Příspěvky od poledne 19. září 2010 až do odpoledne 10. listopadu 2010
27. Re: 10. 11. 2010 - 16:56
Layton (26): Taky si myslím, že je špalek lepší než jakejkoliv hever.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
26. Re: 10. 11. 2010 - 09:31
Gilgit (24): Tak samo, nemyslím malý špalek pár cm na pár cm. Já osobně si pod rám vypodkládám pěknej kus pařezu (průměr asi 50cm). Takovej mám namysli. Z toho auto nikdy nespadne. Ale hever, i hydraulická panenka prostě selhat můžou. Pochopitelně dávám i zarážky ke kolům, když to zvedám, než pod to vlezu.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
25. Re: 10. 11. 2010 - 08:10
Gilgit (24): Proč?1996 Chevrolet Cavalier
24. Re: 10. 11. 2010 - 07:58
Layton (23):a nechat to na sebe spadnout ? :-D špalku bych rozhodně nevěřil ! :-))Family life ...no money no us cars! Fcking HTP!
23. Re: 09. 11. 2010 - 12:03
Panther (22): To může být z měniče, olejová vana, těsnění kolem voliče kvaltů, potrubí na chlazení oleje, poškozené ústí měrky oleje. Já myslím, že stačí hever + nějakej bytelnej špalek, nastartovat, nechat na idle a zalézt pod to.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
22. Re: 08. 11. 2010 - 19:32
ska-p (21):Nezlobí někde teče. Jenže nemám zvedák tak netuším kde. Je to problém jelikož mi ji opravoval jeden mechanik a skurvil to od té doby s tim nechce nic mýt. Převodovka maká jen mě sere že mam v garáži louži oleje a auto od toho zablitý.Cadillac DeVille Fletwood D´exelance 4.1 V8 r.v. 1987 Ford scorpio 2.0 DOHC r.v.1993 I live classic American ride
21. Re: 08. 11. 2010 - 19:20
Panther (20):jak ti zlobí převodovka?Miten niin perkele!!!!!
20. 08. 11. 2010 - 19:08
Jo dík mrknu a písnu.Cadillac DeVille Fletwood D´exelance 4.1 V8 r.v. 1987 Ford scorpio 2.0 DOHC r.v.1993 I live classic American ride
19. Re: servis 08. 11. 2010 - 19:07
Panther (18): Psal jsem mailem, Markus cadillac club www.cadillac.czThis world is sick...
18. servis 08. 11. 2010 - 18:34
Zdravím na fóru. Poraďte mi někdo nějaký servis střední Čechy na Cadillac. Potřebuji seřídit motor a juknout na převodovku. kdyby jste měl někdo typ tak mi hoďte na mail. Budu teď 14 dnů mimo net.Díky za případné typy. mail panthereugene@gmail.comCadillac DeVille Fletwood D´exelance 4.1 V8 r.v. 1987 Ford scorpio 2.0 DOHC r.v.1993 I live classic American ride
17. Re: 11. 10. 2010 - 20:16
BigTwin_Jirka (16):AMC Jeep CJ-7 1978
16. Re: 25. 09. 2010 - 14:33
Hunterz (15): "takovej zvonivej zvuk" je docela průser, ale podle toho co píšeš, asi víš, vo co de.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
15. 25. 09. 2010 - 10:13
Po slozeni motoru zpatky uz neklapaji zdvihatka, ale prozmenu pri prudke akceleraci se ozyva takovy zvonivy zvuk. Jeste je teda treba poladit predstih/bohatost smesi. Snad se to povede a bude to parada.AMC Jeep CJ-7 1978
14. Re: 19. 09. 2010 - 15:05
eiffel (9):AMC Jeep CJ-7 1978
13. Re: 19. 09. 2010 - 13:15
Bob Ash (12): to jsem chtěl slyšet, takže to má jinou charakteristiku oproti V6This world is sick...
12. Re: 19. 09. 2010 - 12:58
eiffel (11): I6 mívá kultivovanější chod a ochotnějc se vytáčí... je vyváženější.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
11. Re: 19. 09. 2010 - 12:50
Caddy (10): aha, takže samé výhody a pozitiva :D Já jsem myslel spíš na lepší křivku točivého momentu a nebo něco podobného :DThis world is sick...
10. Re: 19. 09. 2010 - 12:49
eiffel (9): jo, s R6 musis opatrneji zachazet, citliveji zahrivat, pac vzhledem k delce bloku snaze praskne hlava :)9. Re: 19. 09. 2010 - 12:34
Hunterz (8): je nějaký zásadní rozdíl (kromě tvaru) mezi R6 a V6?This world is sick...
8. 19. 09. 2010 - 12:17
AMC Jeep CJ-7 1978
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)