Příspěvky od dopoledne 12. ledna 2021 až do rána 18. ledna 2021
621. Re: 18. 01. 2021 - 09:25
Butterfly (619): kdysi v 90. letech jsem s tim mel na STK problem. Mel jsem Audi 100 s karburatorem na papirech z o rok novejsi, ktera uz mela pripravu smesi vstrikovanim. To se ale zjistilo az na STK...konzultoval jsem to i ted, Bronco s karbecem by bylo fajn :-), ale prej je to zasah do konstrukce vozidla620. Re: 18. 01. 2021 - 08:18
Čenda (618): Systém neví, co máš pod filtrem... Ale jasně, já tomu rozumím.Je tam, co tam je a je potřeba se dopátrat zdroje problému. Já to uvedl jen jako vsuvku pro zpestření, odlehčení, ten karboš. Pak už asi zbývá jen ta krabice, co to všechno řídí.619. Re: 18. 01. 2021 - 08:13
Mira9 (617): A DeSoto :Nevidím důvod, proč by měl karboš mít nějak horší emise. Ani, jak by to jakkoli kolidovalo s bílými papíry.618. Re: 17. 01. 2021 - 23:26
Mira9 (617):Oldsmobile Bravada 1994 Oldsmobile truck C-157 1938
617. Re: 17. 01. 2021 - 20:03
DeSoto (616): na technický ti pod filtr nekoukaj :-) Leda emise, a ty se stejně na Oldsmobilech asi dělaj blbě.616. Re: 17. 01. 2021 - 13:53
Butterfly (615): jenze Cenda to ma na bilych papirech, takze prestavba na karbec pada...615. Re: 17. 01. 2021 - 12:31
DeSoto (614):Jistě. Já jen, když to sečtu, tak ta přestavba na karboš vyjde skoro levněji, než obměna různých čidel s nejasným výsledkem. A ve finále je to stále mrtvola.Ale nepoňoukám tím vůbec nikoho. :-)614. Re: 17. 01. 2021 - 08:51
Butterfly (613): Bacha! Mohla by se tady zase rozhoret nekolikastrankova diskuze na tema stara jednoducha auta vs. nova auta plna tolik potrebne elektroniky :-))613. Re: 17. 01. 2021 - 08:27
Mira9 (611):Přechod na informace z jednotlivých sensorů není tak rychlej. Co mám vyzkoušený, tak to trvá zhruba 20-30 minut jízdy. Pak teprve jednotka opouští tovární nastavení a začíná reagovat na info z čidel. Tedy pokud jede o OBD II. Samozřejmě se toto děje po odpojení baterky a jejím opětovném připojení, po zhruba 30min odstávce. Nevím, jak je na tom ta Bravada. OBD I to může mít jinak, tam jsem to nezkoušel a s takovým problémem jsem se ještě nepotýkal. Teď nevím, jestli to tady už neřešil, při oživování toho stroje. To CPI má asi jen MAP. Váhu vzduchu jsem u toho neviděl, ale mohu se mýlit. To ale nezpůsobí umrtvení motoru, pokud je to vadný. To je jen korekce přípravy směsi. Zase jsem se s touto GM variací na mechanikovy nervy, moc nesetkal. Ono se to vyskytovalo jen v nějakém přechodném období.612. Re: 16. 01. 2021 - 20:53
Mira9 (611): no ses už druhej kdo to píše, ovšem nemůžu si pomoct. Toho fajráka mám "na servis" už asi deset let, je to motoricky bezproblémový auto a vypekl mě jenom jednou, když odešel zapalovací modul. Jinak vím jak jezdí, znám ho nazpaměť a ten knock senzor byl prostě celou jízdu poznat. Samosebou ho to vyplivlo jako chybu na SES žárovku, před jízdou jsem to vyblikal a věděl jsem tudíž v čem je chyba a i tušil, co se stalo (tj. rozpadl konektor přímo na čidle). No a jelo to jak popisuju. Studeý a pak i teplý, bez rozdílu. Bral jsem to jako logickou věc. Zas tak moc se v té čidlo-elektronice neorientuju, čili mě překvapuje, že to teoreticky mělo jet normalně. Nemůžu si pomoct, nejelo :) a to mám na svym Camaru vyzkoušený, co všechno se dá odpojit, aby auto použitelně jelo. Knock senzor ovšem na 2.8 není, takže to jsem porovnat nemohl).1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
611. Re: 16. 01. 2021 - 18:51
