302. Re: 268 27. 05. 2007 - 20:39
lenin: muj táta bral 6500 kč, protože dělal dvanáctky sedm dní v týdnu, 365 dní v roce kromě dovolený. O výhodách nic nevím, zeptám se.Kdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
301. Re: Re: 23. 05. 2007 - 10:37
lenin: Ne, ne, to už byl moc novej, ten náš vypadal přesně takhle, včetně barvy, jen lampy vzadu a rámečky vpředu byly v chromu. Později jsem se někde dočetl,že ten spodovej motor v něm pocházel ze 40.let:privbox@seznam.cz tel: 603510691
300. Re: Re: 22. 05. 2007 - 15:00
Mirek: JJ Anglie si pamatuju, zejména ten typ s negativním sklonem zadního skla.299. Re: 268 22. 05. 2007 - 14:59
pechy1: No jo, ale musíš si uvědomit, že traktoristé a horníci byl výkvět národa, ti měli více výhod, nehledě k tomu, že zatímco, když bral střední úředník 2500 Kč, tak traktorista v době žní měl i 10 000 Kč, pokud se plnil plán i víc...298. Re: Re: 22. 05. 2007 - 09:53
Mirek: jj Ford Anglia bylo milé autíčko.... I když znám jen z vyprávěníCamaro IV 3,8 V6 - for sale
297. Re: Re: 21. 05. 2007 - 23:27
ska-p: Jo, jasně, ale o těch řeč nebyla :-) Já si na pořadníky vzpomínám jen mlhavě a to v souvislosti s tím, že naši čekali na Trabanta a když už to trvalo dlouho, tak koupili ojetýho Forda Anglii se spodovým motorem, podtlakovejma stěračema a zapínátkem na blinkry uprostřed volantu :-) Roztomilý modrý autíčko, 1000x lepší, než byl Trábek, byť ten má ale taky něco do sebe, především kult osobnosti nebo jak bych to nazval :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
296. Re: Re: 21. 05. 2007 - 23:06
Mirek:vozily se taky MatchlessyMiten niin perkele!!!!!
295. Re: 21. 05. 2007 - 23:00
Jen ještě k těm Nortonům, vozily se sem ES2 a stály 15 tis. Mám ho na fotce za výlohou v Hradci.privbox@seznam.cz tel: 603510691
294. 12. 05. 2007 - 00:24
nojo, vlaky vlastne...v tom pripade jsme ridil kyklopa....ale bez vagonu :) Ale je to v kazdem pripade vetsi nez brougham nebo TC... :) Skoda, ze je to dyzl :))293. Re: Pro inspiraci 11. 05. 2007 - 21:14
Caddy: brougham je delší než TCKdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
292. Re: 268 11. 05. 2007 - 21:13
táta kupoval v 82 stodvacítku model 83 (první s hranatejma světlama) za 64 500 kčs, bez pořadníku, na půjčku celou částku (nemusel složit předem ani korunu) a ještě si vybral barvu. A byl to traktorista. No v osmdesátých letech už to chodilo holt jinak.Kdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
291. Re: 268 11. 05. 2007 - 13:03
petrklm: To i za méně (domek). Dneska má cenu (v dobrym stavu) 3 miliony. No to víš, někde hodnota stoupá, jinde klesá....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
290. Re: 268 11. 05. 2007 - 11:28
Barrichello: Před pár lety jsem v Teplicích viděl zrenovovanýho Warťase kulatáka v kabriu, byla to nádhera - čevená kombinovaná se světle béžovou.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
289. Re: 268 11. 05. 2007 - 10:08
petrklm: Tak vidíš. No a to ještě dederoni měli káry který se u nás neprodávali. Třeba kabriolety od těch jejich starecjch Wartburgů (kulatejch), navíc prý v dvojbarevných variacích, pak ukrajinské Zaporožce (to sme teda o nic nepřišli) :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
288. Re: Pro inspiraci 11. 05. 2007 - 10:02
petrklm: Jo ty pořadníky byly to máš pravdu. Ale ty bly úplně na všechny značky. To sme se špatně pochopili. Měl sem na mysli že ty zahraniční auta tu byly k mání, samozřejmě taky na pořadník.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
287. Re: 271 11. 05. 2007 - 09:58
lenin: Jo to by tak odpovídalo tyhle ceny. No na Spartak byly poukazy to vim :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
286. Re: Pro inspiraci 10. 05. 2007 - 23:59
jeniik: Počítá, vedeš :)))John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
285. Re: Pro inspiraci 10. 05. 2007 - 23:49
fast_rider: Mezinárodní rychlík s deseti vozy se počítá?Placaty pikap je nejlepsi ferary!
284. Re: Re: 10. 05. 2007 - 23:26
Bob Ash: V té době stála škůdka, co se jí daly stahovat okýnka kličkama i v zadu a měla madla na dveřích i nějakých 86 kapříků...283. Re: Pro inspiraci 10. 05. 2007 - 22:17
petrklm: Já vím, jen jsi mi to trochu připoměl :)John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)