Příspěvky od večera 24. srpna 2013 až do večera 25. srpna 2013
40. Re: 25. 08. 2013 - 21:05
Mirek (39):vzdit ja vim,zejmena kdyz uz tak ,,dlouho,, ten motor docela bezi.chapu ze udela vse proto aby se v tom musel zase hrabat...vzdyt mu to uz tolik schazi;-)39. Re: 25. 08. 2013 - 20:59
cirus (35): Jirka si to ale může troufnout, von ví jak moc pootočit. Má to v ruce, víš? :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
38. 25. 08. 2013 - 20:57
no dobrá, když to Jiří píše takhle, tak si s ním pootočíš dopředu :-) Já měl na mysli zpátky k menšímu fóru a když je něco menší, tak tomu odpovídá směr dolů :-) Ta čeština je fakt komplikovaná :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
37. Re: 25. 08. 2013 - 20:55
Jířa (30): Vona ta podtlaková regulace zas tak extrémní vliv na takovejhle motor nemá. Přeci jen je víc dělanej na to, aby šel v užším rozsahu (takže od skoro plnej a nebo na plnej kotel) a jestli ve střední zátěži zrovna nekopíruje optimální hodnoty nastavení, je docela nepodstatnej detail.privbox@seznam.cz tel: 603510691
36. Re: 25. 08. 2013 - 20:44
BigTwin_Jirka (33):No a problém je vyřešen :-)35. Re: 25. 08. 2013 - 19:39
BigTwin_Jirka (33):ja bych nejdrive skusil lepsi benzin,nejake toceni naslepo je rada jak zlikvidovat motor34. Re: 25. 08. 2013 - 19:37
cirus (32): Sám ses napráskal!Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
33. Re: 25. 08. 2013 - 19:36
Jířa (30): No, chtěl jsi nahradit původní rozdělovač něčím lepším, což se stalo. Já bych ten rozdělovač jednoduše povolil, otočil ho lehce po směru otáčení a bude po problému.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
32. Re: 25. 08. 2013 - 19:33
BigTwin_Jirka (31):no a kdyz jsi prectes jeste jednou ty moje nezmysly tak zjistis ze jsem jen upozornil ze ,,neznalej ctenar,, to muze pochopit spatne;-)31. Re: 25. 08. 2013 - 19:26
cirus (29): To čtení Ti fakt nějak nejde. Když si to moje slohový cvičení přečteš ještě jednou načisto tak snad dojdeš k názoru, že se ta věta vztahuje k vibracím doprovázejícím detonační spalování, nikoliv k předstihu.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
30. Re: 25. 08. 2013 - 15:43
BigTwin_Jirka (28):Tak ho uberem a uvidíme.29. Re: 25. 08. 2013 - 15:21
BigTwin_Jirka (23):s tim predzapalem jsem se preklep to mas samozrejme pravdu,cidla klepani znam duverne ...je to snad jedina slaba stranka u GM .28. Re: 25. 08. 2013 - 13:50
Jířa (27): Asi halt nemáš ten správňáckej rozdělovač a zapalování. Když to chrochtá, je vysokej předstih a musí se ubrat. Po jistý době jsou detonace znát i na svíčkách (a následně i na válcích a veltilech) páč jim upadají elektrody.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
27. Re: 25. 08. 2013 - 12:50
BigTwin_Jirka (23):Činnost podtlakové regulace nejsem schopen ovlivnit. Tenhle rozdělovač jí nastavitelnou nemá.26. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 25. 08. 2013 - 12:37
BigTwin_Jirka (25): jsem si říkal že když to funguje u cadillacu tak že u fordu taky.. asi ne :D25. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 25. 08. 2013 - 11:05
D2 (24): Tomu většímu výkonu se dá věřit jen těžko, totéž téma spolehlivost a to "stojí stejně co novej karbec". Spotřeba by mohl bejt snad několik desetin litru na sto lepší v případě, že to někdo umí dobře naladit. Té Andrzén střiženej Grimmem.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
24. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 25. 08. 2013 - 10:57
for all: řeším jen proto že vstřiky prej rovná se větší výkon, apolehlivost a menší spotřeba a stojej stejně co novej karbec. ale překecali jste mě, nechám tomu karbec. :)23. Re: 25. 08. 2013 - 10:53
cirus (22): Vzhledem k tomu, že detonační spalování souvisí jak s palivem, tak s předstihem, je odpověď věru jednoduchá a nedá se udělat chyba. Jenom bych vás dva mudrlanty chtěl upozornit na skutečnost, že předstih zřejmě nebude malej, ale rozhodně je v daným okamžiku větší než má bejt. Proto se používá u starejch věcí podtlaková regulace, která předstih přidá až na základě jeho skutečný potřeby. Moderní počítač naopak dovede při prudký akceleraci nastavit předstih k nule až do zápornejch hodnot (pozápal), aby motoru v počátku ulehčil roztočení a chránil ho tak před vibracemi, které detonační spalování doprovází a který jsou jeho, jak zřejmo, tou neškodlivější složkou. U motorů s ambicema se používá doplňkový všikování metanolu nejen k chlazení směsi, ale také z důvodu zvýšení oktanovýho čísla (někam ke 105 při použití standardního paliva, záleží na množství a koncentraci) a předstih motoru jde potom naladit mnohem víc agresivně. Někdy jindy, snad v případě vážnýho zájmu, bychom si mohli vystřihnout přednášku na téma "čidla klepání a k čemu ten šmejd slouží".Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
22. Re: 24. 08. 2013 - 23:34
Jířa (21):Malý předstih nebo Málo oktanů ;-) ale skusil bych nejdrive ten lepsi benzin...21. Re: 24. 08. 2013 - 21:26
cirus (20):PSSSSSST!!!!! Ticho nebo tě to usliší a budu mít zas po srandě :-)Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)