Příspěvky od večera 11. dubna 2018 až do dopoledne 25. května 2018
2039. Re: Potřebuju poradit 25. 05. 2018 - 11:21
Butterfly (2025): ja jsem v tomto celkem okrajovy asi, ale presto si dovolim tvrdit, at mluvis za sebe :) Ja teda dolu slezu vzdy rad a SUV me nikdy za srdce nechytly. Najezdil jsem neco 2010 Suburbanem a projel se vice vyssimi auty a vzdy jsem byl rad zpatky v sedanu...o vzhledu uz nemluvim vubec2038. Re: 25. 05. 2018 - 10:41
Sonny (2037): Žádný longlife, děláš to správně 15-16tis je interval akorát. Obecně dodržuju, že převodovej olej měním u dvojnásboku, tedy 30-32tis. Moje vehikly mi už léta odměnou za to jezdí a nezlobí.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
2037. 25. 05. 2018 - 09:55
To MDS je zajímavý a díky za příspěvek. Jak už bylo zmíněno, existuje na to záplata viz.ten Mopar. Hádám ale, že většina aut v nabídce to MDS bude mít stále aktivní, takže by to bylo nejspíš na pořadu dne. A ta problematika oleje mě taky zajímá. Na co to teda jezdí po vyjetí z fabriky a jaký jsou předepsaný výměny? Na mý E60 sem jednou zkoušel taky záměnu, ten můj motor trochu papá, ale záleží jak tomu člověk šlape za krk. Když se to honí bere samozřejmě víc. Liju tam 5W-30 a chtěl jsem dát o stupínek hustší. No solenoidy to moc nepobraly a musely se vyčistit...zůstal jsem teda u starýho a beru to jako vlastnost (né závadu:) ). Další blbost co BMW doporučovalo jezdit na LongLife a měnit po 30ti tis., to jsem samozřejmě ignoroval a měním klasicky po 15ti tis.....bud Charger HEMI jako daily car nebo Chevy Monte Carlo nebo Nova na vikend.
2036. Re: 23. 05. 2018 - 21:23
cirus (2034): Ten řídký olej je tam jen a pouze kvůli reakční době MDS. Sami konstruktéři toho motoru při jednom on-line sezení přiznali, že to jinak nešlo řešit. Sám velký Mopar dodává kity k mechanické eliminaci toho pekelného vynálezu: http://www.modernmusclextreme.com/p-273-hemi-mds-delete-kit-by-mopar.aspxNema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
2035. Re: 23. 05. 2018 - 21:11
Butterfly (2033): Vypíná se to jednoduše pomocí diagnostiky. I ty solenoidy jsou úplně vymontovat, případná chybová hlášení je možné dát na ignore list v individuálním ladění PCM: Já používám HP Tuners systém, tam jdou dokupovat jednotlivé licence pro širokou paletu aut, ovšem existuje několik jiných.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
2034. Re: 23. 05. 2018 - 13:40
BigTwin_Jirka (2032):s tim olejem bych byl opatrnej.Pokud tam patri ridkej tak vse je k tomu uspusobeno...zejmena prutok cerpadla,prumer mazacich kanalu konstrukcni vule.U nekterych motoru muze hustejsi olej spusobit spatne mazani stejne jako olej ridci nez tam patri.2033. Re: 23. 05. 2018 - 07:51
BigTwin_Jirka (2032):Tak na RAM( tuším rok 15 +) se dá to MDS vypnout. Nevím, jak u jiných aut. Spíše mě zajímá, jak to deaktivovat nebo odstranit zcela. To jako vyndat ty solenoidy ? A čím je nahradit? Moc jsem tady ještě negůglil, ale jelikož výhledově plánuji Heminu a jisté úpravy, tak to MDS bude první, co poletí z motoru pryč. Nejen kvůli oleji.2032. 22. 05. 2018 - 17:42
Starý pětistupňový automat je bezproblémový, naprosto stejný se dával i do SRT verzí. Z osobní zkušenosti mohu potvrdit, že funguje i cca 150 tisíc mil po montáži kompresoru (silnější verze včetně vodou chlazeného mezichladiče vzduchu) na SRT a majitel se s tím moc nemazlí. U RT verze bych se spíš bál brzd, ty jsou tak nějak standardní a například po svižnější jízdě na brněnském okruhu po dvou kolech nebrzdí. U motoru je potom třeba zkontrolovat, jestli už je vyžazené z činnosti MDS, přináší pouze teoretickou úsporu paliva a naopak praktické problémy v celém tom poměrně komplikovaném zařízení. Poté se dá i následně používat olej normální hustoty a né něco, co má viskozitu menší než teplá voda. Doporučuji se podívat na US fóra například http://www.challengertalk.com/Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
2031. Re: 22. 05. 2018 - 15:32
Bob Ash: Ona teda E60ka podle mnoha lidí má taky otřesnej interier, ale mě nějak nepohoršuje. S tou první generací Chargera ale souhlasím, palubka totálně o ničem. No já naštěstí pokukuju po novějším modelu. U Challengera je ale pěkná palubka až 2014+, do tý doby vychází furt z toho hnusu ala jedničková Fabie....bud Charger HEMI jako daily car nebo Chevy Monte Carlo nebo Nova na vikend.
