Skutečně, GM plánuje novou generaci a s ní i obrovské změny. Corvette už nikdy nebude taková, jakou jsme ji dosud znali…
Zcela nová Corvette C7 se chystá již na modelový rok 2013. A podle všech spekulací, podložených neurčitými výroky šéfů, konstruktérů, designérů a vývojářů, se otřese v základech. Doslova. Zkuste si jen představit dvě nejzásadnější inovace: motor uložený uprostřed a šestiválec. Divíte se?
Nejste sami. Ale co se dá dělat, svět se točí a vývoj musí dopředu. Corvette je holt výstavní síní Chevroletu a tak je třeba se trochu snažit. Ne jen slepě kopírovat padesát let starý koncept. K tomu se novinka přiblíží maximálně zadním děleným oknem, které proslavilo model z roku 1963.
Ze všech dalších ohledů bude Corvette “více globální” a interiér “absolutně světový”. Zní to jako nadsázka. Ale když si za měřítko a konkurenci vezmete Ferrari a Porsche, musíte hrát podle pravidel první ligy.
Takže uvidíme za rok, jak se GM pochlapí a jestli nás nová Corvette nechá za řevu pneumatik, vytočeného motoru – ať už kdekoliv uloženého – a celá zahalená v dýmu jdoucím od (doufejme) zadních kol jen nevěřícně zírat, co se to v GM urodilo za čertovské dítko.
4 komentáře
No to si snad fakt uz delaji prdel….oni zabijou uplne vsechno….
A byl by nějakej zdroj? Protože o mid-engined Corvette se mluví už někdy od sedmdesátejch let a vždycky zůstane jen u mluvení – a GM možnost motoru uprostřed vehementně popírá…
zajímavá věc, ale ani bych se tomu nedivil kdyby se chtěli chytnout světových supersportů a plně jim konkurovat… nicmně docela by mne zajímalo co to udělá s ortodoxnima zákazníkama značky
Hm, tak už jsem zjistil, jak ta fáma vznikla tentokrát – nějakej hlavoun z GM řekl, že nová Corvette bude „úplně jiná“ a média se toho chytly, přestože inženýři z GM neustále popírají, že by snad C7 měla mít motor jinde než vpředu…
Viz: http://www.thetruthaboutcars.com/2011/05/beyond-the-valley-of-the-revenge-of-the-son-of-the-mid-engine-corvette-rumors/