Příspěvky od večera 10. října 2016 až do večera 12. října 2016
33. Re: 12. 10. 2016 - 20:14
Hendrix (29):Od kvetna mam sluzebni(dodavku) auto na elektriku a je to auto do 100km dojezdu, nejlepe do mesta s 50km|h na popojizdeni, zadne dalkove jizdy a jizdu vice jak 80km|h.Potom ucinnost rapidne klesa a uz vubec si nedovedu predstavit ty fronty na nabiti aut. Naftu nebo benzin nacepujes a do 5-ti minut odjizdis narozdil od elektriky.Uz vubec ne rodinne auto na delsi vylety, spis jen auto do prace a reknu vam,ze je to otrava, kazdej den tahat kabel a nabijet nez jak drive nacepovat 2x do mesice.Proc treba nemuzou byt v parlamentu novi nacisti, kdyz jsou tam novi komunisti,kdyz ideologie komunismu ma za sebou daleko vice mrtvych?To se mi libi
32. Re: 12. 10. 2016 - 19:53
Hendrix (29): pravda, jel jsem jenom elektrickou "ještěrkou" :-), z elektrotechniky jsem odmaturoval a (pravda neúspěšně) studoval na vejšce... Takže do tvý poloviny nějak nepatřím. Na začátku 80. let jsem byl u zavádění počítačů do podniků bytovýho hospodářství (to byly fakt kouzelný historky), čili to taky nějak nesedí. A klíčová je tvoje věta "Lhostejno, jestli to bude zítra nebo za 50 let." Za 50 let je možný, že už bude vybudovaná infrastruktura pro masivní elektrifikaci individuální dopravy. Ovšem rok 2030 není "za 50 let". A když se zamyslíš nad výpočtama v mým předchozím příspěvku, tak bys mohl uznat, že je ta perspektiva není tak úplně jasná (jakkoliv za ně neberu záruku). Mám dojem, že opravdu není jasný, kde ten proud lidi budou brát. Mně osobně by se elektrický auto líbilo, ale... bydlím v paneláku, kde chronicky není kde parkovat (a tedy kde nabíjet, i kdyby stojany byly u každýho stání), kancelář mám v paneláku, kde je situace stejná, akorát v bledě modrým. Jak bys to vymyslel? Takže za sebe říkám, že žádnou záruku na to, že do smrti budu jezdit autem se spalovacím motorem, nepotřebuju. A jsem tomu rád. Víš, taky jsem byl mladej, progresivní a technickej pokrok bych bejval hnal vpřed bičem. Dneska už vím, že ne všechno se povede tak, jak bychom si přáli.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
31. Re: 12. 10. 2016 - 18:15
petrklm (28): zaujímavé fakty no ako píše Hendrix, vývoj nezastavíš a ten smeruje k elektrifikácii30. Re: 12. 10. 2016 - 18:14
Hendrix (29): amen! s tým súhlasím29. 12. 10. 2016 - 17:50
Vývoj nezastavíte a vaše neustálá panická hrůza ze všeho, co neznáte a nerozumíte tomu, je legrační. Polovina z vás v elektromobilu nikdy nejela, neví nic o elektřině. Ti jako první křičí, že je všechno špatně. Stejné předsudky a hekání tu byly v 90. letech, kdy se zaváděly ve velkém do firem PC. Já to nechci, já to nepotřebuji, já na tom neumím. A elektromobily se stanou stejně samozřejmou součástí života, jako je dnes PC. Zapamatujte si to. Lhostejno, jestli to bude zítra nebo za 50 let. Anebo mějte koule vymyslet něco revolučního a svět se začne točit kolem vás. A pokud jenom nechcete přijít o to, abyste do smrti mohli jezdit v tom co máte, tak to tu nevyřešíme, protože tuhle záruku vám nikdo nedá. A je lepší, že jí nemáte, protože kdyby všichni lidé byli tvrdohlavě konzervativní, tak ještě sedíme v jeskyních. Nikdo z vás nikdy předem neodhadne, co se osvědčí a co nikoliv. Díky elektřině máme všechno kolem sebe, tak už jí ten budoucí úspěch v autech odpusťte.
