Příspěvky od večera 26. června 2014 až do odpoledne 27. července 2020
5. 27. 07. 2020 - 17:09
Tak kroužky přišly, a přišel s nima docela vysvětlující letáček. Nakonec jsem použil stříbrnou a červenou, jak doporučujou. Tak snad to nebude foukat.4. Re: 13. 07. 2020 - 17:23
autoserg (3): Už jsem ty kroužky objednal, tak já je pak oměřim a zkusim tě, jestli je máš, rozhodně bych si je vzal do zásoby. Za nabídku naplnění děkuju, ale bydlim v areálu importéra ruských aut, co mají sem tam i klimatizaci, a borci je sem jezdívaj plnit i víckrát tejdně, takže ani nikam nemusim :-)3. Re: 12. 07. 2020 - 23:48
Mira9 (2): Jestli bejvaš v Praze, tak se stav - kroužku mám hromadu všelijakých, určitě se něco najde, natlakovat, vyvakuovat a naplnit umím taky.Kdybych musel mit skodovku - unudil by se k smrti... 1981 Buick Century STW, 1986 Buick Riviera Luxury Coupe, 1989 Oldsmobile Toronado, 1996 GMC Safari convertion van, 2005 Chrysler 300C 2,7i V6, 2016 Chrysler 300C 3,6i V6
2. 11. 07. 2020 - 12:13
Vzkřísim tu diskusi pro mě novým, a myslim docela praktickým poznatkem. Nechal jsem si v Astru plnit klimošku, a když mě do toho foukli, fučelo mi to rovnou za kompresorem. Tak jsem sundal domeček s vstupní a výstupní trubkou, abych vyměnil těsnící kroužky, takový kovový s gumou vevnitř. Když jsem to sundal, tak na mě vypadly dva stříbrný tenký. Tak jsem si automaticky objednal stejný, ale to jsem nevěděl, jakej si GM udělalo bordel v kompresorech, když přecházeli z R12 na R134. Novější kompresory mají jeden z portu pro chladivo vyfrézovanej víc než druhej, je tedy potřeba různě silný těsnící podložky. Tady to mají popsaný pěkně i s obrázkama:1. all 26. 06. 2014 - 20:58
http://www.classicautoair.com/Catalog/FactoryCatalog.pdfPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)