Příspěvky od počátku až do rána 27. ledna 2005
20. Re: Ikonka 27. 01. 2005 - 09:56
Mira9: Bídáku, u jsi to opravil!! :o)))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
19. Re: Ikonka 27. 01. 2005 - 09:54
Barrichello: nechybí, patně ses kouknul.. ;)18. Re: Ikonka 27. 01. 2005 - 09:40
Mira9: Chybí ti tam S :o)))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
17. Re: Ikonka 27. 01. 2005 - 08:42
Mirek: třeba ten japonskej tunerskej japonskej van? :)16. Re: Ikonka 27. 01. 2005 - 08:33
cirus: Tady jde jenom o pocit, kdy dojede, nebo tě předjede něco, co ze zadu připomíná vechno, jen ne auto..privbox@seznam.cz tel: 603510691
15. Re: Ikonka 27. 01. 2005 - 02:16
Barrichello: ja nevim co jste to za lidi?vzdyd to je MARK VIII!!!!:-)A co takova Victorka....Taky kladivo?!:-(((Ford dela a delal taky dobre auta! Na ty pomery v EU byl treba takovej shit Taurus hodne nadstandart!14. Ikonka 26. 01. 2005 - 11:40
cirus: Jo, fakt super...Souhlas s Mirkem....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
13. 26. 01. 2005 - 08:18
Musím ti blahopřát. Bomba ikonka, fakt.privbox@seznam.cz tel: 603510691
12. Re: Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 17. 01. 2005 - 07:15
cirus: na forda nic jinyho neplati :-)11. Re: Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 16. 01. 2005 - 23:04
cirus: vidí, to je návod jak uetřit :)10. Re: Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 16. 01. 2005 - 22:59
Fractal: jasne ze je;-)Kamarad mel problem ze svoji Mark VIII (prvni pri prilezitosti nedozitych 200 000 mili) Bylo to palivove cerpadlo.Drive nez se obratil na mne tak oslovil dealera od Lincolna...Tam mu poradtili ad na toho Lincolna veme kladivo a boucha po nadrzi....pri se to spravi....barbari!9. Re: Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 16. 01. 2005 - 22:07
jaros: A pak, ze znackovy servis je to nejlepsi pro vas vuz :)))8. Re: Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 16. 01. 2005 - 21:17
pajaTHC: Děkuji Vám vem za příspěvky a Vae názory. Ji jsem závadu objevil a odstranil. Kdy ani značkový servis si nevěděl rady a auto mi neopravené vrátil s tím e bude asi pokozená řídící jednotka, tak jsem se důsledně do hledání závady pustil sám. el jsem důsledně po kabelech od indukční cívky a dle schématu jsem sledoval kam se kabely větví a proměřoval je. A po ASD relé jsem vdy kabely prosvítil, take dalí cesta byla mezi relém ASD a spínací skříňkou. Tam proud neel, tak jsem otevřel hlavní svazek drátů co vedou do kabiny. A tam jsem závadu nael. Byl to přeruen kabel u odbočky do starovacího relé. Izolaci kabelu jsem jemně rozřízl a přeruený kabel sletoval a znovu zaizoloval. No řeknu Vám byla to fuka ale důslednost se vyplatila. Auto je v pořádku. Jetě jednou Vám vem děkuji.7. Re: Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 15. 01. 2005 - 14:40
jaros: neřekl bych, e kód 11 je v pořádku (11 No ignition reference signal detected during cranking (bad Hall effect) OR timing belt skipped one or more teeth; OR loss of either camshaft or crankshaft position sensor. Can cause the engine to stop working entirely with no limp-home mode. ) Stejně tak 16 (Loss of battery voltage detected with engine running ). 12 je výměna baterky to je OK a 55 konec blikání......to je taky OKJiz nejsem az takovy anarchokapitalista a snad ani ten idiot... - neziju jen jednou, proto se nerozmnozuju :-)
6. 11. 01. 2005 - 00:21
A nejsou ty draty zapojeny krizem? Pokud byly oba zluty, mohl je prehodit...5. Re: Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 11. 01. 2005 - 00:18
jaros: Snimac otacek by ti to reklo... Jinak u ty V6 muze byt uz na prevodovce, ale to je jedno...Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
4. Re: Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 11. 01. 2005 - 00:13
jeniik: To musí být něco jiného, protoe kody mi to hlásí v pořádku tj. 11,12,16,55. Snímač otáček nevím kde je umístěn a rozdělovač ten se zdá být v pořádku. Dík za radu.3. Re: Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 10. 01. 2005 - 23:41
jaros: Nejdou ti z toho vytipat chybove kody?? Navod je tady. Jinak bych tipnul, protoze mi moje auto delalo neco podobnyho, ze chyba by mohl byt i ve snimaci otacek, nebo polohy klikovky (pod rozdelovacem)... Ale tohle jsou zkusenosti z 2.2 Turbo, takze brat s rezervou ;-)Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
2. Kdo poradí ???? Chrysler Voyager 3,0 1989 10. 01. 2005 - 23:33
Minulý týden mi za jízdy přestalo jet moje auto Chrysler Voyager 3,0 z roku 1989. Po nemilém odtaení vozu do dílny jsem zjistil, e nejde do indukční cívky proud. Protoe tato závada má vliv i na jiné funkce např. nejde palivové čerpadlo, přesvědčil jsem se i o tomto .Nahlédl jsem do schématu a začal postupně kontrolovat kabely postupně od indučky. Závadu jsem nael v hlavním prameni káblů nad zadní hlavou motoru (u filtru). Byly tam spečené dva luté dráty, které se v krytickou dobu opíraly o zpětné potrubí výfukových plynů které vedou přebytek spalin do směovací komory. Tyto dva drátky jsem opravil a u jsem se těil, e ve bude v pořádku. Ale ouha. Závada je pořád stejná. Trápím se stím ji několik dní, prolezl jsem snad celý auto a pořád nic. Prosím o radu co jiného by to mohlo být? A také jak mám postupovat, ji si nevím rady.1. ehm? 10. 01. 2005 - 23:31
Fajn... a dal? ;-))Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)