Příspěvky od odpoledne 12. března 2015 až do večera 12. března 2015
152. Re: 12. 03. 2015 - 23:36
DCharger (148):Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
151. Re: 12. 03. 2015 - 23:26
cirus (149): ...coz je pro sezonni auto ze '70-80s ideal.Go Fast... or Go Home!
150. Re: 12. 03. 2015 - 23:01
DCharger (148):krom toho prave tyhle oleje muzou mit vse co je potreba...u sekacek zatim ty emise nejsou tak prisny(az teda na Californii)149. Re: 12. 03. 2015 - 22:59
DCharger (148):je sice jen jednorozsahovy(jen na leto) ale jinak nevidim problem...jde presne o ty husty oleje kde se s nejakou tou vuli pocita...a nepodcenovat!Sekacky na travu maj extremne zatizene motory...pistove rychlosti a tepelne zatizeni je mnohem vetsi nez u beznych aut148. Re: 12. 03. 2015 - 22:55
cirus (147): clovece, to by mozna nebylo marny. Je to emericky, API SG! a za krasnou cenu:Go Fast... or Go Home!
147. Re: 12. 03. 2015 - 22:39
DCharger (146):oleje pro sekacky na travu maj casto pozadovanou specifikaci,krom toho ceske a slovenske oleje paradoxne taky146. Re: 12. 03. 2015 - 22:34
cirus (144): pruser je, ze oleje splnujici americky specifikace (Petro Canada, Formula Shell, Mopar) jsou dnes k sehnani jen v API SN (pri trose stesti SM). Takze kdyz chci SJ nebo aspon SL, musim sahnout po necem jako Valvoline, co ma specifikaci VW-MB-Fiat.Go Fast... or Go Home!
145. Re: 12. 03. 2015 - 20:17
BigTwin_Jirka (143):zakaznici chteji nizsi spotrebu,urady nizsi emise = nove specifikace...coz neni nic jineho nez ridci a vice osizenej olej....otazka zni jestli tyhle specifikace nezabijou motor co neni na ne stavenej...144. Re: 12. 03. 2015 - 20:14
DCharger (141):jinak vem si beznej 10W30 API SN a API treba SH (vubec ne stara specifikace) a skus ho lit...normalne volnym okem poznas ze jinak tece ...a co teprve takova ACEA 504.00/507.00 ta uz spis pripomina naftu nez olej;-/143. Re: 12. 03. 2015 - 20:10
DCharger (141): Nijak zásadně se neliší. Je to spíš "vylepšení" předcházející třídy a reakce na stále dotěrnější zákazníky, kteří žádají často nesmyslný a protichůdný věci. No ale nedělej to, když každej den chodí do krámu zákazníci a chtějí "sněhuláci, ale aby tolik nestudili".Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
142. Re: 12. 03. 2015 - 20:05
DCharger (141):nerozumim tohmuhle uplne ale vim ze cim novejsi olej tim je vice osizenej o prisady a to kuli emisim.Krom toho novejsi olej = ridci olej...a to je teprve pruser.141. Re: 12. 03. 2015 - 19:03
BigTwin_Jirka (140): kdyz to dobre chapu, tak az po API SM jsou oleje jakz takz kompatibilni. A SN uz je pro starsi motory zlo, a to i v pripade mineralu.Go Fast... or Go Home!
140. Re: 12. 03. 2015 - 18:31
tom.r (139): Bych si počkal ještě tak jeden rok, to už bude venku API SO. To bude panečku to nejlepčejší, protože nejnovější.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
139. Re: 12. 03. 2015 - 18:26
cirus (138): k té tematice olejů - já jsem teď na doporučení do staršího bigblocku koupil od Moparu 10W-30 ILSAC GF-5 (API SN) + přísadu od Wynn´s138. Re: 12. 03. 2015 - 15:56
Caddy (137):ne, ta lucas medovina laicky povedane olej jen zahusti.Zadna zavislost...nic takove(to jen ja ted na Codeinu;-) ale tohle autu neuskodi,nejsou tam zadne slozky co se usadi.On Ford mel dokonce specialni americkou cpecifikaci nutnou pouzivat kuli zaruce...nicmene je nutne si ohlidat alespon vhodnou specifikaci(neni nutna ta predepsana specialni Fordi)137. Re: 12. 03. 2015 - 15:48
cirus (136): a když je motor v pořádku, nezanese se pak nějak tou medovinou? Případně nebude na ní pak už závislý? Mimochodem, on je dělaný komplet, takže se k němu dá asi přistupovat jako k zánovnímu...136. Re: 12. 03. 2015 - 15:38
Caddy (131):o tech manualech jsem to jiz psal...NEBER JE VAZNE vyrobci velice casto casem tyhle udaje upravi,v manualu mas puvodni doporuceni ktere se ale casem muzou ukazat jako nevhodna!Je potreba sledovat aktualny doporuceni.135. Re: 12. 03. 2015 - 15:33
Caddy (131):znam lidi co kouri celej zivot a rakovinu nedostali...nicmene 5W30 je OK ,jen neni idealnej pro starsi motor na leto...nicemu patrne neuskodi...jen motor bude mirne hlucnejsi.I vyrobce doporucuje po najeti cca 100k mili prejit z 5W30 na 10W30. jedinej rozdil k horsimu bude mozna o deci horsi spotreba...vyssich cisel se bat nemusis ,v lete to pobere klidne 15w40 a pobezi neuveritelne tise a klidne(znatelne lip nez 5W30) krom toho zase stejna pisnicka...teplotnej rozsach je druhoradej...bez spravny specifikace je udaj 5W30 UPLNE K HOVNU134. Re: 12. 03. 2015 - 15:25
Caddy (133):stárlajn 10w40 to je univerzální mazivo to pobere každý auto.133. 12. 03. 2015 - 14:17
No nic, já to povezu k Markusovi na servis klimy, tak mu řeknu "vyměň olej" a neřeším, z tohoto bych se zbláznil... A on určitě ví, co je správnéPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)