Příspěvky od večera 1. dubna 2013 až do podvečera 14. dubna 2013
61. Re: 14. 04. 2013 - 19:52
LOTUS (60):Vyser se na nějaký laborování s 200 let starým 2bbl Rochestrem a posaď na to toho Edelbrocka s pořádným sacím potrubím.60. 14. 04. 2013 - 18:58
Tak jsou tam nové kabely a pořád stejná situace.Nemáte někdo kontakt na Martina Sejkoru z Ustí nad Orlicí,jestli by nevěděl co s tím.Nebo nemá někdo na pujčení 2JET ROCHESTER,pořád si nejsem jistej,že to je karbecem,tak než začnem shánět Edu aby byla jistota.Ford Bronco 1979,Chevrolet Blazer 4.3
59. Re: 11. 04. 2013 - 20:41
Jířa (58): Přidávám se s chorobnou zvědavostí :)58. Re: 11. 04. 2013 - 20:39
JackTheRipper: Je něco nového v oživování?57. Re: 02. 04. 2013 - 20:00
Jířa (56): Na stock motor bude stačit i šestistovka.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
56. Re: 02. 04. 2013 - 19:42
Bob Ash (55):Prostě koupit pořádný sací potrubí, posadit na to šestsetpadesátku Edelbrocka a hotovson!55. Re: 01. 04. 2013 - 23:04
Jířa (54): Redukce ze 4bbl na 2bbl je už úplná kokotina...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
54. Re: 01. 04. 2013 - 22:59
Bob Ash (53):Tak jasný také bych postupoval jak říkáš.... Není to úplně to nejlepší. Ale pořád bude lepší spread-bore 4bbl sání s 4bb podložkou, než cpát přes redukci 4bbl karburátor na 2bbl sání.53. Re: 01. 04. 2013 - 22:50
Jířa (46): Sériový 4bbl sání je s Edelbrockem nahovno, protože běžnej Edelbrock (140x, kterej se dává všude) je square-bore a to sání je na spread-bore. Takže budeš mít dvě komory menší než sání pod nima a dvě větší - aby to aspoň trochu fungovalo, musíš na to vykutit nějakou redukci. Na Capricu jsem takhle měl square-bore Holley na asi centimetr vysoký podložce, která plynule přecházela do spread-bore sání. Ale stejně to stálo za hovno a je lepší utratit těch 180 dolarů za square-bore sání... a když se k tomu přidá vačka (nejlépe všechno sladěný), tak z toho bude i dost citelnej nárůst výkonu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
52. Re: 01. 04. 2013 - 22:36
JackTheRipper (50):Ale pokud máš vačku, hydra, vercajk a nové těsnění, tak jí mám vyměněnou za odpoledne.51. Re: 01. 04. 2013 - 22:24
JackTheRipper (50):No to už vůbec nechtěj vědět :-)50. Re: 01. 04. 2013 - 22:15
Jířa (49):No tak to si mi na klidu nepřidal :-( zase neusnu :-) .
49. Re: 01. 04. 2013 - 22:00
JackTheRipper (48):Mně to prskalo takhle... Ale to bych ti nepřál.48. Re: 01. 04. 2013 - 21:56
Jířa (47):tak tak ,i já to tak udělám :-) ...
47. Re: 01. 04. 2013 - 21:48
JackTheRipper (45):No nic... Prvně kabely a pak bych řešil karburátor.46. Re: 01. 04. 2013 - 21:47
JackTheRipper (44):Když bys do toho chtěl cpát edelbrocka, tak aby to mělo smysl, chtělo by to i nové 4bbl sací potrubí.45. Re: 01. 04. 2013 - 21:39
Jířa (42):Jo tankovali plus sme tam cvrkli tu sračku na odbourávání vody ...
44. Re: 01. 04. 2013 - 21:38
Lazarus (40):Jo podvozek je dobrej ten lak a kastle taky ,ale práce na něm je i tak docela dost.
43. Re: 01. 04. 2013 - 21:36
JackTheRipper (41): Jo, to něco říkal, že to repasoval...42. Re: 01. 04. 2013 - 21:34
JackTheRipper (41):Tak pak bych si ten karburátor ověřil to fixírkou. Sačí někajá z okeny.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)