Příspěvky od rána 11. ledna 2014 až do večera 3. února 2014
273. Re: LSC 03. 02. 2014 - 21:58
OndraS (270): Fox Body obecně maj rejd na draka, ale že by to hrnulo se říct nedá. Nemáš tam nějak blbě geometrii? Bird mi nic takovýho nedělá.Thunderbirds Are Go
272. Re: LSC 03. 02. 2014 - 21:58
OndraS (270): No, tak já měl třeba přímý srovnání Caprice vs. Felda Combi a Caprice měl poloměr otáčení o kousek menší. Otáčel jsem se s oběma na stejným místě docela často...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
271. Re: LSC 03. 02. 2014 - 21:54
OndraS (267): ne, rejd u amerik je perfektni, az na vyjimky...kdyz pominu toho barona, vsechno se otaci spis zlomenim...a treba eldo da kola skoro do praveho uhlu, pritom je predohrab :) Ale do zatacky se proste zlomi :) S vetsinou amerik nemam problem se otocit na normalni silnici, kdyz je trochu sirsi...a nejlepsi je, kdyz jsem se otocil se sedmimetrovou limuzinou pres zastavku na ulici, na to pasazeri koukali jak opareni a rikali, ze i taxiky si tam museji couvnout :-D270. Re: LSC 03. 02. 2014 - 21:51
Bob Ash (269): já jsem se naučil nemotat rejd naplno. Zvlášť když mám na Camaru nový gumy a na každým parkovišti u supermarketu slyším, jak se "žerou". Tak možná proto. No a dílem, a to přiznávám, nemám moc srovnání s jinými vozy. V práci máme jako pracovní auto Feldu Pick-up a Lucka jezdí Tigrou (tzn platforma Corsy). Oboje se točí opravdu na pětníku. Proti tomu camaro je fakt děs. Mě to teda neva, v článku to bylo jen takové "zoufnutí". Samosebou že jsem zvyklej na rejd kloubovýho trolejbusu, takže s tím jinak problém nemám :)1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
269. Re: LSC 03. 02. 2014 - 21:44
OndraS (267): Ad rejd - divně vykloněný kola v plným rejdu mají i Mercedesy, což jim ale nezabraňuje se otočit na úžasně malým placu, stejně jako většina US aut, co jsem zažil. Snad akorát ten TC, co s ním jezdím teď, je trochu neohrabanej.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
268. Re: LSC 03. 02. 2014 - 21:41
xaler (266): kdysi tam byla v levým sloupci rubrika "témata" a po rozkrytí nabídka článků - auta, lidé, společnost atp. Toto rozdělení, pod kterým následně byl seznam všem k tématu příslušných článků, ale asi před dvěma lety zmizelo, nevím proč. Takže na jiné články se dá přeskočit buď pouze díky odkazům pod aktuálně čteným článkem, anebo googlením. Posledně třeba když jsem hledal svůj kdysi publikovaný článek "test trolejbusu", musel jsem to googlit.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
267. Re: LSC 03. 02. 2014 - 21:35
Caddy (262): s tím rejdem (nejde mi reagovat přímo na DF) nemůžu souhlasit. Jakýkoliv evropský auto otočím všude prostě normálně, a není to tím že jsou třeba krapet kratší rozvorem. Mark VII zatáčí jak tank; ani Camaro nejde otočit normálně, u obojího sice vytočíš rejd a vypadá to že dobrý, ale právě při plném rejdu cítíš a slyšíš, jak ti to žere přední gumy, protože prostě chtějí jet rovně a hranou gumy skáčou po asfaltu. Ostatně i Cutlass to dělal, tam se navíc při plným rejdu kola jaksi zaklonily na úplně jinou stranu než bych očekával, kolo co jede vnitřní oblouk je jakýsi zalomený do podběhu, ostatně všiml jsem si toho u spousty aut s dvouma ramenama, třeba Dvojkový F-body. Trojka už má jedno rameno, kolo na vnitřním oblouku zatáčky je "vykloněný" už tak nějak dobře, ale gumy to žere furt. Nevidím důvod to omlouvat, někde odsaď pramení polovina prvdy, že ameriky neumí zatáčet. Druhou půlku této teze vyplňuje tuhá zadní náprava, třeba do farinky nahoru, kudy se jezdila velká cena a je to tam mírně hrbolatý za ty léta, to prostě pomalu odkáče do příkopu a může to mí jak chce nový tlumiče (což LSC má).1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
266. Re: LSC 03. 02. 2014 - 16:47
OndraS (261):na dfens je spousta zajímavýho čtení ale nikdy jsem tam nic nenašel. Má to tam nějaký rubriky nebo něco podle čeho vyhledávat?265. Re: LSC 03. 02. 2014 - 15:29
Bob Ash (263): na DF si to přečte víc lidí a nejen ty co se o us cars zajímají. Já bych to taky psal tam :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
264. 03. 02. 2014 - 13:30
http://www.usmotors.cz/2014/fca-utoci/Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
263. Re: LSC 03. 02. 2014 - 13:20
OndraS (261): A nechceš místo D-Fense psát tyhle věci na nějakej rozumnější server, třeba USmotors.cz, jestli to teda znáš? :))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
262. Re: LSC 03. 02. 2014 - 13:17
OndraS (261): moc pekne..nasel jsem tam asi dve zavadejici veci, ale jen prkotiny...prijemne cteni :)261. LSC 03. 02. 2014 - 01:06
Rozhodl jsem se jeden večer fušovat Bobešovi do řemesla :)1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
260. Re: 27. 01. 2014 - 20:23
Jenyk (259): jo, uz chybi jen oppo sekce :Dpony cars are for ponies?
259. Re: 27. 01. 2014 - 19:39
Bob Ash: Tedy máš na autíčkáři dobré pecky. Lagondu pamatuju ještě snad v SM za totáče, koukal jsem na to jako kdyby přistáli Marťani.258. Re: 14. 01. 2014 - 12:27
SilverGhost (257): Perfektní, to by šlo.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
257. Re: 14. 01. 2014 - 07:22
Bob Ash (252): Dobré by to bylo někdy v březnu :-)Tak co Torino, vyjedeme jeste letos?
256. Re: 13. 01. 2014 - 21:54
Sally (254):Čau,ještě nevím,rozhodnu se jako vždy spontáněmamut-dobrĂ˝ sluha,zlĂ˝ pĂĄn...
255. Re: 13. 01. 2014 - 21:53
Bob Ash (252):jo řeš:-)mamut-dobrĂ˝ sluha,zlĂ˝ pĂĄn...
254. Re: 11. 01. 2014 - 06:22
gumovac (251): 25.1 je sraz Svitavy. Pojedes?Proc treba nemuzou byt v parlamentu novi nacisti, kdyz jsou tam novi komunisti,kdyz ideologie komunismu ma za sebou daleko vice mrtvych?To se mi libi
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)