Příspěvky od večera 25. ledna 2015 až do dopoledne 17. února 2015
75. Re: 17. 02. 2015 - 11:27
Barrichello (74): jestli by sis to tam nalil nebo ne, o tom není debata. Taky znám lidi, který by si do svý plečky nenalili nic jinýho než 0W50 a dneska se diví, že jim to nemaže. U tý skříně je to podobný a nejlíp by ti o olejích pověděli lidi, co ty skříně dělají (mimo jiný i ty skříně, do kterejch nikdo nikdy nenalil nic jinýho než ATF+4). Možná ti to potvrděj nutnost ATF+4, ale když se jich zeptáš, co mají za olej oni sami ve skříni u svýho pekáče, tak to trochu nebude štymovat.privbox@seznam.cz tel: 603510691
74. Re: 16. 02. 2015 - 14:26
Mirek (70): Hezký no, akorát já bych si to tam teda nenalil a už vůbec ne do převodvky suv či pikapu který neco tahá popř. vozí těžké náklady. Teplotní odolnost, chemické složení atd. se vůbec neshoduje, zkoumal sem kdysi datasheety a produktové listy ATF+4 a Dexron III od PetroCanada a ty hodnoty u DEX III sou skoro ve všem horší....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
73. Re: 16. 02. 2015 - 14:22
trewis (69): jo taak, kvalitní olej Dexron III, nejlevněší olej pro staré převodovky GM, vždyt i současný Dexron VI ho v některých paramtetrech překonoává až o 150%.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
72. Re: 16. 02. 2015 - 13:52
Bob Ash (68): co sem s nimi kdysi vášnivě debatoval (S Markem Lejhancem) tak se tvářili že jo a tvrdili že je to stejný a že to do starších kár (cca pod rok 2000) lejou už léta.....tak si to přeber sám, ostatně debata je k dohledání někde u nás na chrysler-clubuCamaro IV 3,8 V6 - for sale
71. Re: 09. 02. 2015 - 16:55
trewis (69): solidně a polopatě zpracovaný informace od lidí, který vědí, co dělají.privbox@seznam.cz tel: 603510691
70. Re: 09. 02. 2015 - 16:54
Barrichello (67): no, něco k tý záměně...privbox@seznam.cz tel: 603510691
69. Re: 09. 02. 2015 - 14:50
Bob Ash (68) http://www.chrysler-pardubice.cz/rady-a-informace/68. Re: 09. 02. 2015 - 14:04
Barrichello (67): Počkej, to jako fakt dělaj???Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
67. Re: 09. 02. 2015 - 11:33
Bob Ash (65): v Lukovně tam určitě lili do almary Dexron III (jejich specialita), takže pokud to ještě řadí, udělal bých výměnu za ATF+4, jinak rozvody může velmi brzo následovat almara. Ale tak když máš ještě jednu káru na ND .....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
66. Re: 09. 02. 2015 - 11:31
Bob Ash (61): 5W30 nebo 10W30, jestli to objelo zeměkouli, což se dá předpokládat že jo, doporučuju 10W30Camaro IV 3,8 V6 - for sale
65. Re: 26. 01. 2015 - 19:15
cirus (63): Tak to vypadá, že olej tam lili ještě v Lukovně, kde Chryslery servisujou. Tak snad tam je co tam má bejt. Uvidím až se dostanu na to auto podívat :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
64. Re: 26. 01. 2015 - 08:34
Bob Ash (61):Já tam liju 15W-40 Shell, ale to jen díky tomu, že to tam lili majitelé přede mnou.63. 26. 01. 2015 - 01:41
jinak tenhle motor je ,,hyper tichej,, a na USA pomery ve svy dobe ,,hyper modernej,, nahluchlej jako ja nema sanci slyset kdyz bezi na volnobech a ze bezi poznat jen podle otacejicich casti jako alternator...Pokud jede jako sici stroj tak casto je duvod prave nevhodnej olej.U tohodle motoru poznat nevhodnej olej okamzite...62. Re: 26. 01. 2015 - 01:25
Bob Ash (61): ne mam pocit ze je doporucovano neco jine,dokonce nevim jetli neni mozna pouzit i ,,sitetika,, kazdopadne neco jako API SN nebo ILSAC GF-neco.....jestli 10W30 nebo spis 5W30 nevim a ani to neni uplne to nejdulezitejsi;-)61. Re: 26. 01. 2015 - 00:55
cirus (60): Co tam vůbec patří za olej? Klasika 10W30 minerál?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
60. Re: 26. 01. 2015 - 00:49
Bob Ash (59):jj jasne...ale ja to znam takhle59. Re: 26. 01. 2015 - 00:48
cirus (57): Tady je kit na rozvody s vodní pumpou:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
58. Re: 26. 01. 2015 - 00:33
Bob Ash (56):Lze pouzit i starou pumpu i starou kladku (pokud pouzijes starej napinak) nerikam ze to nepobezi;-)57. Re: 26. 01. 2015 - 00:28
Bob Ash (56):tenhle rocnik nevim presne jak ma napinak udelanej (myslim ze uplne stejne jako novsi)56. Re: 25. 01. 2015 - 22:37
cirus (55): Rozvoďák k tomu mám novej. Že musím koupit i kladku a pumpu je mi jasný, nejsem idiot. Ale napínák jsem ani v jedný sadě neviděl, tak mě právě zajímalo, jestli se běžně mění.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)