Příspěvky od večera 27. června 2013 až do dopoledne 28. června 2013
40. Re: 28. 06. 2013 - 11:01
Barrichello (39):tak dva litry bych asi přidal, čtyři je fakt moc. Jak říkám, spousta lidí to tak dělá, pokud se něco nedojebe, proč ne. Já tu v okolí nemám pumpu a ani na to nemám auto, ale jak jsem měl, šel jsem do LPG s tím problém nebyl, auto jezdilo na LPG 10 let a pohoda, žádná porucha motoru, ventilu atd. prostě nic, z čeho mají lidi strach, kdybych měl benziňák, už je dávno na LPG, nevím proč platit za "službu" dvakrát tolik :-)39. Re: 28. 06. 2013 - 10:54
pbkarvina (38): Tak samozřejmě, ale skoro 11 kč na litr je docela dost, to je ná půlce nádrže 270 Kč. To by to muselo žrát o 3-4 litry na sto navíc, aby se to nevyplatilo. Což podle mě nežereCamaro IV 3,8 V6 - for sale
38. Re: 28. 06. 2013 - 10:45
Barrichello (37):ještě si zapoměl připočítat nárust spotřeby :)37. Re: 28. 06. 2013 - 10:32
Já to nalil zkušebně do Alera, mixuju to 50:50 a jede to normálně.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
36. Re: 28. 06. 2013 - 10:01
pbkarvina (35): Vůbec bych se takové přestavbě, pokud by auto mělo sloužit jako DD, nebránil. Ba naopak...1996 Chevrolet Cavalier
35. Re: 28. 06. 2013 - 09:55
custom1 (34):jojo, tyhle velké sedany si o přestavbu přímo říkají :-)34. Re: 28. 06. 2013 - 09:52
pbkarvina (33): A když tu přestavbu provede citlivě jako pan Vlastík, tak člověk ani nepozná, že v tom autě LPG je.1996 Chevrolet Cavalier
33. Re: 28. 06. 2013 - 09:46
stajgr (32):pokud bys to chtěl komplet překopat, to už je fakt lepší LPG a jako bonus ti bomba v kufru zatíží zadek na zimu :-)))32. Re: 28. 06. 2013 - 09:19
petrklm (30):No musel bych to samozřejmě probrat s odborníkem a bez nové jednotky a dalších náležitostí do toho rysku nepůjdu.Lincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
31. 28. 06. 2013 - 09:17
Ještě jeden dotaz, jak poznám že ethanol mrví motor? Bude to cukat? změní se zvuk nebo je to bez příznaku a pak R.I.P.?Lincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
30. Re: 28. 06. 2013 - 09:16
cirus (18):je v tom Town Caru 5.0L Windsor, stříkačka EFI, ale s klasickým rozdělovačem... já bych to neriskoval.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
29. Re: 27. 06. 2013 - 21:54
Sejki (28):jebat takove zakony,nedojebat motor o to se hraje!;-)28. Re: 27. 06. 2013 - 21:42
cirus (27): a dalsi vec, u nas je napsany v Osvedceni o registraci vozidla na jake palivo auto ma jezdit, takze kdyz tam naleju neco jineho tak to je vlastne nezakonne.Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
27. 27. 06. 2013 - 21:30
Co je potreba na jizdu na etanol...;-)26. 27. 06. 2013 - 20:59
Mimochodem v USA se ti dnes neoplati jezdit na alkohol ani kdyz mas na to auto od vyroby stavene...25. Re: 27. 06. 2013 - 20:57
BigTwin_Jirka (24):e85 Jo ale neni to nic noveho...tychle alkoholove orgie zaziva market pokazde kdyz ropa podrazi(od druhe valky pocinaje) a pokazde to lidi driv nebo pozdeji prejde;-)24. Re: 27. 06. 2013 - 20:54
cirus (22): E85 podle mě začíná chcípat na nezajímavost jak finanční, tak ekologickou. Prostě nafouklá bublina splaskla.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
23. Re: 27. 06. 2013 - 20:51
cirus (19):u me je blbost vse co jsem popsal, E85 je na prd :-)22. Re: 27. 06. 2013 - 20:42
BigTwin_Jirka (21):jo jak pises,jenze na tyhle upravy u beznych aut potrebujes zasach do ridici jednotky...v pripade ze chces jezdit na benzin tak musis programovat znova.Proste rozhodne nic pro bezneho uzivatele...a taky to musis sakra umet,poud to udela diletant nebo traktorista z JZD tak to muze mit fatalni nasledky. I kdyz jde v podstate jen o ,,nadstaveni rozdelovace a karburace,, (obrazne pochopitelne) tak sroubovak a klic na to proste nestaci!;-) Jinak vykon a alkoholove motory jdou samo sebou k sobe...ale to je jiz jina tena nez ,,jak jezdit za levno,, ;-)))21. Re: 27. 06. 2013 - 20:31
cirus (18): U aut se vstřikováním jde upravit palivo do motoru několikerým stlačením klávesnice, ani se nemusím obtěžovat otevírat kapotu.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)