Příspěvky od odpoledne 28. dubna 2004 až do rána 7. května 2004
215. Re: Fofrklacek 07. 05. 2004 - 08:44
petrklm: nene to bude urcite skoda v automatu :-))214. Re: Fofrklacek 07. 05. 2004 - 08:38
ace2: fractal to tají, jetě to tu nikdy nenapsal - e by VW?Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
213. Re: Fofrklacek 07. 05. 2004 - 08:25
fractal: a nad čím uvauje ?212. Fofrklacek 06. 05. 2004 - 23:32
Tak to tady tak procitam a je to vsude stejny. Ja nikdy automat nevlastnil, ale kdyz jsem se s nim svezl, byl jsem unesen (poprve v BMW 525 - na semaforu jsem daval N protoze se to porad rozjizdelo - timto zdravim Mirka :))), ale mival jsem taky tendence rikat, ze kdyz nemuzu razeni primo ovlivnit, tak je to nahouby, ze automat je slozitej a tudiz se bude vysirat atd. Postupem casu jsem si ale zacal uvedomovat, ze narozdil od fofrklacku, do automatu nemuze ta zhoubna koroze zvana lidsky faktor (pominu-li parkovani na P bez zaslapnuty brzdy atd). Prevodovku at tu ci onu stejne nikdo na cestach nevymeni, takze v tom rozdil neni. Co lidi neznaj, toho se bojej. Od ty doby, co jsem byl s Mirkem juniorem na Hluboky uz nedokazu pochopite, jak nekdo muze vrazit minimalne 250 klacku do fabie. Drzte mi palce nakup meho prvniho mazlicka se blizi...snad budu mit stastnou ruku...211. 03. 05. 2004 - 23:36
Mirek: Tak sa pozri a daj vedětmamut-dobrĂ˝ sluha,zlĂ˝ pĂĄn...
210. 02. 05. 2004 - 21:26
gumovac: Musim se mrknout, jinak bych to musel objednat.privbox@seznam.cz tel: 603510691
209. 02. 05. 2004 - 05:48
gumovac: ...tady nemaj páru (a já do nedávné doby taky), e takovýhle oleje existujou, tady to dělí na syntetiku hned 'dle SAE a to je chyba, jak vidí, tak 5W-30 nemusí být hned na syntetický bázi! ...bejt tebou, tak kouknu do dokumentace, co výrobce doporučuje.......ono nový auto nemusí mít hned motor, co je dělanej na plnou syntetiku......si kadej řekne, e čím "větí a draí" syntetika, tím lépe........chyba lávky. ...rozumí.......kdy americký auto, tak americkej (nebo teda kanadskej) olej...208. Re: rozvody 02. 05. 2004 - 01:43
misisipi: No syntetika bordel nedělá,ba naopak,ale mám tam zatím minerál,páč nevím,co tam kdo lil za bordel,tak aby se mi to rychle nerozpustilo a nezacpalo ňákej kanálek.Po pár kilácích(asi 2000),to vyměním za plnou syntetiku.No a můj kámo leje do veho co má výhradně Castrol RS 10w-60 co stojí 500litr.Teď to má v Plymouthu Furry a lape to jak výcary.mamut-dobrĂ˝ sluha,zlĂ˝ pĂĄn...
207. 02. 05. 2004 - 01:06
Mirek: Tak na to mrknu.A to o čem mluví na začátku,má u sebe na benzince?e bych si pro to sjel?mamut-dobrĂ˝ sluha,zlĂ˝ pĂĄn...
