10020. 30. 05. 2025 - 13:53
pojistovny jsou nejvetsi zlodeji a podvodnici vubec,dokonce vetsi nez prodejci ojetin!;-)10019. Pojišťovny 30. 05. 2025 - 10:08
Já nevím, pojišťovna je jen nástroj, jak minimalizovat škodu na straně viníka, ten má povinnost škodu uhradit, pojišťovna o tom snad nerozhoduje, ne? Rozhodně nemá nárok rozhodovat o výši škody, není to soudní znalec.Placaty pikap je nejlepsi ferary!
10018. Re: 30. 05. 2025 - 09:53
Butterfly (10017):10017. Re: 30. 05. 2025 - 08:07
ford62 (10016):Jen si nejsem jist, jak dnes postupují pojišťovny. Zda uznají tuto cestu nacenění( Mitchell). Vesměs mají dnes své postupy a tabulky, kterých se snaží zarputile držet a to mnohdy i přes pádné argumenty poškozené strany( viz cesta Mitchell). A pokud jsou ochotny své tabulky opustit, tak běží za tuzemskými dodavateli ND. To v případě poněkud větší vstřícnosti. A tam se mnohdy také odehrává "nekalá" hra a třeba snahy nacenit díly bez daně a pod. Mě tyto a podobné nechutnosti odradily od aktivit na tomto poli už dávno a nepředpokládám, že se situace nějak zásadně změnila. Spíše naopak. Nezapomínejme, že ameriky jsou tady stále jaksi více, či méně skrytě, nechtěné. Z pohledu úřadu a jeho povinného servisu o zákonech a podobných záležitostech s provozem na veřejných komunikacích. Je to pro státní aparát stále jakási práce navíc, kterou neznají a odmítají, jelikož tyto věci nezapadají do jejich škatulek a šablon. A pak je to o individuálním přístupu a ochotě úředníka, pokusit se naroubovat do jejich šablony cosi absolutně nenaroubovatelné a tím i nést svou vlastní kůži na trh. A to oni strašně neradi. Až na pár vyjímek a z nich na to i někteří doplatili. Pro mě to byl ve finále boj s větrnými mlýny, než jsem pochopil, že mě to za to nestojí a přestalo mě to bavit. Musíš si uvědomit, že nezapadáš a rozmyslet si, co chceš. Já jsem v životě nezapadal nikdy a to i zásadně, tak jsem se s takovou reakcí dávno srovnal. A zásadní pravidlo ? Když něco chceš nebo potřebuješ, musíš pustit chlup ! To tady platilo vždy, platí stále a platit bude i nadále. A to ve všech životních záležitostech.10016. Re: 29. 05. 2025 - 15:23
cornell (10012):10015. Re: 29. 05. 2025 - 08:19
cornell (10012): Kdysi existoval katalog dílů na výměnu při poškození vozu - Mitchell collision catalog. Bylo to na veškeré body komponenty, i s cenami. Několikrát jsem jej použil na nacenění dílů právě pro pojišťovnu. Např. blatník na Tvůj model vycházel na 50tis. kč, plato dveří na 20tis. kč, tapeta také kolem 20tis. atd. A to je dobře dvacet let zpět. Za tyto dva drbance + lak vysolila tenkrát pojišťovna pěkných 180tis. kč a to zálohově, dopředu. Pak vzpomínám na jednu 92 Luminu APV se škráblým bokem a odrbanou bižutérií, za hezkých 50tis. Pojišťovna proti zpracovanému elaborátu, za použití cen z toho katalogu, neměla tenkrát problém. A to byl jen materiál a na lehčí poškození při lehkých bouračkách. Ve Tvým případě by šla škoda zřejmě daleko přes půl milionu, jen v materiálu. Plus práce. Netuším, kdo si tu bichli od Mitchellu před lety půjčil a nevrátil, ale i tak byla datovaná někam kolem devadesátých let. Dnes by patrně stejně nešla použít. A zda je nějak aktualizovaná dodnes nebo funguje přes net, netuším, jelikož se tím už nezabývám. Ještě existoval nebo snad existuje podobný katalog - Cross Canada.10014. Re: 28. 05. 2025 - 23:40
cirus (10011): Jo, taky mám pocit, že jsem to viděl. A tvoji úvahu vidím jako správnou, pokud je to pravda – nemůžu ten judikát reálně dohledat, jen tuším, že jsem ho viděl. Dává to ale smysl, jako poškozený má člověk nárok na to, aby na situaci nijak nedoplácel a netratil.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
10013. Re: 28. 05. 2025 - 21:07
