Příspěvky od večera 11. května 2010 až do noci 12. května 2010
34. 12. 05. 2010 - 00:39
Reagujte prosím na příspěvek 26 a pro příště piště, kterou verzi máte na mysli:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
33. Re: 12. 05. 2010 - 00:39
Bob Ash (29):chybí tam čárka mezi slovy, ale ty mě zase jenom zkoušíš :-)V16 ...for three U.S. cars :-)
32. Re: 12. 05. 2010 - 00:37
Bob Ash (22):Bob Ashi, Bob Ashi, postuduj krapítek fyziku ;-) vektory mám dobře a podle tvojeho zadání - letadlo bez upřesnění pohonu i vyřešení.V16 ...for three U.S. cars :-)
31. Re: 12. 05. 2010 - 00:36
juli (28): pokud by se jednalo o vetron bez motoru, tak by se nehejbal ani bezici pas ani vetron :)Go Fast... or Go Home!
30. 12. 05. 2010 - 00:34
A když už jsme u toho, tak pokud mě moje chabé a stále se vytrácející povědomí o lítajících strojích neklame, je plošník nějakej pseudoobrozeneckej nesmysl.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
29. Re: 12. 05. 2010 - 00:33
juli (28): Pán je suterén a používá odporné termity.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
28. Re: 12. 05. 2010 - 00:29
DCharger (24):Letadlo je jakýkoliv létající stroj. Čili není podstatné, jak je poháněné - větroň je letadlo bez pohonu..V16 ...for three U.S. cars :-)
27. Re: 12. 05. 2010 - 00:27
Bob Ash (25): nez treni vyrovna tah motoru, letadlo uz bude davno ve vzduchu a pas na nej nebude pusobit :) I v momente odlepeni kolecka se budou tocit pouze dvojnasobnou rychlosti nez za normalniho vzletuGo Fast... or Go Home!
26. 12. 05. 2010 - 00:25
Aha, oni totiž existujou dvě verze...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
25. Re: 12. 05. 2010 - 00:20
DCharger (24): Tak jsem si to původně myslel taky, než jsem se znovu zamyslel nad zadáním.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24. Re: 12. 05. 2010 - 00:16
Bob Ash (23): to na tom nic nemeni. Vzlitne uplne normalne, mozna s minimalni ztratou kvuli valivymu odporu a vetsimu zatizeni lozisek kol. Porad prece se odpichuje motorama od vzduchu kterej je pevnym bodemGo Fast... or Go Home!
23. 12. 05. 2010 - 00:12
I když, čím víc o tom přemejšlím, tím víc dospívám k tomu, že přeci jen možná nevzlítne.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
22. Re: 12. 05. 2010 - 00:05
juli (21): Jo, a to je přesně ta blbá úvaha, na který stojí vždycky celej flamewar.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
21. Re: 11. 05. 2010 - 23:50
Bob Ash (12):Pokud proti sobě budou působit dva stejně velké vektory rychlosti, bude skutečná rychlost vůči pevnému bodu (zemi) nulová. Protože letadlo (plošník s pevnou nosnou plochou) potřebuje k tomu, aby vzlétlo dopřednou rychlost pro vytvoření vztlaku na nosné ploše, tedy nevzlétne-zůstane na místě. Leda by foukal dostatečně velký protivítr.V16 ...for three U.S. cars :-)
20. Re: 11. 05. 2010 - 23:30
eiffel (18): Chtěl jsi napsat, že ho nerozhýbává tření, ale reaktivní síla ;) A vznášedlo je blbej příklad, protože nemá dotek s povrchem v podstatě žádnej (to, že se "zástěrka" tak nějak trochu dotýká, se nedá počítat).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
19. Re: 11. 05. 2010 - 23:27
powerball (17): To jo, ale to neznamená, že ty kolečka nemaj valivej odpor ;)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18. Re: 11. 05. 2010 - 23:26
Bob Ash (15): ale o moc dýl mu to trvat nebude, protože ho nerozhýbává zemská přitažlivost, ale proudění vzduchu přes motory. Přirovnal bych to k vznášedlu, který má vzadu vrtuli a má velmi malou plochu doteku s vodou. Vznášedlo "popluje" proti proudu řekyThis world is sick...
17. Re: 11. 05. 2010 - 23:25
Bob Ash (15):normalne vzlitne at se dopravnik pohybuje kam chce, kolecka jsou tam jenom proto ze by to asi nebylo moc komfortni kdyby se to letadlo sunulo po brise po asfaltu :)16. Re: 11. 05. 2010 - 23:22
eiffel (14): Proti, pochopitelně :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
15. Re: 11. 05. 2010 - 23:22
powerball (13): Na moparts.com nebo tak někde o tom byl thread asi na 30 stran. Nesledoval jsem to, tak nevím čím argumentovali, ale podle mě vzlítne, jen mu to bude trvat dýl - zbrzdí ho valivej odpor kol.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)