Příspěvky od dopoledne 30. března 2013 až do večera 1. dubna 2013
41. Re: 01. 04. 2013 - 21:31
Jířa (39):Podle mě s rozdělovačem nikdo nic nedělal za to s karburátorem prý ano.
40. Re: 01. 04. 2013 - 21:30
JackTheRipper (38): Právě mě to zaskočilo, auto na mě dělalo hrozně dobrej dojem. Ještě jsem to chválil a pak toto, si připadám jako idiot. Ale pevně doufám, že to bude nějaká blbost, projev toho auta byl po technický stránce tak solidní, jako jsem už dlouho neviděl u auta z inzerce...39. Re: 01. 04. 2013 - 21:28
JackTheRipper (35):Tak si to ověř. Vem fixírku a napraš trošku benzínu přímo do komor jak se to bude chovat.38. Re: 01. 04. 2013 - 21:26
Lazarus (37):Jo na LCWW se taky chystáme tak snad bude v pohodě:-) .Osobně si taky myslím
37. Re: 01. 04. 2013 - 21:15
JackTheRipper (35): Tak snad na LCW, chtěl jsem si ho blejsknout vedle Caprice a už jsem to nestihl...36. Re: 01. 04. 2013 - 21:13
Jířa (34): NO Fiesta ten dva roky starej benzín přechroupala :D Ale byl znát nižší výkon... No s tím benzínem mě to napadlo, protože to auto dlouho stálo, když to Petr prodával, tak s tím nejezdil.35. Re: 01. 04. 2013 - 21:13
Jířa (32):Auto střílí do karbece podle mě je to chudou směsí (bohatou by střílel do výfuků).
34. Re: 01. 04. 2013 - 21:12
Lazarus (33):Camaro je na vodu taky háklivý. A také jsem s tím měl problémy. Takže je to také jedna z možností.33. Re: 01. 04. 2013 - 21:05
Jířa (32): Tak mě napadá, jak starej benzín byl vlastně v nádrži? Já měl v birdovi zvodnatělej dva roky starej... Musel jsem to vypumpovat...32. Re: 01. 04. 2013 - 20:50
LOTUS (31):Co jste vešchno projeli? Kabely teda nový? Co předstih a hlavně co benzín?31. 01. 04. 2013 - 15:12
Tak to pořád škube a střílí do karbece,chlapi zkoušej poštelovat karbec,ale jde to jen udusit,nejde zvýšit bohatost směsi,aby to střílelo do výfuku.Nevím nejsem u toho,tak mám info jen po telefonu.Co se tím dá dělat?Není někdo v okolí Jičína kdo by si s tím poradil?Na volnoběh to jde normálně a snad i když to je studený,tak to je OK.Jak se to ohřeje,tak je zle a začne to střílet.Ford Bronco 1979,Chevrolet Blazer 4.3
30. Re: Problém s výkonem 30. 03. 2013 - 23:14
Petr and Vandura :) (29):Tak to nevím jestli ze 400. Prý ano. Ale nemám to potvrzené. Tak nechci šířit fámy.29. Re: Problém s výkonem 30. 03. 2013 - 21:27
Jířa (28): Blok je 350, klika ze 400, ne? Jak ti to jezdí? :)GMC Vandura2500 1987 - 5,7 L
28. Re: Problém s výkonem 30. 03. 2013 - 20:06
Petr and Vandura :) (27): Strokera dělá klika s ojnicema. Blok je fabrika.27. Re: Problém s výkonem 30. 03. 2013 - 20:00
Jířa (26): No ty máš toho 383 strokera, ne?GMC Vandura2500 1987 - 5,7 L
26. Re: Problém s výkonem 30. 03. 2013 - 18:29
Bob Ash (25):Čekal jsem kdy se ozveš a uvedeš vysvětlení :-)25. Re: Problém s výkonem 30. 03. 2013 - 16:44
Jířa (24): SAE Gross jsou koně měřený na brzdě s motorem v "testovací" konfiguraci - bez příslušenství, s custom headerama a tak. Jen čistej motor. Plus to navíc byly na férovku hausnumera vytažený z prdele.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24. Re: Problém s výkonem 30. 03. 2013 - 10:32
Lazarus (23):Tak asi jo...23. Re: Problém s výkonem 30. 03. 2013 - 10:29
Jířa (22): No hýbalo to s tim pěkně... Těžko říct. Ale jelo to co si pamatuju suprově, za plynem moc ochotně. Ale fakt těžko říct...22. Re: Problém s výkonem 30. 03. 2013 - 10:23
Lazarus (21):Kolik to vůbec má koní? Moc těm 230ti s 2bbl karburátorem nevěřím.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)