49. 18. 07. 2024 - 21:00
Dá se v dnešní době ještě někde natankovat E85?48. 30. 06. 2013 - 09:27
já tady tomu trošku odlehčím:)47. Re: 28. 06. 2013 - 21:12
custom1 (44): Pokecáme :)Lincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
46. 28. 06. 2013 - 14:43
Tak TC umi alkohol az od roku 2006,drivejsi modely ne....oficialni spotrebu u tohodle auta ,fabricky na etanol upraveneho ....zadne amaterske ,,krabicky,, uvadi na benzin prumer 13.1L na etanol 18.1L tak si proste spocitejte jestli se oplati realne ryskovat motor.Bez odbornych uprav lze lechce privest motor alkoholem doslova k totalni destrukci,nejde o nejake ,,pridreni,, hraje se o to ze se vam do valcu dostanou za chodu kusy tvrdeho kovu.Nutno dodat ze vuz do te doby bobezi naprosto hezky,zadna vystraha....a muze na alkohol jezdit klidne mesice i roky...nebo porad a nebude mu to skodit,jenze to nikto nerekne s jistotou.....45. Re: 28. 06. 2013 - 14:28
stajgr (31):praveze az do doby nez naprosto vykastrujes motor to muze jezdit naprosto hezky,jinak spotreba se uvadi tak 20-30% vyssi na etanol...ovsem pokud vuz nan neni nadstaveny nebo staveny tak kuli spatnemu predzapalu spise vic.44. Re: 28. 06. 2013 - 14:07
stajgr (43): Však 7.7. v Ostravě o tom můžeme pokecat... ;)CHEVROLET - The Heartbeat Of America
43. Re: 28. 06. 2013 - 14:02
custom1 (36):No musím říct pánové že jste mi nasadily brouka :), zatím ale asi zůstanu u N95.Lincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
42. Re: 28. 06. 2013 - 11:13
Barrichello (41):jojo, to se dá pochopit :-)41. Re: 28. 06. 2013 - 11:03
pbkarvina (40): Tak právě proto to leju do alera když když se mi po*ere za 2-3 roky, tak mi to bude putna portože stálo pár kaček a ještě půjde střelit na díly....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
40. Re: 28. 06. 2013 - 11:01
Barrichello (39):tak dva litry bych asi přidal, čtyři je fakt moc. Jak říkám, spousta lidí to tak dělá, pokud se něco nedojebe, proč ne. Já tu v okolí nemám pumpu a ani na to nemám auto, ale jak jsem měl, šel jsem do LPG s tím problém nebyl, auto jezdilo na LPG 10 let a pohoda, žádná porucha motoru, ventilu atd. prostě nic, z čeho mají lidi strach, kdybych měl benziňák, už je dávno na LPG, nevím proč platit za "službu" dvakrát tolik :-)39. Re: 28. 06. 2013 - 10:54
pbkarvina (38): Tak samozřejmě, ale skoro 11 kč na litr je docela dost, to je ná půlce nádrže 270 Kč. To by to muselo žrát o 3-4 litry na sto navíc, aby se to nevyplatilo. Což podle mě nežereCamaro IV 3,8 V6 - for sale
38. Re: 28. 06. 2013 - 10:45
Barrichello (37):ještě si zapoměl připočítat nárust spotřeby :)37. Re: 28. 06. 2013 - 10:32
Já to nalil zkušebně do Alera, mixuju to 50:50 a jede to normálně.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
36. Re: 28. 06. 2013 - 10:01
pbkarvina (35): Vůbec bych se takové přestavbě, pokud by auto mělo sloužit jako DD, nebránil. Ba naopak...CHEVROLET - The Heartbeat Of America
35. Re: 28. 06. 2013 - 09:55
custom1 (34):jojo, tyhle velké sedany si o přestavbu přímo říkají :-)34. Re: 28. 06. 2013 - 09:52
pbkarvina (33): A když tu přestavbu provede citlivě jako pan Vlastík, tak člověk ani nepozná, že v tom autě LPG je.CHEVROLET - The Heartbeat Of America
33. Re: 28. 06. 2013 - 09:46
stajgr (32):pokud bys to chtěl komplet překopat, to už je fakt lepší LPG a jako bonus ti bomba v kufru zatíží zadek na zimu :-)))32. Re: 28. 06. 2013 - 09:19
petrklm (30):No musel bych to samozřejmě probrat s odborníkem a bez nové jednotky a dalších náležitostí do toho rysku nepůjdu.Lincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
31. 28. 06. 2013 - 09:17
Ještě jeden dotaz, jak poznám že ethanol mrví motor? Bude to cukat? změní se zvuk nebo je to bez příznaku a pak R.I.P.?Lincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
30. Re: 28. 06. 2013 - 09:16
cirus (18):je v tom Town Caru 5.0L Windsor, stříkačka EFI, ale s klasickým rozdělovačem... já bych to neriskoval.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)