Příspěvky od odpoledne 1. března 2018 až do noci 14. března 2018
78. Re: 14. 03. 2018 - 03:02
cirus (77): Myslíš tenhle koncept z roku 2004? :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
77. Re: 14. 03. 2018 - 02:04
Bob Ash (76):ten Ford musi proste ukrast uplne vsechno!;-)))76. 13. 03. 2018 - 21:06
Hm, tak podle tohohle článku to vypadá zajímavě:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
75. Re: Cool 02. 03. 2018 - 20:15
Bob Ash (64): jo, je v tom guláš. Co je přes rok 2000 nesleduju, ale vím, že jak Explorery tak Rangery šly dál. Ale v podstatě to odpovídá. pro mě Ranger skončil spolu s koncem motoru OHV stejně jako Explorer. O ty jsem se už nijak nezajímal. Paradoxně se u nás prodával jak Ranger, tak Mazda B a byly to vlastně stejný auta :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
74. Re: Cool 02. 03. 2018 - 17:37
Bob Ash (73):Hele, už v těch mazdofordech ztrácím přehled docela. Ani neudržím pozornost, při čtení těch statí o tom. Rozhodně se nehodlám přít. Asi to máte nastudovaný. Já jsem dalek v tom bádat. Opravdu je to okraj mého zájmu. Tak to beru, jak tvrdíte. Jak jsem napsal, usuzoval jsem podle toho, co jsem viděl, při rozborce těch motorů. A Aerostáry a první Explorery už tu vymizely hodně dávno. Ještě Cirusova oblíbené první Taurusy. To vše už pohltila epocha. Nenávratně( naštěstí).73. Re: Cool 02. 03. 2018 - 14:16
Butterfly (72): Na to ho nepotřebuješ mít rozdělanej - 4.0 V6 v Exploreru i později v Mustangu (do 2009) je vývoj kolínskýho V6 známýho z Granad a později ve verzi 2.8 V6 montovanýho právě do prvního Rangeru a Bronca.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
72. Re: Cool 02. 03. 2018 - 14:08
ska-p (71):Dobře. Já se v těch motorech zase tak nevyznám. Vím jen, že je každej jinej, co si pamatuji. Pokud jsi jich měl rozdělanejch víc, tak budeš mít asi pravdu. Respektuji to. Mě ty sexcylindry nikdy moc za námahu nestály. Větší zábava je s V8. Také to dává větší smysl.71. Re: Cool 02. 03. 2018 - 09:38
Butterfly (70):Navajo je Fordem vyvinutý a vyráběný Explorer, jen přeznačkovaný na Mazdu, po technické stránce to nemá z Mazdy vůbec nicMiten niin perkele!!!!!
70. Re: Cool 02. 03. 2018 - 07:26
ska-p (67):No, nevím, jak velkou evolucí prošel, ale uvnitř má naprosto odlišné součástky, oproti tomu třeba 3.0V6. Jiný liftery, jiný, titěrný, vahadla atd. A cenově to bylo tak 3x dražší než na V6 od Fordu(3.0). Je fakt, že ten kolínskej model jsem viděl už někdy před 25ti lety naposledy a nějak už si ty jeho komponenty nevybavuji. Já jsem fordky nikdy zase tak moc neprožíval. S Navajo jsem asi měsíc jezdil, ale bylo to jen RWD, tak se neosvědčila. Možná mě to Nvajo mystifikovalo, v představě o původu toho agregátu. Ve finále mě to ale tak nějak nechává v klidu. Není o co stát, tak, či onak.69. Re: Cool 02. 03. 2018 - 06:55
Bob Ash (59): Bronco II bych do toho vůbec nezatahoval. Vyrábělo se současně s Broncem, stejně jako např. Blazer S10 spolu s velkým Blazerem K568. Re: Cool 02. 03. 2018 - 06:53
ska-p (67): je to tak. A ten tuning motoru na SOHC s dvojitejma rozvodama mají na svědomí taky pořád Němci67. Re: Cool 02. 03. 2018 - 06:46
Butterfly (66):Není od Mazdy, je to evoluce kolínskýho V6 od ForduMiten niin perkele!!!!!
66. Re: Cool 02. 03. 2018 - 02:44
Mirek (63):Je to prostě propletenec z těch let, kdy Mazda byla pod Fordem. Nebo tedy velmi úzce spolupracovali. Ten 4.0V6 OHV je také Mazda. Nebo od Mazdy.65. Re: Cool 02. 03. 2018 - 02:39
Bob Ash (62):Seru na estetiku. Jen tvrdím, že v tom hranatým je víc místa, než v té bublině. A je z toho také lepší přehled. Z mýho pohledu je hranatý praktičtější. Po všech stránkách. A také je mě více líbící se, to nezakrývám.64. Re: Cool 01. 03. 2018 - 22:17
Mirek (63): No, vono je to ještě složitější. Teď na to koukám na Wikipedii a je to bordel nad bordel.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
63. Re: Cool 01. 03. 2018 - 20:55
Bob Ash (57): nebude mě to zajímat, je to novější než rok 2000 a pokud serva na zapínání předku bude stejná plastová mrdka s čínským motorkem uvnitř, jako u většiny soudobejch SUV, kterou řídí počítač, tak je to jenom odpad, když bude vypadat k světu, tak dobře vypadající odpad.privbox@seznam.cz tel: 603510691
62. Re: Cool 01. 03. 2018 - 19:42
Butterfly (60): Nejvtipnější na týhle debatě je ale to, že krásně ukazuje, jak všechny zajímá na autě nejvíc vzhled. Člověk by řekl, že podle vzhledu vybírají ženský - ale ono ne :) Kdyby na úplně stejný technice Rangeru T6 (rámovka, uzávěrky diffů, redukce) postavili něco, co bude hranatý a vypadat retro, tak tu budou všichni básnit o tom, jak to je poctivej offroad. Pokud to ale udělají kulatý, tak je to najednou moderní plasťák k ničemu. Že to bude úplně stejně plastový nebo plechový bez ohledu na tvary, to už je jedno.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
61. Re: Cool 01. 03. 2018 - 19:37
Butterfly (60): T6 je užší než stará F-150 z let 1997 - 2001 (kterou jsem měl na mysli), ale cca stejně dlouhá (5,4 m) a stejně vysoká. Ve srovnání s moderním fullsize pickupem je to prcek, ale ve srovnání s moderním fullsize pickupem je prcek skoro cokoliv, včetně pickupů ze 60. let.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
60. Re: Cool 01. 03. 2018 - 17:31
Bob Ash (59):Měl jsem F-150 z roku 89 a promiň, ta Tvoje T6 se velikostí s ní rovnat opravdu nemůže. Tahle nudle snad jen na délku, ale to i tak jen s některými délkami chassis, z těch 90. let u F-150. Už jsem uvedl, je to (T6) něco jako střední třída. Na fullsize to nemá. Možná to evropanům připadá velký, tak asi proto. To T6 můžeš srovnávat tak s něčím, jako je Navara apod. V kabině těsno a korba o h...ě. Tak asi u supermarketu dobrá frajeřina.59. Re: Cool 01. 03. 2018 - 13:43
Butterfly (58): Možná bych doporučoval si nejdřív zjistit, o jakým autě se bavíme. S Mazdou byl vyvíjenej předchozí Ranger, ten aktuální (T6) s tím nemá nic společnýho, je o hodně větší (velikostně zhruba odpovídá F-150 z 90. let) a je to poměrně schopnej offroad. Kolik toho uveze nevím, to bych se musel podívat.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)