Příspěvky od podvečera 13. června 2013 až do večera 22. září 2013
49. 22. 09. 2013 - 20:27
objem ani zdvih nehraje roli a kopyto stejne nevidim, takze vlastne podle oka se to proste nepozna?Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
48. Re: 22. 09. 2013 - 20:23
DCharger (47): To je pravda... Zrovna ta 383 může bejt asi big block, stejně jako small block :)47. Re: 22. 09. 2013 - 20:21
Lazarus (42): objem je osidnej, jsou pripady kdy SB ma vic cu.i, nez BB v ramci stejnyho koncernu.Go Fast... or Go Home!
46. Re: 22. 09. 2013 - 20:20
DCharger (44): S tou 383 zrovna nevim...45. Re: 22. 09. 2013 - 20:18
cirus (43): No dokonce :) Takže do ostatních značek se tenhle pojem vlastně jenom přenáší jestli to chápu správně?44. Re: 22. 09. 2013 - 20:18
Wokymoto (41): ne, je to dany velikosti ''kopyta'', podle kreryho je odlitej blok. Pomer vrtani zdvih na to nema vliv. 462 je BigBlock stejne jako ostatni MEL motory (383, 410, 430)Go Fast... or Go Home!
43. Re: 22. 09. 2013 - 20:17
Lazarus (42):tak omo big block nebo small block je spravne jen GM42. Re: 22. 09. 2013 - 20:14
Wokymoto (41): Pokud vím je to daný objemem. Ale není to stejný u všech značek. Třeba moje fordí 390cu.i. je big block, ale to stejný u jiný značky je třeba small block. BobAsh tady z fóra mi to kdysi vysvětloval, ale už si to nepamatuju přesně :) Ale 462 od Lincolnu je vlastně Fordí motor a tudíž je to dle mýho zcela jistě big block :)41. Re: 22. 09. 2013 - 19:46
Lazarus (40):a je to dany tim poměrem zdvih x vrtani?Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
40. Re: 22. 09. 2013 - 19:27
Wokymoto (39): 462cu.i. je podle mýho big block.39. 22. 09. 2013 - 18:57
motor 462 cui vrtani 111.3 mm a zdvih 97,3 mm, je to small blok x big blok?Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
38. Re: 14. 06. 2013 - 22:44
Wokymoto (37): ty kolebkové přepínače byli napálený a děsně zašpiněný. Takže kompletní rozborka a ještě je v každém plíšek, který kosstří jednotlivé kolíky, no maturita. Na všechno se musí dát bacha při skládání. A stejně to stokrát jde a jednou ne. Ale jinak docela úspěch.37. Re: 14. 06. 2013 - 22:02
slavek (35): a cim ze to bylo, ty okna?Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
36. Re: 14. 06. 2013 - 21:57
slavek: no tak jsem kouknul do schematu a z toho jsem pochopil, ze v pojistkovnici je jedna pojistka na 14 amper a je spolecna jak na okna, tak pro blikace, no a pak tam jeste jsou naky jistice viz foto 20 a 30 amper, ale ty jsem zatim na aute nenasel http://wokymoto.rajce.idnes.cz/Lincoln_Continental_1967/#20130614_203308.jpg jsou tam i dalsi foto, kdyby jsi je nasel driv, tak dej vedet, taky mi nako zlobeji okna, asi spaleny ty kolibkovy prepinace ci co. na ebay jeden za 75 dolaru O.oLincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
35. Re: 14. 06. 2013 - 21:50
Wokymoto (33):Nooo, jsem na takový brigádě v Bergenu a majitel to chce prodat, ale potřebuje to trochu poladit. Dnes jsem rozchodil okna a zítra se chystám na ten karbec a pak na vejfuk. Jak to do něj střílí, má rozervaný oba tlumiče))). Nevím, jak to z auta dostanu, bo to je komplet zavařené.33. Re: 14. 06. 2013 - 21:04
slavek (32):no, cece, nemam ji v cestine :-) bavilLincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
32. Re: 14. 06. 2013 - 13:19
Wokymoto (31):knizku mam, cca 200 stranek v anglictine. nevim, jestli se mam poustet do serizovani karburatoru, kdyz tomu zatim moc nerozumim a treba to strileni do vyfuku ani tim karbcem nebude. jo, nemas tu knizku v cestine? jenom takovej napad...31. Re: 14. 06. 2013 - 07:52
slavek: mas recht, u tech pojistek ty okna nejsou, koukam. mas tu original prirucku k autu? ja ji mam, ti to dyztak muzu vyfotit, mohlo by to byt cca stejny.Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
30. 13. 06. 2013 - 21:44
Jojo, jsou v tom kastlíku, ale pojistky k oknům to nejsou. Asi v něm žádný jiný nebudou. Dělal jsem na tom celej den a okna chvilku chodí a pak zase ne. Ty kolebkové přepínače, to je šílenost. Rozebral jsem to snad desetkrát a pořád to blbne. Zítra pokračuji )))) Jo a motor mě čeká poté. Po nastartování to běží v pohodě, ale když mu zprudka šlápnu na krk, tak to střílí do výfuku nebo to chcípne. To taky nevím co s tím.29. Re: mark 3 13. 06. 2013 - 19:28
slavek (25): ja je mam treba u spolujezdce a jsou hned napravo vedle toho supliku, otvira se to jak ten suplik, dal bych sem foto, ale nak to tu nefacha a kdyz uz ho opravujes, budes vyndavat i motor?Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)