Příspěvky od večera 14. listopadu 2005 až do večera 18. listopadu 2005
20. 18. 11. 2005 - 22:13
Túníme Skřivánka páč kdo netúní s námi, túní proti nám...a nejlépe se túní někde u túně nebo v túni, taky lze túnit túň....Miten niin perkele!!!!!
19. Re: Skřivánek a jeho rod 16. 11. 2005 - 07:08
Martin_531:jo, ten Grand Am je na prodej už dlouho, je to tuším štyrvál...nechápu, že ho někdo nenasaje kvůlivá těm notámMiten niin perkele!!!!!
18. 15. 11. 2005 - 17:47
Jo, to zadní okno je uplně krásně uzounký, hezky to vypadá ve spětnym zrcátku, vnitřnímMiten niin perkele!!!!!
17. 15. 11. 2005 - 08:48
markus: jj, to je na tom autě moc pěkný. čím kolmější zadní okno, tím to vypadá líp :)16. Re: Skřivánek a jeho rod 15. 11. 2005 - 08:38
ska-p: tak to jsem měl taky nějakýho "bratrance" - Daewoo Espero bylo postavený na Opelu Ascona... akorát to byl čtyřdveřák :-)Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
15. Re: Skřivánek a jeho rod 15. 11. 2005 - 08:24
ska-p: hele nechceš eště jedno na díly? s dajčíkem sme tůdle u cesty potkali jednu zrovna takovou mrdku na notách se špatnou vodní pumpou za desítku ... ale nebyl to bujk ale snad ten grand am esi se nepletunejlepsi pritel cloveka je mercedes
14. Re: Skřivánek a jeho rod 15. 11. 2005 - 07:57
ska-p:re 5: to auto má vinikající (tedy podle mého) boční profil . Nejvíce se mi líbí to zalomení B sloupku. bomba je taktéž detail velikostí zadního okna k bočním zadním oknům ten ůskok směrem vzhůru tomu autu dává takovej punc sportovního duchawww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
13. Re: Re: 15. 11. 2005 - 07:17
FM:ta takyMiten niin perkele!!!!!
12. Re: Re: 15. 11. 2005 - 07:15
ska-p: korvetta?11. Re: 15. 11. 2005 - 07:07
Mira9:tímto jsem tě uvrhl do klatby, označit můj krásný americký vůz za píčovinu, to si ještě nikdo nedovolil, bude vendetta!:-))Miten niin perkele!!!!!
10. 15. 11. 2005 - 02:06
skape: já myslel že píčoviny se řešej v pštrosovi ;)9. Re: Skřivánek a jeho rod 14. 11. 2005 - 21:59
ska-p: mě to taky nepřijde jako Opel, ale čert ví...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8. Re: Skřivánek a jeho rod 14. 11. 2005 - 21:57
Bob Ash:ty názvy putovaly semotamo, hledat tam logiku je asi zbytečný:-)Miten niin perkele!!!!!
7. Re: Skřivánek a jeho rod 14. 11. 2005 - 21:56
Bob Ash:Skyhawk z 80. let je Ascona a to tak že uplně, ještě Firenza, ta je na tom stejně...Citationem si nejsem jistej...Omega a Skylark jsou sourozenci v generaci jako má Lydia, ale z Opla bych řek nevycházíMiten niin perkele!!!!!
6. Re: Skřivánek a jeho rod 14. 11. 2005 - 21:55
ska-p: ale o generaci před tím (1979-85) byl Cutlass Calais midsize, odpovídající Monte Carlu a Regalu. Je v tom bordel.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
5. Re: Skřivánek a jeho rod 14. 11. 2005 - 21:53
Bob Ash:Skřivánkovo rod je Cutlass Calais a Grand Am, prakticky ty samý auta...u Chevyho snad ani žádnou obdobu neměly....Skřivánek a bráchové z jednoho vrhu:Miten niin perkele!!!!!
4. Re: Skřivánek a jeho rod 14. 11. 2005 - 21:51
ska-p: Skyhawk taky? Nebo to měl bejt Skylark? A od kdy se dělal Cavalier?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
3. Re: Skřivánek a jeho rod 14. 11. 2005 - 21:48
Bob Ash:Ascona are: Skyhawk, Cavalier, Cimarron (áno, nóbl Caddy bylo středotřídní Opliště, nebyl to Record, ten byl RWD)Miten niin perkele!!!!!
2. Re: Skřivánek a jeho rod 14. 11. 2005 - 21:41
ska-p: tak mě napadá, že s Lydií máte dost možná podobnej základ auta. I když si nejsem jistej, jestli jsou byly už X-bodies z 80s postavený na Asconě ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1. Skřivánek a jeho rod 14. 11. 2005 - 21:33
Sice jsem to považoval za zbytečnost, ale budiž, Bob Ash mě velmi zdlouhavě naléhavě, chvílemi až bolestivě - to když přistoupil k použití tupých úderů do zátylku - přesvěčoval, že zde chybí sekce věnovaná jedné z nejameričtějších značek vůbec - Buicku, nakonec, má recht, když tu může živořit kdejaký Dejvu, Fjord nebo Mišivbuši, tak proč ne jeden z posledních emerických mohykánů. Zvláště když je zde zastoupen jeho top model z vrcholných let (pro neználky konec 80.) - moderně koncipovaný vůz Skylark (Skřivánek), zlí jazykové o něm tvrdí, že se jedná pouze o překarosovanou Asconu, či dokonce Vectru A, my všeználkové ovšem víme, že je to vůz prudce emerický, kdyby byl kostěný, byl by emerický až do morku kostí, kosti nemá, tak je emerický jen prudce (za zařazení slova prudký/prudce do slovníku děkuji Mirovi9). Tento pokrokový vůz ukázal ostatním značkám světlo na konci tunelu a vyvedl je z bludných kruhů neohrabaných zadopohonových mastodontů. Ze spleti rámů. Z pastí velkoobjemových osmiválců. Na závěr bych dodal jen tolik - "sportovní" vůz s relativně velkým šestiválcem, třístupňovou převodovkou, bez otáčkoměru, zato s nesmírně houpavým pérováním, bez ukazatele teploty vody, zato s automatickou klimou mohl vzniknout jen ve státech, je fajn, je malej, ale zralej.Takže tak (doufám, že i perzona smyslem pro humor nevybavená pozná, co z toho je myšleno vážně a co ne)Miten niin perkele!!!!!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)