cornell (10012):nepochopili jsme se. Nekde jsem cet rozssudek ze poskozeny ma narok na opravu i kdyz cena opravy nekolikanasobne presahne cenu vozu. Samozrejme ze to nema smysl opravovat...ALE muzes tlacit na pojistovnu pokud nabidnou malo prave timhle argumentem. Na tvem miste bych chtel vyplatit cenu vozu (s tim ze si vrak muzes koupit od nich spatky,nebo ad jsi ho nechaji a ty si poridis jie) ale argument ze to chces od nich opravit muzes pouzit jako tlak na pojistovnu pokud nabidnou malo. Jen jako tlak na nich ... Proste chci 400 000kc nebo opravu! Za 400 000 to neopravi a navic je muzes prudit donekonecna tim ze nebudes spokojeny s kvalitou opravy(toho se pojistovny sakra boji)10012. Re: 28. 05. 2025 - 19:23
cirus (10011):Toto uz na opravu urcite nie je. Aspon teda v nasich lokalnych podmienkach. Uz tu boli dvaja karosari co rovnaju kasne a iba zalomili rukami a zdrhli. Karoseria je zbortena na pravej strane. Dvere nejdu ani otvorit, strecha je zalomena pri B stlpiku dovnutra. Ram netusim ale motor je urcite trochu natlaceny dozadu takze si vies predstavit co vsetko sa s nim posunulo. O kapote blatnikoch, skle, listach a milion dalsich veciach ani nehovorim. Ak sa mi podari zohnat darcu tak poskladam z dvoch aut jedno. Ina moznost neexistuje. S poistovnou to bude samozrejme boj ale ako pise bobes budem musiet dokazat cenu takze nejaka cenova ponuka na dovoz z USA pripada do uvahy. Aj ten inzerat na Caprice za 400k by mohol byt uzitocny.10011. Re: 28. 05. 2025 - 17:13
Bob Ash (10010):neni to u vas nahodou tak ze mas narok na opravu i kdyby to stalo dvounasobek hodnoty? Ne ze by to stalo ze to opravovat... ale jako paka na pojistovnu by to fungovat mohlo...protoze ja tam vidim opravu za tezky statisice...takze budto zaplati slusnou cenu nebou budou platit opravu s vysokym rozpoctem kde ovsem nikdo netusi konecnou castku(jen jako tlak na pojistovnu)10010. Re: 28. 05. 2025 - 13:29
Ewing (10009): Já počítal 250 tisíc s dovozem, tohle pořád nejsou tak ceněný auta, aby to stálo $10k. Ale třeba jo a bylo by to víc.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
10009. Re: 27. 05. 2025 - 23:12
Bob Ash (10006): když to auto koupíš zab250 tisíc v USA,tak ještě pripocitej dopravu, clo a DPH... cena může výt o dost vyšší. A taky jde o stav... co vaw bylo na aute udělané...Nové díly, atd.. To nebude jednoduché spočítat a ne každý má všechny složenky a účtenky v šuplíku..10008. Re: 27. 05. 2025 - 23:05
Bob Ash (10006): Tož stejně ti to nenahradí ty roky,které tomu autu venujes. Ale když už se to stane,co člověku zbývá. Musí brát to,co je. Jiná možnost není.10007. Re: A je to v prdeli :( 26. 05. 2025 - 10:15
cornell (9999):Ty jo, viděl jsem na fb. To je pěkně v pr.. Snad se povede zachránit.1992 Cadillac Eldorado - Dory
10006. Re: 25. 05. 2025 - 14:52
Ewing (10005): Pokud vím, tak dneska už pojišťovny (pokud si člověk nenechá srát na hlavu a nevezme první nabídku) jsou schopný uhradit reálnou cenu auta a přestaly (poté co jim to soudy sestřelily) hrát na "zvýšení hodnoty novýma dílama" a podobně.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
10005. Re: 25. 05. 2025 - 02:59
california_stefan (10004): Jáj boha, to si nedovedu představit takové neštěstí. Je dobré, že se nikomu nic nestalo. Ale opravdu si nedokážu představit, co by se mi hodilo v hlavě,kdyby se mi toto stalo nna mojem Century.. Pojišťovny jsou sice pěkná věc,ale všichni víme,jak chtějí každého ojebat a škodu uhradit jen minimální...Alenv tomto případě nejde jen o finanční škodu..10004. 24. 05. 2025 - 04:03
Foto z místa nehody http://www.facebook.com/share/p/1C1AeDUsue/10003. Re: A je to v prdeli :( 23. 05. 2025 - 20:35
cornell (9999): Au. Všichni v pohodě?10002. Re: A je to v prdeli :( 23. 05. 2025 - 20:23
cornell (9999): tyvole, to je strasny pohled, to me moc mrzi :( Na tohle se divat fyzicky boli :( Doufam, ze k tomu byla veteranska dolozka, i tak to bude s pojistovnou asi pekny boj...10001. Re: A je to v prdeli :( 23. 05. 2025 - 17:44
cornell (9999): Ech, na py*chu tohle. Hlavně jestli ty jsi v pohodě. A hodně štěstí s pojišťovnou. Jsem zvědavej, jak se k tomu postaví.Catfish Camaro 4th gen 3.8 Convertible aka Calamaro, Buick Lesabre 1997 Custom aka na jmeno ceka, Favorit 136 LS aka Faaavo
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)