Příspěvky od poledne 23. dubna 2013 až do odpoledne 23. dubna 2013
60. Re: 23. 04. 2013 - 15:23
Trinom (59): ja bych na ten test pouzival ty, co vymysli ty picoviny, pripadne protivne techniky z STK :D59. Re: 23. 04. 2013 - 15:18
tj-max (57): zrcátka by projít taky měly, protože těch 3G camar je tu tuny. Trošku oser to může bejt u nových aut, kde se údajně musí dělat crash test s chodcem u prvního dovezenýho kusu. Stejně ale věřím, že to nějak půjde rozumně obejít.Thunderbirds Are Go
58. Re: 23. 04. 2013 - 15:13
tj-max (57): jeste vyrazeny VIN, jinak asi nic...na chvili odpojit pozicky, pak to vratit a trada57. 23. 04. 2013 - 15:09
BTW.: máte někdo nějakou ideu, co by mohlo mít 3rd gen Camaro za problém při přihlašování?56. Re: 23. 04. 2013 - 15:06
Bob Ash (55): v D si můžeš "upravit co chceš", ae jen tak, aby to odpovídalo nějakým regulím (víceméně docela inteligentním) + všechny ty díly od bodykitů až po úplný ptákoviny musí mít Atest - bez toho ti to nezapíšou.55. Re: 23. 04. 2013 - 14:58
tj-max (53): Ne, nezapisujou. Protože tam žádný dát nesmíš, pokud nejsou homologovaný, nebo na to nemáš jednotlivý schválení přes Dekru. Bejt tuzerem legálně je u nás komplikovaný až nemožný, narozdíl právě od toho Německa, kde si můžeš upravit co chceš a pokud plníš základní věci, tak se to dá zlegalizovat.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
54. Re: 23. 04. 2013 - 14:57
tj-max (53): no ja pamatuju, kdyz jsem tam byl s buickem, tak jen rekli "jo ona je to EU verze, to ma vsechno, to je nuda" :))) Ale to je halt STK, kde me aposn tak nejak od videni znaji uz...53. Re: 23. 04. 2013 - 14:53
Bob Ash (52): to je sice možný, ale zapisujou se ty tuzing díly do TP při STK? resp. musíš si to tam nechat dopsat, když na to auto něco novýho pověsíš?52. Re: 23. 04. 2013 - 14:32
tj-max (49): To je jen tvoje iluze, způsobená tím, že se pohybuješ mezi lidma, co si stěžujou, jak je to u Amerik a ne mezi tunerama. Na tunery dělaj běžně i zátahy na příjezdech k tuningovejm srazům a rozdávaj pokuty za nedovolený úpravy...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
51. Re: 23. 04. 2013 - 14:32
Caddy (48): ale musela by to byt stejná barva, a to byly kecy " a pane, to vždycky probém, ty ameriky""ta tlusta je tvoje...."
50. Re: 23. 04. 2013 - 14:31
tj-max (49): spíš mi přijde národní sport techniků na STK fuckovat ameriky prostě tak nějak z principu, viz TC Petra Klm.Thunderbirds Are Go
49. Re: 23. 04. 2013 - 14:27
Caddy (48): to jo, no jo, holt když si debil může chvilku připadat důležitej....48. Re: 23. 04. 2013 - 14:15
bullshit (47): bych ho asi taky zatrel...47. Re: 23. 04. 2013 - 14:13
tj-max (36): s tyma pozičkama jsem si užil svoje, on mi dokonce řekl abych si je zatřel barvou.... a prý jsem ho tím zmátnul natolik, že mi zapoměl nalepit známku stk"ta tlusta je tvoje...."
46. Re: 23. 04. 2013 - 14:10
Caddy (21):Ale koukal jsem, že současné vozy VOLVO je mají. Vpředu v nárazníku, ne sdružené s blinkry a vzadu v nárazníku na bocích. Předpokládám, že takhle je to vyrobeno,schválené a tudíž bez potíží.LIVE FREE OR DIE. Nejsem zlej, jen nekdy az moc uprimnej. "Jak si mam byt jisty, ze to co chci, skutecne potrebuji? Proc nejsem spokojeny s tim co uz mam."
45. 23. 04. 2013 - 12:58
Jinak pokud jde o byrokracii při přihlašování dovezenýho auta, tak doporučuju přečíst si něco o tom, jak to funguje v USA. Možná nakonec zjistíte, že jsme na tom ještě kurevsky dobře :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
44. Re: 23. 04. 2013 - 12:57
tj-max (42): éčka nemusí být nikde. výjimku dostaneš na všechno kromě blinkrů apod.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
43. Re: 23. 04. 2013 - 12:45
tj-max (29):Toho jsem si taky všiml, že bavorákům svítí žlutě, tak mi přišlo divné, proč u mě je to problém:)42. Re: 23. 04. 2013 - 12:25
Trinom (41): a tahle norma na těch ameikách je? resp na "novějších" - 1984+ ??41. Re: 23. 04. 2013 - 12:15
tj-max (40): éčkla na sklech bejt nemusí. Pokud máš skla, nebo pásy s DOT normou, dostaneš při přihlášení výjimku do TP.Thunderbirds Are Go
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)