Příspěvky od počátku až do odpoledne 26. září 2011
20. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 17:13
ska-p (19): když mě se tam nikam nevejde nádrž na LPG, nechci přijít o kufr, kde občas spím...19. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:58
DeSoto (16):Číro je hezčí a lepší, na tohle bych se vyprdl....Miten niin perkele!!!!!
18. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:53
DeSoto (16): Tohle jezdí,to je velká výhoda :-) Kilometry ale svědčí o nutnosti rozvodů,čili když je uděláš,budeš mít dělníka na mnoho dalších km."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
17. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:52
DeSoto (16):počítej s rozvodama, tvrzení majitele bejvá blábolFord - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
16. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:47
Petr Land (14):..tak nevím, jsem zděšen :o) Nevím jestli se do toho mám pouštět. Jde mi o tohodle, tenje kousek od Tebe, možná ho znáš - Hradec Králové: http://www.tipcar.cz/ford/ford-explorer-4.0-v6-xlt.plyn-lpg-cz-15892305.html15. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:46
Petr Land (14):pak už je to jasný, takže napínáky...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
14. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:41
petrklm (11): Po "odfrézování" přítlačných lišt dojde k přeskočení řetězu a když se ventily potkají ..."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
13. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:38
DeSoto (10): Takzvaný "kekelec" byl místy na špachtli. Nějaký lesák to prodával s lehce chyceným motorem. Prý to dojelo na místo. Tady je vidět,jak někdo udělal max. přední rozvoďák,ale ty co k vedou k jednotlivým hlavám už ne."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
12. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:36
DeSoto (7):Petr ti to vysvětlil:-) Jasně, že u Marquise mám jen rozvody uprostřed, ale tohle trochu jinej level:-)Miten niin perkele!!!!!
11. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:33
Petr Land (9):přitom ty řetězy vypadaj dost masivní - čím to je, že se to potkává? Uložením kol?Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
10. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:29
Petr Land (9): ty brďo, koukám, že s výměnou oleje si taky moc hlavu přdchozí majitelé nelámali... Z celého mi tak nějak běhá mráz po zádech...9. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:27
DeSoto (8): Jeden Jarek dělal a bohužel je tu stále :-("Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
8. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:11
Petr Land (6): co to ti imperialisti zase vymysleli :o) Nějaké zkušenosti s finančními náklady ?7. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:09
ska-p (4): neříkej mi, Honzine, že máš na V8 rozvody na obou stranách - ve předu i za motorem :o)6. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 16:06
ska-p (4): Většinou pro V motor stačí rozvody na jednom konci motoru,samozřejmě pro obě hlavy. Tento motor má rozvodových řetězů 4 a navíc vyvažovací hřídel v olejové lázni,průchozí hřídel z jednoho konce na druhý. Odlitky hlav jsou původně totožné (snížení nákladů) a proto je jeden rozvoďák na straně u přepážky motorového prostoru. Z tohoto důvodu musí motor ven. Navíc,jako perlička,rozvodová kola nejsou na hřídelích (mimo kliky) jištěny žádnými drážkami, takže si kola můžeš nastavit libovolně. Většina motoru je potkaných,protože na potřeby tohoto motoru majitelé kašlou."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
5. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 15:35
DeSoto (3):jojo... a dělat se musí, jinak je motor v kopruFord - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
4. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 15:08
DeSoto (3):je V motor, takže rozvody musí být na obou stranáchMiten niin perkele!!!!!
3. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 14:37
petrklm (2): to znamená, že jsou rozvody na obou stranách motoru ?2. Re: Explorer 26. 09. 2011 - 14:31
DeSoto (1):před časem jsem se o tohle zajímal a pravidlem bylo, že rozvody byly měněný jen na přední straně...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
1. Explorer 26. 09. 2011 - 14:16
Chtěl bych vyměnit svého Jeepa za většího a komfortnějšího Explorera. Jsem však trochen vyděšen z toho, že při výměně rozvodů (SOHC) se musí vyndat motor a cělá záležitost je vzhledem k ceně auta více než nákladná. Taky se prý nedá koupit viskózní spojka náhonu předních kol, ale musí se měnit celá přídavná převodovka. Má tady někdo takové auto a zkušenosti s dílama, cenama, servisem, vrakovištěm...atd. ? Chci zjistit co nejvíce informací.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)