2030. Re: 22. 05. 2018 - 10:38
Sonny (2028): Jestli jsi zvyklej na E60, tak se připrav na to, že první generace novýho Chargeru má naprosto ODPORNEJ interiér. Trochu se to zlepšilo s příchodem druhý generace a opravdu příjemnej je až od posledního faceliftu (tuším 2014?). Jinak Charger a Challenger mají interiér víceméně stejnej, co se týče místa, je tam rozdíl akorát v prostoru na nohy vzadu a v tom jak dobře/blbě se tam leze. I kufr bude dost podobnej, Chally ho rozhodně nemá nijak malej.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2029. Re: Potřebuju poradit 21. 05. 2018 - 22:12
DCharger (2027):starsi CVT treba u Verzy meli danne ,,stupne,, a pocitove to radilo. Neboha Maxima mela uz ale prevodovku absolutne bez stupnu,jen se prubezne menil prevodovej pomer.2028. 21. 05. 2018 - 20:20
Díky za reakce pánové, zkusím odepsat v kostce....bud Charger HEMI jako daily car nebo Chevy Monte Carlo nebo Nova na vikend.
2027. Re: Potřebuju poradit 21. 05. 2018 - 18:02
cirus (2026): jak vlastne se tam ty talire hejbou, plynule (bezestupnově), a nebo krokove, ze by se dal nejakej pocet kvaltu preci jen napocitat?Go Fast... or Go Home!
2026. Re: Potřebuju poradit 21. 05. 2018 - 17:10
Sonny (2023):ta Hemi ma takovej kroutak ze by se obesla i bez prevodovky.Pokud chces hodne prevodu kup si USA Nissana Maximu , vice prevodovych stupnu nema zadne jine auto;-)2025. Re: Potřebuju poradit 21. 05. 2018 - 16:48
Sonny (2023):No, nevím. Pokud hledáš něco jako prémiovku a komfort, tak proč nesedneš do bavoráka s V8 ? Tak ona ta 530 je stejnej mid class, jako Charger. Tak asi. Pokud chceš být hýčkán, tak spíše koukej po něčem od Cadillacu. Dodge není z ranku hýčkacích kár. To je spíše taková služebka. Ale pokud se Ti líbí, nic proti.Hemi sem, Hemi tam. Zase bych to tak neprožíval. Je to srovnatelnej motor s jinejma V8, co jsou v amerikách. Mercedes má také hemisférickej spalovací prostor u V8 a nikde se s tím necachá. Nejlíp uděláš, když navštívíš nějakého prodejce a svezeš se. Prubefare bývá nejlepší vodítko. Jen podotknu, že podobné snahy, jakou máš Ty, stejně obvykle končívají u něčeho podobného, jako je Suburban, Escalade nebo Navigator. Byť prvotně šlo o sedan. Ne nadarmo jsou SUV preferovaný. Jak ze strany výrobce( výbava atd.), tak ze strany zájemců o koupi vozu. SUV jsou středem zájmu, je to nejrozšířenější a stále se rozšiřující segment. Tak je tam také největší a nejlepší nabídka. Ale tím Tě nechci z klasického passenger car zrazovat. Poohlídnout se po nějakém Japonci(třeba Lexus) nebývá také od věci.2024. Re: Potřebuju poradit 21. 05. 2018 - 16:07
Sonny (2023): Ahoj, a bud zde vitan!Go Fast... or Go Home!
2023. Potřebuju poradit 21. 05. 2018 - 15:32
Zdar jak sviňa borci:)...bud Charger HEMI jako daily car nebo Chevy Monte Carlo nebo Nova na vikend.
2022. 08. 05. 2018 - 22:21
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
2021. 23. 04. 2018 - 21:42
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
2020. 11. 04. 2018 - 22:12
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)