Příspěvky od 14:46 13. ledna 2024 až do 16:00 13. ledna 2024
49. Re: 13. 01. 2024 - 16:00
Bob Ash (40):ted mne napada...nema tenhle tvuj rocnik ECM a BCM v jednom?48. 13. 01. 2024 - 15:56
podle mne v ne moc vzdáleny budoucnosti zacnou vznikat firmy co se budou specializovat na ,,aftermarket,, kabelovy svazky na auta z devadesatek a novejsi... a bude to sakra dobrej xseft!;-)47. 13. 01. 2024 - 15:53
vseobecne doporucuji vsem kdo tu moznost ma skusit tak na 20-25let starym vraku rozriznou par dratku a stahnout je z buzirky... to co najdete uvnitř se na med patrne moc podobat nebude;-)46. Re: 13. 01. 2024 - 15:50
DeSoto (45):co pisu plati vseobecne,jen Chacka maj tensi kabelaz a castejsi koroze na ni...coz moduly jsou oproti kabelazi brnkacka;-)45. Re: 13. 01. 2024 - 15:47
cirus (38): no, koukám tady, že u GM to nebude o nic lepší :o))44. 13. 01. 2024 - 15:45
jen dodam ze i kdyz vymenis vsechny moduly najednou z fungujiciho auta tak mas bez spravny diagnostiky nadej na uspech tak nanejvis 50% ... dalsich 50% (nebo dokonce mozna vic) je sance ze je problem v kabelazi nebo v zasuvce...cim je vuz starsi tim je tahle moznost pravdepodobnejsi43. 13. 01. 2024 - 15:40
realny reseni pro menice jsem jiz zminil...vymenit vse najednou,ECM,BCM a imobilizer... u tehle rocniku to jde...ale musi jit o darce kde sedi vse ...nejen rok,motor,prevodovka...ale i pocet dveri a vybava(el.zrcatka,okna nebo vyhrivani sedacek kuprikladu)42. Re: 13. 01. 2024 - 15:36
Bob Ash (40):BCM NEKDY u nekterych takhle starych vozu jde opravdu vymenit bez programovani ALE NEKDY se musi menit vcetne imobilizeru (nekdy je imobilizer parovanej s ECM,pak zustava)a podminkou pokazde je ze darce byl naprosto stejnej vuz s naprosto stejnou vybavou . Ale nprosto stejnou.... me doporuceni je SEZEN SI MECHANIKA A NE VYMENOVACE dilu...protoze budes menit,menit a menit a nakonec budes zavidet tem co servisuji RR nebo Bently;-)41. Re: 13. 01. 2024 - 15:32
Bob Ash (40):zásadní vliv zima, mit muze ale nemusi...kazdopadne bych to skusil i kdyz je to pouze moznost.Bez diagnostiky nenaprogramujes nic...objednat to podle VIN muzes ale je zde nekolik ALE! Pvni ALE je ze pokud jednotka komunikuje tak ji nepotrebujes objednavat ale pouze naprogramovat(rozdil v cene myslim chapes).Druhy ALE je ze u nekterych vozu potrebujes stejne i predprogramovanou diagnostiku ,,pridat,, autorizovat diagnostikou(u nekterych nevim jestli to plati u tveho) nekdy to vazne funguje hned po zapojeni. Dalsi ALE co mne napada ze tvuj vuz muze mit jiz preprogramovanou jednotku tak ze kuprikladu byl nahrazenej BCM soucastne s ECM vcetne imobilizeru a VIN byl pouze prepsan.To je nejjednodussi a dela se to vcelku vbezne. Pruser je ze pak ti predprogramovana jednotka patrne fungovat nebude....je zde vice ALE kuli kterym bych na tvem miste sehnal nekoho kdo ma vybaveni na naprogramovani ve voze.40. Re: 13. 01. 2024 - 15:19
cirus (39): Na naprogramování by měl bejt nějakej postup bez diag, pokud vím, David to nějak řešil. Respektive na BCM je, ECM se objednává naprogramovaný na VIN, kterej jim pošleš.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
39. Re: 13. 01. 2024 - 15:15
Bob Ash (32):jinak pokud modul komunikuje tak v 90% pripadu je to pouze softverova chyba a vse vyresi naprogramovani. Coz ostatne naprogramovani musis pak udelat i pokud jednotku menis! A to vazne cteckou neudelas;-)38. Re: 13. 01. 2024 - 15:13
DeSoto (36):zlay GM,zlaty GM... chacka jsou vseobecne ,,elektronicky peklo,, ;-)37. 13. 01. 2024 - 15:12
bacha na polovodice!Zejmena u starsich aut je pomerne bezny ze kuli nim nektery veci nejdou udělat venku v zime...kuprikladu prave ten reset security systemu muze bejt problem zatimco ve vytopeny garazi nebo v lete to udelat jde... neni to ale pravidlo spis jen jedna z moznosti co si ohlidat.36. Re: 13. 01. 2024 - 15:11
OndraS (13): a když jsme u toho, nemá někdo zkušenost s tímhle problémem u chyrslerů? Kluk si chce na běžný ježdění koupit Sebringa druhé generace. Na internetu jsem četl, že jedna z nejčastějších závad je, že statický výboj v klíčku "vyhovní" nějakej modul imobilizéru u spínací skříňky :o(35. 13. 01. 2024 - 15:09
co ale potrebujes je nekdo kdo tomu rozumi...kuprikladu me vybaveni presahuje me schopnosti patrne nekolikanasobne;-)))(bral bych opak)34. Re: 13. 01. 2024 - 15:07
Bob Ash (32):POKUD je nektera jednotka mrtva melo by to jit zjistit pomerne levnou diagnostikou,pokud je ale pouze vadna tak potrebujes diagnostiku co stoji radove tisice dolaru.33. 13. 01. 2024 - 15:05
s cteckou za $25 udelas dejme tomu 25% moznosti s lepsi za $250 uz tak 50% a za $2500 tak 90% ukonu (vseobecne na autach)pruser je ze ani diagnostika za $5k neresi vse,potrebujes dalsi a dalsi ktere maj deailny zamereni... s tou zakladi za cca $5k udelas 95% veci ale na dalsi 4% budes potrebovat dalsi 3 diagnostiky ktere te prijdou tak na $10k... dalsi 0.9% moznosti bude ale stat $100k(protoze uz i prislusenstvi(kamery,svetla,podvozek) a poslední 0.1% bude stat tak milion USD....32. Re: 13. 01. 2024 - 14:57
cirus (31): Já to nepotřebuju opravit (nejspíš), mě stačí vědět, která z těch dvou jednotek je mrtvá a tu vyměním.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
31. Re: 13. 01. 2024 - 14:54
Bob Ash (30):rozhodne potrebujes nekoho s vybavenim,pro pochopeni rocni aktualizace(pouze aktualizace!) na takove vybaveni prijde na $1k.Nerikam ze to nejde zvladnout v garazi s cteckou za $20...ale to pouze MOZNA ale dost mozna to takovej kutil uvede do stavu kde to uz opravit za normalni peniz nepude.30. Re: 13. 01. 2024 - 14:46
cirus (27): Neřeším dobovou, řeším takovej ten nesmysl z ebaye s bluetooth připojením k telefonu a appkou, kterej ve výsledku umí nejspíš jen chybový kódy.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)