206. Re: rozvody 01. 05. 2004 - 11:15
gumovac: ...no, mně bylo zas řečeno, e do starích amerik se dává minerál a e zrovna syntetika dělá bordel se samotelama. Jinak, jak správně řekl Ace2, záleí na viskozitě. Minerál není jen 15w40 i kdy to co se dá tady sehnat tomu napovídá, ale klidně i 5w40. Koukni na http://www.petro-canada.ca/eng/prodserv/lubesgreases/6886.htm. Já mám v Capricu od této firmy minerál 5W-30. Kupoval sem ho od Drahoe 120,- Kč za litr!!! Je to ten Petro-Canada Maximum.205. 29. 04. 2004 - 20:15
gumovac: Jestli chce, tak tu mám nejen přípravek na rozvolnění a vyčitění zdvihátek, ale i přípravek, kterej by tomu mohl následně pomoct. Osobně bych ale jetě chvíli jezdil a vůbec bych se netrápil, e tam je ten minerál, nebo by měl bejt kvalitní, pokud to není nějaká značková náhraka tuzemský cenový hladiny. Nicméně na ten výplach to stačí a pro jistotu bych tam dal to, o čem mluvím na začátku. Jinak se mrkni na http://www.bishopsoriginal.cz/. Tohle jediný je funkční. Na zbytek zapomeň, je to jen na vytahání prachů z lidí.privbox@seznam.cz tel: 603510691
204. Re: rozvody 29. 04. 2004 - 19:27
gumovac: Naznám ale slyel jsem o tom. No v jakémkoliv větím obchodě s oleji ti poradí!!Mustang forever :o)
203. Re: rozvody 29. 04. 2004 - 07:10
ace2: jo jasne to ja vim, tech 30w40 neni vubec na nase podnebi, to 15w40 je dobry, ale myslim ze jeste lepsi je 10w40, precijen u nas sou uz taky pekny mrazy.202. 28. 04. 2004 - 23:56
No mám zkuenost,e i minerální Havoline rozpoutí ůsady a to pekelně rychle a důkladně.mamut-dobrĂ˝ sluha,zlĂ˝ pĂĄn...
201. Re: rozvody 28. 04. 2004 - 23:50
Contour: A nezná název?mamut-dobrĂ˝ sluha,zlĂ˝ pĂĄn...
200. Re: rozvody 28. 04. 2004 - 20:26
gumovac: No hele je prej k sehnání jakási příměs na hydraulické zdvihátka kterou doleje do oleje a cena asi 150kč. No a prej to pomáhá!!Mustang forever :o)
199. Re: rozvody 28. 04. 2004 - 19:36
FM: no podle mě jde spí o viskozitu ne o to jestli je mineral či polo. Ono je poměrně značný rozdíl 30W-40 co píou na víčku od oleje vs. plná syntetika s viskozitou 0W-50 (ke vemu 600 Kč litr, to vím protoe jsem to kupoval do Mercedesu). Taková 15W-40 co si myslím, e je optimál pro EU podnebí stojí sice taky 600 Kč ale celé 4L balení :) take mě těch 6 litrů oleje co se vejde do Cadillac vyjde na nějakých 850 Kč co je dobrý.198. Re: rozvody 28. 04. 2004 - 19:22
ja bych zase rekl ze stary auta syntetiku neznali a proto by meli jezdit na mineral, zvlast ta moje ludra 79 :-)197. Re: rozvody 28. 04. 2004 - 18:44
ace2: Jasně syntetika má kvalitnějí mazací schopnost, tvoří tenčí film a můe pak někde utíkat olej... proto jsem u starích aut (do 90) pro polosynt...Jiz nejsem az takovy anarchokapitalista a snad ani ten idiot... - neziju jen jednou, proto se nerozmnozuju :-)
196. Re: rozvody 28. 04. 2004 - 17:38
pajaTHC: no my máme zkuenost e do motorů u Cadillaca jedině polosyntetiku pro EU prostředí nejlépe 15W-40, se syntetikou máme zkuenosti spíe patné, motory ten olej erou. Uplnej kvalitní minerál by asi ukodit nemohl, ale já bych ho tam nedal :) Nicméně pokud tam byl minerál a dalo se tam něco dobrýho, tak je moný e díky čístícímu efektu polo a plně syntetiky se můou přicpávat kanálky karbonem.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)