Příspěvky od počátku až do poledne 16. února 2016
20. Re: Utahovací moment 16. 02. 2016 - 12:43
DCharger (19):Díky oběma , už se maká. :-))Vette 74 T top, 06 MB SLK R171, 04 MB W203 compresor
19. Re: Utahovací moment 16. 02. 2016 - 09:42
Villík66 (17):Go Fast... or Go Home!
18. Re: Utahovací moment 16. 02. 2016 - 09:26
Villík66 (17):Jsou tam dva kroky na moment a pak třetí na úhel. Napíšu, jak pohledám manuál. Důležité je také důkladně vyčistit ty jímky v bloku, pro ty dlouhé šrouby hlav !!! ( vyfoukat, vysát).17. Utahovací moment 16. 02. 2016 - 09:12
Pánové , nevíte někdo jaký je utahovací moment na hlavy na Tahoe , r. 2003 , 5,3 l a 213 Kw , typ motoru 1M7 / alespoň tak je to v TP. DíkyVette 74 T top, 06 MB SLK R171, 04 MB W203 compresor
16. Re: Tahoe 26. 12. 2015 - 14:00
Villík66 (15):Vřele doporučuji dát sedla pro provoz na etanol. Jsou nejtvrdší a budou déle odolávat provozu na LPG(zvýšená teplota spalování, na E85 ještě větší teplota). Bohužel, ty hliníkové hlavy a sedla jsou asi z blata.To mě na tom 327V8(5.3), vadí asi nejvíce. Jinak je to sympaticky udělaný motor. Ale já radši klasiku, 350V8, litina, tam nic takového nehrozí(alespoň při takovém nájezdu). Nezapomeňte řádně vyčistit ty jímky pro šrouby hlav v bloku motoru a dejte nové šrouby. Ty sedla se dají sehnat asi levněji v Německu, ale z USA nebo Canady to jde také. Zase to není takový markantní rozdíl.15. Re: Tahoe 26. 12. 2015 - 09:59
kmDeSoto (12):My jsme přivezli z Německa Tahoe najeto cca 170 000 km , r.v. 2003 , dali jsme tam plyn a po cca 80 000 jsou sedla v pekle. Momentálně jsou hlavy na repasi , dávají se nové sací ventily. Tak to vypadá , že to neni na plyn stavěné. Asi by to chtělo zjistit jak nejlépe tomuto předejít nebo to oddálit.Vette 74 T top, 06 MB SLK R171, 04 MB W203 compresor
14. Re: Re: 24. 12. 2015 - 00:50
Mirek (10):to plati pro vsechny USA auta...jsou stavena na 110-120 KMH a v tokmhle rezimu maj genialni spotrebu.Jak to ale zacnes honit tak mlsaj a to dost. Ten 5.3l je na spotrebu velice prijemnej a prekvapive mu vybec nevadi svizna jizda a ani mesto...ovsem jak za nej neco zapnu tak mu chutna...a myslim ze pri vyssich rychlostech to bude podobny jak s vlekem. Dost hodne dela 4x4 neni to sice tak brutalni rozdil jako u Dodge kde je spotreba o pulku vetsi oproti zadokolke....ale znat to je dost.13. Re: Tahoe 24. 12. 2015 - 00:45
DeSoto (12):nic tam neni co by se muselo podelat,snad jen vodni pumpa ma nejak svoji zivotnost....ja pred rokem prodal Suburbana co mel puvodni prevodovku,motor a vse kolem,mel 350k mili.Nicmene u vana co mam v tyhle konfiguraci ted (160k mili) jsem jiz repas automatu delal,faktem ale je ze to bylo kuli praskly trubce co vede ATF do chladice. Podstatny je ze i kdyz se nahodou neco vysere tak jakakoli oprava je u tehle vozu jednoducha a levna.Jeste jsem se nesetkal s vadnou zapalovaci civkou u tohodle vozu. Pokud je ale moznost vyhnul bych se rokum 2004-5.12. Re: Tahoe 23. 12. 2015 - 15:41
Butterfly (11): díky všem za názory, ale tak nějak podobně to vidím taky. LPG tam sice není, ale samozřejmě by tam šlo. A tenhle motor, slyšel jsem, pokud není Flexfuel, LPG dobře nesnáší. Převodovka je prý nová, no, ale ten zbytek okolo....11. Tahoe 23. 12. 2015 - 13:46
Ještě bych se obával, pokud je to zaplynované a jak dlouho, o ty sedla ventilů v těch hliníkových hlavách. Jsou jak z bláta( ty hlavy i ta sedla). Těchto uhnaných motorů je v Německu celkem dost a všechno kolem nájezdu 300tis. Zajímavé. Motorenschade , nejde na všechny válce, všechno na hlavách. A na převodovku, co největší chladič, ale s tolika nalítanejma kilákama, to už bude ta 4L60E pomalu na repas. Vše se odvíjí od předchozího kvalitního servisu a jak se s vozem zacházelo. Ale u nás si nedělám moc iluze. Samozřejmě, vše je o penězích.10. Re: Re: 23. 12. 2015 - 09:49
Skalik (9): já bych zkontroloval především stabilitu konta k platební kartě, jak píše cirus, v týhle rychlosti už si to něco vezme.. Zajímalo by mě na kolik to vyleze.privbox@seznam.cz tel: 603510691
9. Re: Re: 23. 12. 2015 - 09:34
Bob Ash (7): Dovolím si poznámku, pokud chce stabilně jezdit 140 - 150km/h tak bych na jeho místě dobře zkontroloval zda má převodovka dostatečné chlazení, případně bych zvážil chladič převodového oleje spolu s teploměrem. Přecijen to na takovou rychlost není stavěné a bál bych se přehřívání převodovky.Kimber 1911, Jeep Wrangler
8. Re: Re: 22. 12. 2015 - 15:32
cirus (4): s kamarádem dumáme nad Tahoe 2000 s 5.3 a nájezdem 350 000 km. Co lze v nejbližší době čekat za investice. Předpokládám převodovka, možná ty zapalovací cívky, co je na každým válci extra zvlášť atd... hlavně neříkej, že na Chevroleta nesáhneš do milionu km :o)7. Re: Re: 17. 01. 2008 - 14:22
cirus (4): Pravděpodobně Vortec 6.0 - přijde mi, že 5.3 je na takový auto málo...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
6. Re: Re: 17. 01. 2008 - 14:14
Joey (5): maj tam web se připravuje, takže jedou, akorát nejsou dodělaný :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
5. Re: Re: 17. 01. 2008 - 14:06
Vencos (2): ty stránky ATST nějak nejedou :)Chodim sem jen kdyz mam tezkou nudu a neni ji jak zabit, jinak je to ztrata casu, o komunikaci s nekterymi uzivateli ani nemluve.
4. Re: Re: 14. 01. 2008 - 03:32
Bob Ash (3):pokud tam bude V8 Vortec tak 150 je idealni rychlost.Trapit se bude jen jeho penezenka pri tankovani;-)3. Re: 13. 01. 2008 - 01:19
Miroslav Český (1): zeptal bych se uživatele MARKUS... ten to bude buď umět (ale asi nebude mít čas) nebo bude o někom vědět.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2. Re: 12. 01. 2008 - 14:30
Miroslav Český (1): Zkusil bych ATST1. 11. 01. 2008 - 14:46
kdo poradí kam dát opravit přídavnou převodovku u chevrolet tahoe 4x4 r.v. 2001. díkyPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)