Příspěvky od počátku až do večera 6. ledna 2014
24. Re: 06. 01. 2014 - 20:10
Dufík (21): Proč chceš zapálit stát? Stát ti rtuť do huby nedal, nechal sis jí tam dát sám. Zubař ti určitě bílý plomby nabídnul.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
23. Re: 06. 01. 2014 - 20:08
Trinom (22): Nojistě, co čekáš. Já taky už nejsem optimista. Když vidim co tu autoservisy lejou do aut, je to opravdu těžkej pravěk. Ne. Chaos. Totální.1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
22. Re: 06. 01. 2014 - 19:59
Dufík (21): Tak si tu přísadu zkus najít. Nenajdeš ani PRD.Thunderbirds Are Go
21. Re: 06. 01. 2014 - 19:46
ford62 (18): Po té, co jsem pročetl diskuzi pod odkazem, který byl linkován níže, mám obavu, že jestli bude olej americký ještě neznamená, že to zachraní. Dříve používané přísady se kvůli životnosti emisních zařízení s každou novější a novější normou snižovaly.. A problémy zmiňovali i mnozí z US, kteří tomu zjevně trochu rozuměli a měli vlastní zkušenost.1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
20. Re: 06. 01. 2014 - 18:57
ford62 (18): Dobře víš, jako vlnu nevole tady ten článek zvedl, protože to spíš, než jako článek, vypadá jako PR někoho z dovozců.Thunderbirds Are Go
19. Re: 06. 01. 2014 - 14:09
ford62 (18):Ahoj, jen tak pro zajímavost, odkud jsi? Máš dobrý přístup a své názory.18. 06. 01. 2014 - 14:04
Trinom, Dufík17. Re: 04. 01. 2014 - 18:01
ford62 (14): Nebylo by lepší nám napsat na sebe kontakt a pokecat si třeba přes mail, nebo přes telefon? Řekl bych, že to bude hodnotnější, než psát do redakce CHP. Já i Dufík máme v profilu vyplněnej mail.Thunderbirds Are Go
16. Re: oleje 04. 01. 2014 - 18:00
ford62 (14): "Co se týče použití příruček a olejů měl jsem tady častá nedorozumění s různými zdejšími nicky, takže se zdržuji k těmto tématům více méně komentáře."1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
13. Re: 04. 01. 2014 - 15:51
ford62 (10): Takže API SJ je ještě OK, ale ty novější už ne?Thunderbirds Are Go
12. Re: 04. 01. 2014 - 14:52
ford62 (10): Pane Forde, nějaký kontakt na vás by nebyl? Nebo na můj e-mail. Ď.1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
11. Re: 04. 01. 2014 - 14:50
ford62 (10):1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
9. Re: 04. 01. 2014 - 13:36
Dufík (8): Mám tomu rozumět tedy tak, že olejů xW-40 se tahle změna netýká, nebo ty už to maj snížený z dřívějška?Thunderbirds Are Go
8. 04. 01. 2014 - 12:29
All the current gasoline categories (including the obsolete SH), have placed limitations on the phosphorus content for certain SAE viscosity grades (the xW-20, xW-30) due to the chemical poisoning that phosphorus has on catalytic converters. Phosphorus is a key anti-wear component in motor oil and is usually found in motor oil in the form of zinc dithiophosphate. Each new API category has placed successively lower phosphorus and zinc limits, and thus has created a controversial issue of obsolescent oils needed for older engines, especially engines with sliding (flat/cleave) tappets. API, and ILSAC, which represents most of the worlds major automobile/engine manufactures, states API SM/ILSAC GF-4 is fully backwards compatible, and it is noted that one of the engine tests required for API SM, the Sequence IVA, is a sliding tappet design to test specifically for cam wear protection. Not everyone is in agreement with backwards compatibility, and in addition, there are special situations, such as "performance" engines or fully race built engines, where the engine protection requirements are above and beyond API/ILSAC requirements. Because of this, there are specialty oils out in the market place with higher than API allowed phosphorus levels. Most engines built before 1985 have the flat/cleave bearing style systems of construction, which is sensitive to reducing zinc and phosphorus. Example; in API SG rated oils, this was at the 1200-1300 ppm level for zinc and phosphorus, where the current SM is under 600 ppm. This reduction in anti-wear chemicals in oil has caused premature failures of camshafts and other high pressure bearings in many older automobiles and has been blamed for pre-mature failure of the oil pump drive/cam position sensor gear that is meshed with camshaft gear in some modern engines.1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
7. 13. 08. 2012 - 21:52
nj, ted na to koukam, olej do prevodovky je stejnej jako do posilovace :) , M2C33-D Type F. takze zkusim stesti nekde po kramech bo na netuLincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
5. Re: provozni kapaliny 13. 08. 2012 - 15:41
DCharger (4): Jejda díky, asi jsem nějak přehlídl. V pátek zjistim u auta, jestli to ten samosvor má nebo ne, až ho budu přezouvat do chromáčů. Dám vědět :)4. Re: provozni kapaliny 13. 08. 2012 - 15:39
Lazarus (3): nevim, jestli mas ode me maila, ale to aditivum do samosvoru uz mam doma. Vzal jsem pro sichr jednu flasku navic. Takze kdybys chtel, dej vedet. Je to od ACDelca, pro vozy GM. 114 ml.Go Fast... or Go Home!
3. Re: provozni kapaliny 13. 08. 2012 - 15:26
DCharger (2): Mi to neukáže zas nic...2. Re: provozni kapaliny 12. 08. 2012 - 21:43
Wokymoto (1): co se tyce provoznich naplni, osobne mam nejlepsi zkusenosti s firmou Cartime. E-shop zatim maj trochu neprehlednej, ale telefonicka domluva je bezproblemova.Go Fast... or Go Home!
1. provozni kapaliny 12. 08. 2012 - 21:12
Zdravim, chci se zeptat ohledne oleju a jinych provoznich kapalin do aut, kde sehnat za nejrozumnejsi cenu :) konkretne trebas kapalina do serva, pisou, ze provozni teplota je 160 - 180 stupnu, kapaliny co se prodavaj je max do 140 stupnu. Tak se chci zeptat, jestli nemate naky zkusenosti, dikas.Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)