28. Re: 12. 10. 2016 - 11:46
jeniik (27):něco k tomu jsem nedávno našel na netu (tedy to nemusí bejt správně):Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
27. Re: 12. 10. 2016 - 11:14
Mirek (26): No ona je otázkou i efektivita. Elektrárna sice asi má vyšší efektivitu, než spalovací motor, ale pak je tu ještě ztráta při přenosu, ztráta při nabíjení a ztráta při samotném provozu auta. Vyčíslit tohle by mě docela zajímalo, nedivil bych se, kdyby to nakonec vyšlo tak, že nalejt ropu do auta je efektivnější, než do elektrárny nabíjející elektromobil.Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
26. Re: 11. 10. 2016 - 20:34
Butterfly (25): tady nemáš pravdu, ale nedokážu ti to zargumentovat. Baterky recyklovatelný jsou mnohem líp, než popel z uhlí. Eletrika jde dopředu a nic jí nezastaví.privbox@seznam.cz tel: 603510691
25. 11. 10. 2016 - 17:04
Tak nevím, co od vrtulí a fotovoltaiky čekat. Kdysi jsem se bavil s jedním chlapíkem, co ty vrtule stavěl(myslím jako instaloval). Pravil že se za celou dobu své životnosti nezaplatí. A u těch panelů je to dost podobné. Nebýt dotací od nás všech, tak to nikoho ani nenapadne. Je to a bude jen okrajový doplněk s nevalným přínosem.24. Re: krajina 11. 10. 2016 - 16:24
vladyk (16): netvrdim, že vrtule nebo nedej bože fve spasí zemi. Jen mám rád technický věci ;-)"Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
23. Re: Německo rulezz 11. 10. 2016 - 15:44
Skalik (20): no je mi jasný že s tím kolik fabrik je v dnešní době to nejde, ale určitě víc využívat by to šlo. I třeba vozit ty návěsy na vagonech a potom rozvážet. Ne v rámci čr to jsme na to moc malá země ale v rámci třeba eu.1992 Cadillac Eldorado - Dory
22. Re: 11. 10. 2016 - 15:39
aspetras (13):dnesni V8 uz taky neslysis! A milovat elektromobily je duvod...svez se v Tesle a pochopis21. Re: 11. 10. 2016 - 15:02
DCharger (19):veterny elektrarny jako zakladni zdroj energie jsou utopiea a nezmysl20. Re: Německo rulezz 11. 10. 2016 - 14:38
aspetras (8): Jen k těm železnicím, až si zkusíš objednat jeden vagón do fabriky s vlečkou u nás s tím, že ho naplníš a oni ho pak odvezou třeba do fabriky s vlečkou na Slovensko tak si o tom potom můžeme pohovořit. :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
19. 11. 10. 2016 - 10:41
Jen si rikam, jestli ta energie, kterou vitr odevzda vrtulim, mu nakonec nebude chybet? Co kdyz ten mracek nedoleti, tam, kam doletet ma, a nevyprsi do potucku, do kteryho ma vyprset? Cert vem tech par stozaru co tady mame na kopcich, ale kdyz vidim v Nemecku ty nedozirny plantaze se stovkama a stovkama vrtuli, rikam si, zda je ten zdroj opravdu tak ''obnovitelnej''?Go Fast... or Go Home!
18. Re: krajina 11. 10. 2016 - 10:10
Petr Land (15): Číňani jsou úplně jinde, než se tu obecně tvrdí... mazec!privbox@seznam.cz tel: 603510691
17. Re: krajina 10. 10. 2016 - 23:55
Petr Land (15): tak to na tých číňanov čumím, klobúk dole16. Re: krajina 10. 10. 2016 - 22:56
Petr Land (15):Rubas nema kapsy...
15. Re: krajina 10. 10. 2016 - 22:19
Mirek (10): v Bremerhavenu jsem koukal, co to tam chystají za monstrum v mnoha kusech a ono to je větrná elektrárna na moři. Taky to obdivuju a v Německu je ba co koukat. Největší listy jsem tam viděl 45 metrů každý."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
14. Re: 10. 10. 2016 - 22:14
aspetras (13): vono lesklý kopce jde odstavit mnohem snáz než vrtule, prakticky jako když zhasneš doma v pokoji, u vrtulí to jde taky, ale tam následuje několik dalších operací, který chvilku trvají, stejně tak dlouho trvá, než naběhnou. To, že vždycky jedna stojí, je obvykle tím, že jí svítí kontrolka service engine soon a než přijede technik, kterej by tu regulaci vypnul a zapnul, tak prostě vrtule stojí..privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)