Příspěvky od odpoledne 2. srpna 2012 až do poledne 11. srpna 2012
85. Re: 11. 08. 2012 - 12:56
Sejki (84):nepoznam, kterej z nich je vysokotlakej a kterej nizkotlakej... :)Chrysler Stratus cabrio 2.5 1998 Porsche Cayenne S 4.8 2008
84. Re: 11. 08. 2012 - 08:39
_LHS_ (77): nizkotlak ti pasuje a vysokotlak ne? jako me? jednoduche reseni pro vysokotlakChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
83. Re: 11. 08. 2012 - 06:33
_LHS_ (77): jeste sem to na auto nedaval tak uvidim...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
82. Re: 11. 08. 2012 - 06:31
cirus (81): kolik se tak vejde do century chladiva?Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
81. Re: 11. 08. 2012 - 02:44
BigTwin_Jirka (78):bylo bi fajn doplnit tu radu o ,,malej,, detail;-),ohledne plneni nizkotlakou sekci...at se ti ,,nepodekuje,, jeste jednou;-)))80. Re: 11. 08. 2012 - 01:25
BigTwin_Jirka (78):OK, diky za radu ;-)Chrysler Stratus cabrio 2.5 1998 Porsche Cayenne S 4.8 2008
79. Re: 10. 08. 2012 - 20:59
BigTwin_Jirka (78):plnit naplnis...ale hovno nameris...a to je o pruser.78. Re: 10. 08. 2012 - 20:55
_LHS_ (77): Stačí i jedna a je jedno jaká, plnit se dá jen přes vysokotlak či jenom přes nízkotlakej ventilek. Enem to trvá dýl a telata u mašinky to nemají nabanánovaný v kebulích.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
77. Re: 10. 08. 2012 - 20:48
Sejki (76):a pasuji ti obe dve prechodky na oba puvodni ventily ? Taky jsem si koupil retrofit prechodky a jedna z nich tam nepasuje... Prumer puvodniho ventilu je mensi nez prumer toho noveho...Chrysler Stratus cabrio 2.5 1998 Porsche Cayenne S 4.8 2008
76. 10. 08. 2012 - 20:26
Tak sem si sehnal retrofit pripojky z r12 na r134a tak to zkusim pristi tyden az budu v praci fouknout a uvidime co to udela.Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
75. Re: kde? 03. 08. 2012 - 18:22
zviratko (74):malo chladiva tam patrne ma,i nektere popsane problemy tomu nasvedcujou...ale primarni problem podle popisu predpokladam zavadu na chlazeni klimy;-)Jde o to ze ,,malo chladiva,, si spousta lidi ani nevsimne a jezdi s tim...ale tady se patrne vyskytla nasledne jeste dalsi zavada,a to na chlazeni,pak uz jsi vsim i simptomu o tom ze ma malo chladiva...74. Re: kde? 03. 08. 2012 - 18:01
cirus (73): me tohle letos delaly dve auta :D problem je spis v tom, ze kdyz je malo chladiva (a kompresor sepne/vypne/sepne/vypne), tak to ze zacatku kdyz je auto studeny muze trochu chladit, ale pak se to cely ohreje (tzn. i zbytek chladiva, kompresor, trubky) a zacne to realne spis topit (a tohle zalezi na chytrosti auta - mergl mi pusti vzduch z klimy dovnitr az teprve kdyz je chladnejsi nez nasavanej, pripadne to prepne zase zpatky)Maly ruzovy tygrik s bilymi ostrymi zoubky :-P
73. Re: kde? 03. 08. 2012 - 15:50
zviratko (71):malo chladiva to bejt muze(jak jsem psal) ale ja na rozdil od tebe spise predpokladam nefunkcni vetrak chlazeni jako primarni problem,to podle toho jak jak pise ,,klima jede fouká a najednou fouká, ale nechladí (fouká takovej hnusnej, vlhkej, horkej vzduch,,pak ale chladila kdyz ji na chvili vypnul... a druhej den mu chladila,....coz muze spusobovat spatnej snimac,vetrak nebo kontakt,nebo treba rozdil venkovnich teplot(pokud druhej den bylo ven citelne chladneji)...ale samozrejme temer z jistotou bude potreba i doplnit chladivo.;-)72. Re: kde? 03. 08. 2012 - 15:03
zviratko (71):got it !71. Re: kde? 03. 08. 2012 - 13:43
tj-max (65): to je skoro urcite malo chladiva, nech to vypnuty at neublizis kompresoru (kdyby tam nebyl olej)Maly ruzovy tygrik s bilymi ostrymi zoubky :-P
70. Re: kde? 02. 08. 2012 - 16:16
tj-max (69):JJ nejlepsi co muzes udelat...tak jak to je mas nabech zadrit kompresor nebo roztrhnout neco v sistemu(vymenik,chladi,hadici...)69. Re: kde? 02. 08. 2012 - 16:12
cirus (68): takže raději nezapínat a dojet za odborníkem?68. Re: kde? 02. 08. 2012 - 15:50
tj-max (65):nevim jak vibrace...ale to zapinani/vypinani muzou sppusobovat pravdepodobne dve veci.V prvni rade nebezici vetraky(chlazeni cladice klimy).Klima se automatisky vypne kdyz se prehreje.druha moznost nizkej tlak chladiva,tady jsou dve moznosti...jednak malo chladiva a jednak spatne fungujici obech kdy je chladivo odcerpano ale pricpana tryska nebo vysoucec brani spravnemu obehu(velkej rozdil tlaku) a cidlo vypina kompresor.67. Re: kde? 02. 08. 2012 - 15:38
Lazarus (66): Jo, tohle jsem sledoval na četovo bubákovi, se zaplou klimou vyšší otáčky.www.autickar.cz - '22 Vespa Sprint S, '08 Toyota Prius,'98 Lincoln Town Car aka 'Bezovy slon', '94 Honda Civic 'parts runner', '92 Mazda MX-5 'Ruda potvora', '87 Ford Mustang LX 'Unfucking in progress...'
66. Re: kde? 02. 08. 2012 - 15:28
tj-max (65): To na volnobeh mi prijde normalni. Dela mi to jak Kienice, tak mi to delala w107. Myslim si, ze ten kompresor nejede furt, ale udrzuje urcitou nastavenou teplotu. A ze zmeni na volnobeh zvuk je proto, ze kompresor sepne = vetsi odpor, jine otacky asi... Tot muj naprosto laicky pohled. Co se tyce toho ostatniho tak nemam paru...Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)