Příspěvky od počátku až do podvečera 14. února 2008
20. Re: kurvítka 14. 02. 2008 - 19:13
Dufík (18):Rači sa podivé po nějakhém autě s karburátorem,dáš ho pořádně do kupy a přežije tě.Chevrolet Blazer K5 Silverado 1986 5.7 L.
19. Re: kurvítka 14. 02. 2008 - 19:09
Dufík (18): do doby, než si ho koupíš, stejně tolikrát změníš názor, že nějaká přestavba na karbec je detail...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18. Re: kurvítka 14. 02. 2008 - 19:07
Wiliam (17):Nestraš. Ten Chevy co chci je taky prej ,,Benzineinspritzer´´ (Je to rok 1992). Ale vždyt ten motor furt vypadá celkem ,,holej, tak co?1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
17. Re: kurvítka 14. 02. 2008 - 17:54
Mira9 (16):Ale nevíš dne ani hodiny........a pak stojíš a koukáš,jo TBíčko ještě de ale je tam těch věcí co se pos.... o něco víc.S blazerem co má karbec jezdím 9 let a nic,s TBI v suburbanu půl roku a už 3x stál kvůli jakési blbosti co stary auta nemaj.Chevrolet Blazer K5 Silverado 1986 5.7 L.
16. Re: kurvítka 13. 02. 2008 - 19:16
Wiliam (15): taky se mě to tak jeví, ale zase fungující stříkačka je fungující stříkačka, že..15. Re: kurvítka 11. 02. 2008 - 17:39
Mira9 (13):Budu na tebe myslet,no ale není to nejlepší řešení? prdnout tam karbec a je z toho spolehlivy auto ktery bude jezdit i za 20 let,do řiti s emisema a počítačama!!!Chevrolet Blazer K5 Silverado 1986 5.7 L.
14. Re: Big problem !!! 09. 02. 2008 - 20:28
Jan0016 (1): palivový čerpadlo, potom možná zapalování prověřit a jinak zontrolovat co řiká počítač vyblikáním kódů jestli tam neni něco o vstřikování.13. Re: kurvítka 09. 02. 2008 - 20:26
Wiliam (12):jestli to budeš dávst pryč a máš 5.7mu, tak bych si to za nějakej směšnej peníz vzal ;) Mám na capricu menší vstřikovače :)12. kurvítka 09. 02. 2008 - 13:53
Jak to tady tak čtu tak asi vyrvu z auta to TBI a dá se tam karbec.Chevrolet Blazer K5 Silverado 1986 5.7 L.
11. Re: Re: 06. 02. 2008 - 20:11
petrklm (10):MAP senzor(podtlaková hadice k němu) a snímač klapky plynu (kabely) stalo se mi to u Voyagera.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
10. Re: Re: 06. 02. 2008 - 09:21
Jan0016 (9):to jsem si myslel... možná bych změřil tlak paliva, jestli dává pumpa dost benzínu a taky by asi stálo za to zrevidovat sítko na pumpě - tedy pokud je pumpa v nádrži, Blazery neznám.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
9. Re: 06. 02. 2008 - 09:06
RiKy (8):Oba filtry jsou nové...8. 04. 02. 2008 - 19:46
Jo a nebo palivovej filtr.V Brne chcip pes. Ale snazime se ho resuscitovat.
7. Re: Big problem !!! 04. 02. 2008 - 09:30
Jan0016 (1):kdysi mi tohle dělalo jedno z aut a byl to zasranej vzduchovej filtr... ale počítám, že na to už jsi se kouknul.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
6. Re: Big problem !!! 03. 02. 2008 - 23:11
EVEREL (5):To sem si myslel taky,když mi začali lítat z vejfuku kuličky.Kat jsem kompletně vysypal + nějaké z posledního dílu ( nějaké tam zůstali ),díl jsme odpojily od potrubí a bylo to furt stejný,už jsem z toho hotovej5. Re: Big problem !!! 03. 02. 2008 - 21:36
canlu (4):Mně to taky trvalo 2 dny.4. Re: Big problem !!! 03. 02. 2008 - 21:33
EVEREL (3): ale je divné, že na to v tom servisu nepřišli, ale je to klidně možné, známej to měl na fordu - vykuchal katalizátor a jelo to.3. Re: Big problem !!! 03. 02. 2008 - 21:26
Jan0016 (1):Něco podobnýho jsem řešil na Buicku.Po 2 dnech trápení a měření všech elektrickejch nesmyslů to byla banální závada.Rozsypal se katalák a totálně ucpal vejfuk.Pak už stačila jen flexa,svářečka a 3 hoďky času.2. Re: Big problem !!! 03. 02. 2008 - 21:14
Jan0016 (1): to zní hrozivě, zkus 602268539 - Praha, tam jezdím já a vím, že tam řešili něco podobného s voyagerem, ale nic nezaručuju..1. Big problem !!! 03. 02. 2008 - 18:35
Ahoj všichni,mám výše uvedené auto z roku 1987.Večer jsem normálně s autem přijel a ráno už neodjel a teď mám velký problém s udržením otáček motoru.Auto jde bez problému na volnoběh,ale jakmile se přidá plyn začne se dusit a ztrácet výkon a chcípat.Už mi u rcc zkoušely vyměnit:počítač,vstřikovací jednotku,čidla teploty atd...Ale výsledek je stále stejný.Pokud máte někdo podobnou zkušenost ozvěte se mi. Dík zoufalej HonzaPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)