Butterfly (610): aha, to jsem přehlídl a právě to mě zajímalo, jestli to zdechne i pod plynem. Já znám jen to TBI, a podle něj soudim, že jiskru to dávat nepřestane, pokud neni v háji pickup coil nebo modul. Ten čenda měnil jsem myslm četl, a hlavně by to potom co se to stane jednou už nenastartoval. Jinak gm jednotky z těhle let nejsou tak chytrý, aby odstavily jiskru. Takže podle mě to přestane dávat palivo. Ale zase soudě dle TBI, není moc scénářů, při kterých jednotka rozhodne, že nebude dávat palivo. Jak psal OndraS nebo kdo, tak to čidlo mazání má vliv aby jednotka nepustila vstřikovače. A ještě bylo pár scénářů, musel bych už googlit, ale kdysi jsme to tu spolu už řešili na nějakým Vanu toho týpka co tu má růžovýho ploutváka na ikonce, tam to byl dobrej troubleshooting. A teda už vůbec nevim o tom, že by ty jednotky uměly vypnout palivo za běhu motoru.610. Re: 15. 01. 2021 - 02:54
Mira9 (609):Když mu to umřelo pod plynem, tak asi s volnoběhem problém nebude. Krokovej motorek na by-pasu to má( jako každá stříkačka). Nevzpomínám si, že bych jej někdy měnil( u GM). Stát se samozřejmě může, ale i tak by to nějak štěklo, i bez ISC motorku.609. 14. 01. 2021 - 19:43
Já bych zkusil, jestli mě to zdechne i pod plynem, nebo jenom při odstavení, abych věděl, jestli to má problém držet volnoběh, resp. se do něj vrátit, nebo jak postupnou tendenci to zdechání má. Má to nějakej krokovej motorek na volnoběh tohle vstřikování?608. Re: 13. 01. 2021 - 13:00
Čenda (601): no a hlavně to všechno nedělej naráz, protože všechno dohromady to bejt nemůže, tak abys nakonec věděl, čím to bylo :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
607. Re: 13. 01. 2021 - 08:10
Čenda (601):Šel bych po elektrice. I když je pavouk chabrus, tak to alespoň štěkne na pár válců, i kdyby to tam teklo nekontrolovatelně vedle. Foukni mu start spray nebo vstříkni něco benálu do sání, jestli bude mít snahu běžet, tak je zapalování OK. Paku už jen jít po tom glajzu, co má otevírat vstřiky.606. Re: 13. 01. 2021 - 08:05
misu (605):Obvyklá ta oxidace není. Jen, když to nějaký koumal rozpíchá zkoušečkou. Nebo na to navěsí ty nacvakávací zlodějky. To je pak mazec.605. Re: 12. 01. 2021 - 20:45
Layton (604):Bacha na elektriku, dráty na těhle autech jsou pěkně na houby, pod izolací to hnije jak kráva. Ta "měď" černá o sto šest, pak to blbě vede nebo chvilku vede, chvilku nevede... Jestli tam vedou jen dva dráty, živý a kostra, tak bych zkusil natáhnout nové. Tedy na test. Kostra není problém a ten živý pokud možno co nejdále, kam až to půjde. Normálně paralelně ke stávajícímu vedení. A zkoušet. Kdyby to náhodou bylo ono, pak to holt budeš muset nějak integrovat do stávajícího rozvodu :-) Ale ono to určitě bude něco úplně jiného...Oldsmobile Silhouette 1994 (A "plecky" Saab 9-5 Aero 2007 - parkujici zabito ridicem autobusu, Saab 9000CSE 1997 Anniversary edition a Saab 900 CV 1990 Monte Carlo Yellow)
604. Re: 12. 01. 2021 - 20:13
OndraS (603): Podle toho, jak se to chová - auto jede bez sebemenších zádrhelů, pak náhle nejede a pak zase jede a NIC mezi tím, moc toho na diagnostiku nezbývá.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
603. Re: 12. 01. 2021 - 14:45
Čenda (601): no my se tu furt motáme okolo toho, že to zdechne. No ale, opravdu nefluše benzín? Není to tak že přestane pálit? Co víme jistě? To se ptám jen pro jistotu. Jak jsi měřil, že do vstřiků jde proud? Je to sichr? Totiž nevím jak ten tvůj motor, ale u těch Camar a Fajraků co mi tak nejčastějš chodí rukama, se dá odpojit skoro všechno, čidla, váhy, senzory, a ono to vlastně furt nějak jede. Vždycky když "jsem nejel", tak byl problém v zapalování. Teda pravda kromě toho, kdy mi prdla ta původní hadička v nádrži, nicméně to samosebou nešlo vůbec ani nahodit a závada šla poznat jednoduše, že na ventilku kde se měří palivo, po zmáčknutí nebyla ani kapka benálu. A nebo u Fandy Kaliny jsem řešil fajráka se zkratovým vstřikem - poznatelné multimetrem.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
602. Re: 12. 01. 2021 - 10:27
Čenda (596): hmm, to je pro mě neobvyklý řešení... V každým případě musí vsrřiky cvakat a pokud je tam tlak, tak musí pouštět benzín, což je slyšet. Pakliže obojí dělá, tak je to ta možnost, cos zmiňoval, že je něco vypne.privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)