Příspěvky od dopoledne 16. července 2012 až do odpoledne 2. srpna 2012
65. Re: kde? 02. 08. 2012 - 15:22
MARKUS (46):mám dotaz jestli mohu.64. Re: 31. 07. 2012 - 19:32
BigTwin_Jirka (63): skvělé!63. Re: 19. 07. 2012 - 10:37
Bouri (62): Pánové, alespoň někdo má trošku potuchu o tom, co se děje, když se spustí stroj. Věc je ještě jednodušší, když mechanik ví, kdy si může dovolit zkrátit cyklus a kdy je naopak třeba ho změnit. Ale to samý se děje i motorů a ostatních věcech na autě. Ale ještě to nejni tak tragikomický, než když je hloupej doktor medicíny, což nejni v okresních nemocnicích žádná výjimka.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
62. Re: 19. 07. 2012 - 00:27
BigTwin_Jirka (57): Jak se psalo kousek dál, tak vlhkost zapříčiní, že se vakuuje dlouho - ono vlhkost je sviňa a je běžný, že když vakuuješ, víš, že kompresor je dobrej, ale i přesto vakuum nevzniká... Až po chvíli, až se vlhkost dostane pryč, tak pak začne vznikat vakuum.Pontiac Firebird 1987, 2.8 V6 manual
61. neon a klima 18. 07. 2012 - 22:39
prozbička, neon 2002 2,0, prázdná klima, podle ventilku a asi už dost dlouho,dle předchozího majitele. Na co si mám dát pozor při plnění, když to někam dám. a kam, mužu tam, co plněj evropy a jiné krumply??? díkyChrysler - Voyager - Jeep ................................
60. Re: 18. 07. 2012 - 20:45
BigTwin_Jirka (59):jo ten olej ale nemusi pomoci...naopak muze nadelat peknou paseku pokud to preplni...tezko radit v tomhle,59. Re: 18. 07. 2012 - 20:38
cirus (58): Proč voda? Jak voda?Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
58. Re: 18. 07. 2012 - 20:25
BigTwin_Jirka (57):nejsem odbornik na to ale domnivam se ze duvodem je voda,jinak ,,doba vakuovani,, je taky dost irelevantni ....dost totiz zalezi jakou vakuovacku pouzivas...57. Re: 18. 07. 2012 - 20:18
Sejki (55): Sejki, bacha na ledničkáře, neví skoro nic o tom, co je to olej.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
56. Re: 17. 07. 2012 - 22:17
Sejki (55):ja ti rozumim...pokud budes mit levnou R12 po ruce,tak to klidne skus.Ale pokud to nevijde pocitej s tim ze nejspis nadobro skurvis kompresor ....remen na klimu nahani jen klimu nebo jeste neco jine?55. Re: 17. 07. 2012 - 20:19
cirus (54): jo to mas pravdu, me slo o to ze bych nekam zajel tam by se to naplnilo R12kou a videlo by se...treba by to dva roky slapalo a nemusel bych prestavovat hned, a nebo by to neslo vubec... to je jak kdybych koupil auto, klekla mu baterka a ja kvuli tomu kupoval novy auto, jo je to trosku prehnany, ale vis jak to myslim...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
54. Re: 17. 07. 2012 - 18:52
Sejki (53):JJ mozny to je...ale vysousec ma proste svoji zivotnost...a vysousec starsi nez 2 roky jednoduse predstavuje realny riziko pro celej sistem...a to ze to stalo je horsi nez kdyby to bezelo...53. Re: 17. 07. 2012 - 18:20
cirus (52): ja se nevztekam, kdyz me to nejakej lednickar doplni tak to muze bezet tyden a nebo dva roky, vysousec muze a nemusi bejt ok, ale jelikoz v systemu neni nikde dira tak neni duvod aby vysousec odesel... to ze to je prazdny bych prisoudil tomu ze to 7 let stalo... navic tam toho muze bejt min a kompresor uz nezapne...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
52. Re: 16. 07. 2012 - 23:49
Sejki (49):Sejki (49):co se vstekas?Myslim ze se da chapat ze nemas chut a treba ani penize na to....Ale Markus ti nenapsal nic spatne...proste pochop ze z hovna bic neupletes!A co myslis jakou mas sanci ze pokud to doplnis R12 tak ze to nejakou dobu pobezi?Pokud nevymenis vysousec,nevycistis to...( v podstate udelas temer vse jak kdyz to menis na 134a) tak malou...Ale sance je,sance ze ti to nejakej patek pobezi je i kdyz tam das rovnou r134a je taky...ale to muzes skusit pokud budes pocitat s tim ze vse ohledne klimy nenavratne skurvis...A pokud nema klima separe remen a stejnej remen nahani treba vodni pumpu...toz pak je Markusova rada s ,,otevrenim oknem,, opravdu ,,nad zlato,,;-)51. Re: 16. 07. 2012 - 21:14
MARKUS (47): Jsi schopen nahodit hrubej odhad ceny? Auto viz podpis, koupil jsem ho před 4mi lety, bez řemenu od klimy, jinak to vypadá kompletně. Předpokládám teda v horším případě vadnej kompresor, v lepším případě netěsnost.1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
50. Re: 16. 07. 2012 - 20:48
Sejki (49): přechodky se staly běžnou výbavou birda. ono když v USA stojej pár dolarů, tak proč to řešit furt nějak složitě...Thunderbirds Are Go
49. Re: 16. 07. 2012 - 20:17
MARKUS (47): tak hele toho tatara si odpust, ja ti taky nenadavam ze ses prazak a to pisu jeste slusne, a ano pro me to je drahy... plnicku mam v praci, ale delame jen r134 a s prestavbou nemam zadny zkusenosti, jelikoz plnim jen Peugeoty a ten R12 mozna ani nezna... jinak dobre, vyplachnu kompresor kterej to mozna prezije mozna ne, koupim vysousec, exp ventil, sadu tesneni? sem na dvojce a pak nekoho kdo to naplni protze nemam prechodky cca dalsich 500-700kc.... proto tebe to nic neni, ty udelas par klim a mas to doma, ja mam rozpocet trosku jinej...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
48. Re: 16. 07. 2012 - 13:36
MARKUS (47):ono je drahy a drahy - ja byl vzdycky mercedesar a tam je to kurva drahy kdyz se to dela poradne ;-)Maly ruzovy tygrik s bilymi ostrymi zoubky :-P
47. 16. 07. 2012 - 11:58
:-))) ty vole přečteš si pár příspěvků a už mám zase mindrák z lidí.... pomoooc. není to tak dlouho co tu napíšeš vše co je v praxi potřebné pro přechod z R12 na 134 a konstatuješ že je to vlastně v poho a není to drahý .. a pak tu tu nějakej tatar z kardanový lhoty napíše :-)))))))))) takže je to drahý a jsem v prdeli...... pomoooooooc jdu se voběsit... tady je to fáááákt zabitý do hlavywww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
46. Re: kde? 16. 07. 2012 - 11:54
zviratko (39): ne jen stačí udělat důkladnej proplach.www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)