Příspěvky od odpoledne 20. dubna 2015 až do večera 21. dubna 2015
59. Re: 21. 04. 2015 - 20:55
DeSoto (57): vítej do rodiny staromilců :-) Taky pokaždý u Excursionu prožívám každý usednutí, nažhavení, nastartování, ten zvuk co následuje, je adrenalinová injekce, stejně jako první pohyb z místa a pak celej jízdní projev. A pak se jen kochám až do konce a strašně nerad to vypínám, seděl bych jen a poslouchal. Jsem se přistih, že jedu pomalu, aby to trvalo co nejdýl, dokonce to občas smahnu okreskama, sem tam přelezu nějakej příkop nebo mezičku, zkusím nějakej kopeček nahoru dolů, od toho to přece je. Dělat si radost! :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
58. Re: 21. 04. 2015 - 20:25
DeSoto (57):no a kde jsou fotky:-)57. Re: 21. 04. 2015 - 20:09
Tak pánové kolegové, hotovo, rozhodnuto! Když jsem seděl v Tahoe, připadalo mi to, jako kdybych seděl ve větším Exploreru, sice širší, ale jinak...nevím jak bych to popsal, zdálo se mi to takové moc moderní, tak nějak křehké, čímž nechci říct, že to křehké je, prostě jen takový dojem. No a pak jsem vyzkoušel Bronco - robustnost už od prví chvíle - chromovaná klasická klika s čudlíkem, všude spousty plechu, náádherný tvary karoserie ve stylu 70. let, prostě paráda. No a ta jízda - náklaďák! Měl jsem už přes 30 aut, asi 8 amerik, ale nikdy, opravdu NIKDY, mě ještě žádný auto tak nesedlo jako Brnco - to auto mi vyhovuje od prvního až po poslední šroubek. Nikde mě nic netlačí, vše je jak má být. Po cestě domů jsem za volantem prožil několik orgasmů.... :o)56. 21. 04. 2015 - 13:50
DeSoto: Co tohle? Pokud to má kompletní německý papíry, tak to tady pujde přihlásit.Miten niin perkele!!!!!
55. Re: 20. 04. 2015 - 17:06
cirus (54): I tak pořád platí to, co jsem říkal - kromě toho, že starej Suburban nebylo auto pro lidi, co jezděj často na dlouhý cesty (ty si koupili kombík), tak auta, který ze začátku svýho života hodně jezděj, obvykle nejsou ty, který se dožijou 30 let.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
54. Re: 20. 04. 2015 - 17:01
DCharger (52):ne mluvim o realnych cislech v USA,kdysi se tyhle auta na dluhy cesty opravdu nepouzivala....dnes naopak zejmena na dalnice a dlouhe jizdy. Ostatne skus si na trase Praha-Brno vsechny tri generace a pochopis proc tomu tak je;-)53. Re: 20. 04. 2015 - 16:48
DCharger (52): Taky pravda :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
52. Re: 20. 04. 2015 - 16:46
cirus (49): jen jestli to nebude tim, ze ty stary maji odometer do 100K, a novejsi do 1M :)Go Fast... or Go Home!
51. Re: 20. 04. 2015 - 16:41
cirus (49): Takový Tahoe se 108kkm z Lucemburska řekl bych ještě něco málo vydrží...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
50. Re: 20. 04. 2015 - 16:40
cirus (49): Tak jasně, starej Suburban bude jetej míň, protože tehdy se Suburbany nepoužívaly místo kombíků. A těch pár, který najely hodně, už je dávno přetavenejch na piksly sardinek. Navíc v Evropě to bude trochu jiný - opravdu málokdo si tu kupuje fullsize SUV na nájezd 30kkm a víc.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
49. Re: 20. 04. 2015 - 16:37
Bob Ash (48):u tehle kategorie rozhodne min jety neni...nejvic maj najeto Suburbany z let 2001...2003,ty starsi nezne tak pulku a ty 30 let stary bezne 1/3.bezne ma Suburban 1981 najeto 100k mili,1991 tak 200k mili a 2001 ma 300k mili standartne48. Re: 20. 04. 2015 - 16:03
Wiliam (47): Já mám právě s autama různýho věku spíš takovou zkušenost, že to novější je obvykle míň jetý, míň shnilý a míň domrdaný. Zvlášť když je to truck, kde je relativně menší rozdíl ve složitosti nový vs. starý.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
47. Re: 20. 04. 2015 - 15:59
Bob Ash (44):musíš a ještě je problém a to se týka i starejch pixlí, že pomale všechno se dělá v chčíně, indii, atd. Kvalita různá, někdy na skorofurt někdy na měsíc, což tě vzhledem k 80,- Kč za dolar nepotěší. Novější truck koupím jedině když budu vidět po kom je, že ho velmi dobře udržoval, a podle nájezdu km.Chevrolet Blazer K5 Silverado 1986 5.7 L.
46. Re: 20. 04. 2015 - 15:43
Bob Ash (44):ono zas na jezdeni do lesa nebo na pole...budou ty stary opravdu lepsi.Ja jen chtel naznacit ze se s nima po silnici zase tolik nenajede.Proto bezne maj najeto 1/3 z toho co ty novejsi ktere zes ,,na roli,, moc doma nejsou...pak se muze i potreba servisu jevit docela skreslena.45. Re: 20. 04. 2015 - 15:40
Wiliam (43):tak to zas jo...k nekterym ucelum je ,,stary zelezo,, nenahraditelny44. Re: 20. 04. 2015 - 15:40
Wiliam (43): a na to starý auto to z ameriky objednávat nemusíš?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
43. Re: 20. 04. 2015 - 15:05
cirus (42):tak v Texasu není problém, večer objednáš druhej den máš doma, u nás je kurz k dolaru cca 80,- Kč a čekáš týden nebo 14 dní, ty máš ještě možnost využít vrakoviště, nový trucky jsou jasně ve všem lepší než ty starý, já jenom tvrdím že k některým účelům je lepší u nás v čr vlastnit něco jednoduchýho a robustního.Chevrolet Blazer K5 Silverado 1986 5.7 L.
42. Re: 20. 04. 2015 - 14:51
Joe (40):v ramci europy mozna...ja to ale rikam ze skusenosti v ramci Texasu;-)41. Re: 20. 04. 2015 - 14:50
Wiliam (39):muzes mi rici v cem je rozdil nedzi 30 a 14 let ztarym Silveradem? Krom toho ze ten 14 let starej ma bezne najeto jednou tolik ce ten 30ceti letej....40. Re: 20. 04. 2015 - 13:20
Wiliam (39):A to si piš, že ve Svitávce vědí o čem mluví. Je tam asi nejvíc Suburbanů na počet obyvatel v rámci Evropy :-)Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)