Příspěvky od večera 1. dubna 2013 až do večera 16. dubna 2013
71. Re: 16. 04. 2013 - 22:17
JackTheRipper (70):No jsem zvědav kde bude nakonec zakopanej pes. Tohle MC by se tunilo jedna radost :-) Ale ten karburátor se jeví jako příčina všeho.70. Re: 16. 04. 2013 - 21:57
Jířa (69):Tak dneska jsme ten karbec rozhodili a bylo v něm bordelu až běda.
69. Re: 16. 04. 2013 - 21:28
JackTheRipper (68):Abych pravdu řekl, tak vůbec bych se s tím karburátorem nepatlal.68. Re: 16. 04. 2013 - 08:19
Jířa (67):No on LOTUS myslel asi to že jak by bylo jistý že je to stopro karbec tak by se asi (říkam za mě) koupil
67. Re: 15. 04. 2013 - 16:47
LOTUS (65):Nic ve zlém. Ale jestli sis myslel že si koupíš 43 let starýho (nejspíš uhnanýho) sporťáka kterému se za celou tu dobu evidentně na ten motor nesáhlo a budeš do toho jen lejt benzín a jezdit aniž bys do toho nic nenainvestoval, tak to jsi naprosto vedle.66. Re: 15. 04. 2013 - 11:34
LOTUS (65): Nevim, možná jsem to zrovna nečet. Zkus třeba Honzu Nadhajskýho (Honza_GMC tady na fóru), v Brně by ti určitě pomohli Franta Kalina (fandak tady na fóru) a Milan Libiš, u Prahy Vašek Rajtr (Rajtr Classic Cars - ale ten má málo času), Mirek Vejman (na fóru Mirek) by ti taky určitě dokázal pomoct... a to je jen co mě takhle napadlo z hlavy.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
65. Re: 15. 04. 2013 - 05:34
Bob Ash (64):když jsem se Vás ptal jestli neznáte někoho kdo by to mohl omrknout,tak nic a najednou tě napadaj jiný lidi než Sejki a lepší.Proč jsi mi na ně nedal už dávno kontakt a mohli jsme už jezdit?A hlavně podle majitele jsme kupovali 100% káru do kterè po mechanické stránce nebudeme muset sypat penìze,tak je tam taky sypat nechcem a hledáme tu banalitu která to podle majitele 100% je,v opačném přìpadě to musíme řešit jinak.Ford Bronco 1979,Chevrolet Blazer 4.3
64. Re: 15. 04. 2013 - 02:40
LOTUS (60): Proč zrovna na Sejkiho? Napadají mě lidi, kterejm prošlo rukama mnohem víc SBC než jemu, a hlavně úspěšnějc. Já jsem svoji 305 odvážel rozebranou a nesloženou :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
63. Re: 15. 04. 2013 - 00:41
LOTUS (62):No dobrý... A co chceš teda dělat. Na 90% jsem přesvědčenej že ten 2bbl na půjčení prostě neseženeš. Koukám na to tak, že máš muscle car ze 70, kde je zdravel 4bbl základ až nutnost. A jelikož na něj stejně dřív nebo později dojde, tak bych začal právě jim. Navíc je to zatím nevětší možná pravděpodobná příčina.62. Re: 14. 04. 2013 - 20:07
Jířa (61):no mě de spíš o to že na to posadim co říkáš,bude mě to stát 20 litru a v závěru to bude dělat pořád to samé a to se mě fakt moc nechce.Kdybych byl přesvědčenej že to je karbec,tak to neřešim.Ford Bronco 1979,Chevrolet Blazer 4.3
61. Re: 14. 04. 2013 - 19:52
LOTUS (60):Vyser se na nějaký laborování s 200 let starým 2bbl Rochestrem a posaď na to toho Edelbrocka s pořádným sacím potrubím.60. 14. 04. 2013 - 18:58
Tak jsou tam nové kabely a pořád stejná situace.Nemáte někdo kontakt na Martina Sejkoru z Ustí nad Orlicí,jestli by nevěděl co s tím.Nebo nemá někdo na pujčení 2JET ROCHESTER,pořád si nejsem jistej,že to je karbecem,tak než začnem shánět Edu aby byla jistota.Ford Bronco 1979,Chevrolet Blazer 4.3
59. Re: 11. 04. 2013 - 20:41
Jířa (58): Přidávám se s chorobnou zvědavostí :)58. Re: 11. 04. 2013 - 20:39
JackTheRipper: Je něco nového v oživování?57. Re: 02. 04. 2013 - 20:00
Jířa (56): Na stock motor bude stačit i šestistovka.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
56. Re: 02. 04. 2013 - 19:42
Bob Ash (55):Prostě koupit pořádný sací potrubí, posadit na to šestsetpadesátku Edelbrocka a hotovson!55. Re: 01. 04. 2013 - 23:04
Jířa (54): Redukce ze 4bbl na 2bbl je už úplná kokotina...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
54. Re: 01. 04. 2013 - 22:59
Bob Ash (53):Tak jasný také bych postupoval jak říkáš.... Není to úplně to nejlepší. Ale pořád bude lepší spread-bore 4bbl sání s 4bb podložkou, než cpát přes redukci 4bbl karburátor na 2bbl sání.53. Re: 01. 04. 2013 - 22:50
Jířa (46): Sériový 4bbl sání je s Edelbrockem nahovno, protože běžnej Edelbrock (140x, kterej se dává všude) je square-bore a to sání je na spread-bore. Takže budeš mít dvě komory menší než sání pod nima a dvě větší - aby to aspoň trochu fungovalo, musíš na to vykutit nějakou redukci. Na Capricu jsem takhle měl square-bore Holley na asi centimetr vysoký podložce, která plynule přecházela do spread-bore sání. Ale stejně to stálo za hovno a je lepší utratit těch 180 dolarů za square-bore sání... a když se k tomu přidá vačka (nejlépe všechno sladěný), tak z toho bude i dost citelnej nárůst výkonu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
52. Re: 01. 04. 2013 - 22:36
JackTheRipper (50):Ale pokud máš vačku, hydra, vercajk a nové těsnění, tak jí mám vyměněnou za odpoledne.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)