Příspěvky od odpoledne 16. dubna 2015 až do odpoledne 20. dubna 2015
39. Re: 20. 04. 2015 - 13:15
cirus (38):Já ti nevim, my tady na vesnici máme několik 30 let starejch chevy trucků a pořád to jezdí, nic moc to nechce a když už něco tak to není nijak složitý a drahý. Zato s těma novějšíma sou pořád problémy, což by nevadilo kdyby díly nestály ranec. Koupit to nový nebo zánovní asi jo, ale vyježděnou chujdu kde všechny opravy čekají na tebe asi nee, takovy auta tady u nás právě kolujou, chce to mít štěstí.Chevrolet Blazer K5 Silverado 1986 5.7 L.
38. Re: 18. 04. 2015 - 15:12
DeSoto (35):pletes hrusky s jabkama...puvodni debada byla bronco/suburban.Coz je suburban i ten nejnovejsi udelanej tak aby vydrzel ,,100 let,, a generace 2001-2006 je vuz kde potrebujes k oprave porad hlavne ,,kladivo,,37. Re: 18. 04. 2015 - 08:03
robin 65 (36): to jo, když se tomu dostává údržba, vydrží to fakt hodně, nedávno jsem potkal prvního superba 1,9 tdi se 700k a bylo to tágo, takže asi většina po městě1991 Chrysler LeBaron GTC V6 Conv. -- Auto.cz -- callofsouth.cz -- southbohemiacarsclub.cz -- junkrods.cz -- twitter/insta: @MaraMcLaren
36. Re: 18. 04. 2015 - 07:07
DeSoto (33):diesly jsou celkem držáci, měl jsem kdysi vw vento po taxikářovi, kastle shnilá, motor původní holej disel najeto asi 800 tis km, jezdil bez problému, pak si to vzal ode mě kamarád a čtyři roky s tím ještě jezdil než kastle odešla, motor vyndal a jezdí dnes ve vw t3 a zatím v poho, najeto asi milion km, já na octávky dislovy nedám dopustit, včera jsme byli s kamarádem v Berlíně, má octu dvojkovou 1.9 tdi, najeto 420 tis km bez zásahů, 1200 km na otočku v poho a jede stále pěkně,35. Re: 18. 04. 2015 - 06:28
Bob Ash (31): a navíc jsem zapomněl, že je u nových aut vše děláno tak, aby to nešlo opravit ale pokud možno vyměnit i s půlkou auta okolo. Viz. opět Octávka, kde se zbláznil krokový motorek ovládající klapku a auto si začalo samo od sebe v nečekaných chvílích přidávat plyn - nešlo vyměnit jen vadný motorek ale pouze celé sání i s klapku, cena samozřejmě tenkrát tuším cca 12 tis....34. 17. 04. 2015 - 23:02
''I don't always run from cops, But when i do i drive a ram!''Go Fast... or Go Home!
33. Re: 17. 04. 2015 - 19:10
Bob Ash (31): dieselovka Octávka možná. Já zase vím z vlastní zkušenosti, že předešlá Oktávka v benzínu, co jsme měli v práci, začala cca ve 100 tisících žrát olej (asi litr na 100 km.) Po rozebrání měl motor doslova uštípaný písty... auto šlo do kytek. Ale i cekově vím z několika zdrojů, i od kamarádu do dělají ve Škodovce, že Octavia II už nevydrží zdaleka to co Octavia I. A to včetně motorů, některé mají na dílně už po 50 tis. To se prý nikdy nestávalo. Když jsme u těch Mondeí, ano stará Mondea dokonce stará Siera u nás jezdí a jezdili jako TAXI a měli najeté statisíce, ale nové diesely u Mondea nevím nevím, ze zkušenosti mého okolí nevydrží ani polovic... ale třeba jsou to všechno jenom samé náhody...32. Re: 17. 04. 2015 - 07:52
Bob Ash (31):to jsou obraty31. Re: 17. 04. 2015 - 01:23
cirus (29): Přesně. Četl jsem zápisník týpka, co měl jedničkovou Cortinu asi 20 let. Hity jako vyvařování 8 let starýho auta, GO motoru s 80kkm a tak.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
30. Re: 17. 04. 2015 - 00:09
Bob Ash (27):kdyz tata porcoval pred par lety cca 20 let staryho Lincona co tam po mne zbyl tak rikal ze byl naprosto netknutej...az mu bylo lito.Naprosto zadna rez a to ho rozrezal komplet asi na 10 kusu...Poslal mi foto prahu jak je rozriz a nebylo tam ani stopy po rzi...presne spomel na tu cortinu....jak po 5ti letech nemela prahy uz zadne co odrezli29. Re: 17. 04. 2015 - 00:04
Bob Ash (27):stara Cortina 1200 mela zivotnost tak 100k KM max...pak potrebovalo vse GO zejmena motor,prevodovka a diferak.Samozrejme ze podvozek medzi tym tak 2-3X.Myslim ze v 60satych letech(coz byli uz moderni auta relativne) to bylo naprosto bezny.Tata koupil tenkrat prvni co byla stara snad 5 let a byla shnila na sracky.Doslova ji tak pulku musel vyrobit!28. Re: 16. 04. 2015 - 23:20
Joe (22):Jo dělalo se to.Já to měl na Tahoe 2000 .27. Re: 16. 04. 2015 - 23:20
haumerdarek (26): Samozřejmě že po 3 letech nezdechlo nebo neshnilo (teda pokud to nebyl Chevrolet Vega, v tom byly po 3 letech díry). Ale po 3 letech intenzivního provozu už na něm bylo výrazně patrný opotřebení, mohlo se blížit třeba 100,000 mílím, kdy tehdejší motory běžně potřebovaly generálku, pokud jezdilo někde, kde jsou v zimě sračky, tak na něm byly nejspíš patrný první známky koroze.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
26. Re: 16. 04. 2015 - 18:01
Bob Ash (18): Vojto, myslím, že v šedesátých letech se auto po 2 - 3 letech provozu nerozbilo (pokud tím myslíš, že bylo kaput) nebo neshnilo.25. Re: 16. 04. 2015 - 16:55
cirus (20): imho to opsal z technicaku, kde bylo datum prvního přihlášeniCeterum censeo ruSSiam delendam esse.
24. Re: 16. 04. 2015 - 14:59
DeSoto (15): Ještě jedno modrý Tahoe na prodej, taky evropská verze http://www.annonce.cz/inzerat/chevrolet-tahoe-4x4-5-3l-29876370-weyhcm.html23. Re: 16. 04. 2015 - 14:29
Joe (22):nevim ja mel pokazde Suburbana(kuli delce)22. Re: 16. 04. 2015 - 14:28
cirus (20):Souhlas, ty Cargo dveře jsou podle mě luxusní a taky bych je preferoval. U novějších modelů je ale asi přestali dělat. Ale dělali se vůbec u Tahoe? Mám pocit že jsem je viděl jen u Suburbanů.Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
21. Re: 16. 04. 2015 - 14:16
DeSoto (14):Jeste detail...vsimni si kolik ma najeto v USA prumerny Broco a kolik prumerny Suburban ze stejnych let....mozna ti pak zablika a mozna se i rozsviti!;-)20. Re: 16. 04. 2015 - 14:08
DeSoto (15):jinak ten cernej vypada vzdy dobre,pochopitelne ze ten rok co pise nesedi....2007 je blbost,to je jiz jinej model.Jeden detail,zadni vrata...ty co jsou na fotce mne pekne serou.Delala se i verze kde byli ,,vrata do stodoly,, a ty jso genialni...pri moznosti volby by to bylo pro mne osobne dost dulezite.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)