Příspěvky od podvečera 16. listopadu 2013 až do odpoledne 18. listopadu 2013
40. Re: 18. 11. 2013 - 13:48
Trinom (39): jo ono to tak nakonec dopadne, protože lid je blbej a automobilky než aby vysvětlovaly, že se to nesere, ale že to ti lidi kurvěj svým zacházením, tak to tam radši namontujou :))39. Re: 18. 11. 2013 - 13:17
tj-max (38):Lidi se k TDI chovaj, jak k žigulovi. Neznám jedinýho TDIčkaře, co by kdy dochlazoval. Spíš si myslím, že bude jednodužší do aut dát elektrický čerpadlo na olej a vodu, než učit lidi jezdit s turbem.Thunderbirds Are Go
38. Re: 18. 11. 2013 - 09:24
Dufík (31): tak ohřívat před jízdou a dochlazovat po je nutnej základ - nicméně si bohužel myslím, že většina lidí tohle neví a tím pádem na to kašle - protože to btw platí i pro TDi - stačí když si dávám cigáro u benzínky u D1 a téměř každej kdo dojede s dieselem to prostě dovalí ke stojanu a off - nazdar a to rozhodně nejel posledních 5 minut 90.37. Re: 18. 11. 2013 - 08:14
Lazarus (34): Jak pravil Dufík - "sežeň si ženskou!" :)))CHEVROLET - The Heartbeat Of America
36. Re: 18. 11. 2013 - 02:05
Dufík (35): :D Ty jeden mrňavej :D Já s krátkou fábkou jezdil :D Proto o tom mluvim. Teda v jedničkový, pravda a v krátký verzi. Když to hodně točíš, jede to pěkně, ale taky to pak pěkně žere :D V kombíku a Roomsteru to je o poznání línější... Náhodou ten tříválec mi byl celkem sympatickej ve služebnim autě :D35. Re: 18. 11. 2013 - 02:00
Lazarus (34): A dost, sežeň si ženskou, už ti vážně hrabe!1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
34. Re: 18. 11. 2013 - 01:58
Dufík (33): Však HTPčko v krátký Fabce taky celkem slušně jede :)33. Re: 18. 11. 2013 - 00:39
Bob Ash (32): Já ten motor viděl zevnitř živě. Nevychází mi furt trojčlenka "cena-výkon-hmota" ... Zásádní průser s rozvodama už na X-tej pokus vyřešili změnou způsobu rozvodu. Jsem zvědavej jak to bude fungovat. Ale pokud to vydrží aspoň tolik co HTPčka, tak asi nejde říct nic, protože tohle aspoň jede.1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
32. Re: 18. 11. 2013 - 00:28
Dufík (31): Nevidím k tomu žádnej zásadní důvod...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
31. Re: 18. 11. 2013 - 00:01
tj-max (30): Já věřím, že nový motory jako malé TSI od Šchádemobile tepr ukážou světu, co to je malá výdrž...1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
30. Re: 17. 11. 2013 - 12:29
Trinom (26): přesně, když si debil, kterej je zvyklej na neoturbenej motor koupí turbo a sere na servis stejně jako na něj sral předtím, tak je pak velký překvapení, že to prostě nevydrží jezdit na málo pět let starýho nekvalitního oleje :))29. Re: 17. 11. 2013 - 08:56
Dufík (27):Muzes poslat vic info co nabizis 1988 Chevrolet Cavalier coupe (nabizim)?DikProc treba nemuzou byt v parlamentu novi nacisti, kdyz jsou tam novi komunisti,kdyz ideologie komunismu ma za sebou daleko vice mrtvych?To se mi libi
28. Re: 16. 11. 2013 - 23:45
Dufík (27): ptej se přímo něj, už by je snad měl mít. Taky bych si je rád prohlídl a vyzkoušel.Thunderbirds Are Go
27. Re: 16. 11. 2013 - 22:14
Trinom (26): Toho jsem myslel jako packala :) BTW: už víš něco o těch Trewisovo ledkách -jakoby- Cree-?1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
26. Re: 16. 11. 2013 - 22:05
Dufík (25): nebo debil, co sere na servisní intervaly.Thunderbirds Are Go
25. Re: 16. 11. 2013 - 21:55
cirus (24): A v autě jako je LeBaron tenhle motor snad může zabít jen opravdovej packal nebo smolař..1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
24. Re: 16. 11. 2013 - 19:04
Caddy (23):presne tak ,,mitsubisi 3000,, je opravdu supr motor,ten 4 hrnek je primo protipol...TRAGEDIE!23. Re: 16. 11. 2013 - 18:58
cirus (21): jede, jede dostatecne a ma i prijemny zvuk a chod :) Zatimco nektere ctyrvalce znam jen z vypraveni "co mam ve stodole" :)22. Re: 16. 11. 2013 - 18:57
Bob Ash (20):mimochodem V8 lebaronu existuje opravdu hodne...21. Re: 16. 11. 2013 - 18:55
Bob Ash (20):aha...neco jako jestli je lepsi trabant nebo olcit...?;-))))OK rozumim,v tom pripade je faktem ze ta V6 je nudna....jede a jede a jede...naproti tomu ten turbomotor musis porad opravovat ,generalkovat a menit...Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)