Příspěvky od odpoledne 27. prosince 2016 až do odpoledne 4. ledna 2017
60. Re: 04. 01. 2017 - 15:48
Barrichello (57):imho k jine debate...jeden kolega ma kuprikladu F150 z roku 2000 a ma dokonce vyssi postaveni(ty uz vis o cem mluvim)59. Re: 04. 01. 2017 - 15:45
Barrichello (57):imho poskozeni motoru58. Re: 04. 01. 2017 - 15:44
Barrichello (57):nepotrebuji nic cist,hemi jsem mel nekolik a staci mi cist navod vyrobce! Ano doporucuje 5w20 v ponekud podivne specifikaci...ale taky dodava ze beznej 5W30 je v poradku a ze dokonce jeho pouziti nema vpliv na garanci.Pokud jde o benziny ,,myslis,, velice spatne! Potrebuje min ten stredni (u vas tusim 95) pouziti nizssich oktanu je naopak u tohodle motoru nepripustne!57. Re: 04. 01. 2017 - 15:33
cirus (56): přečti si návod výrobce a zkušenosti lidí třeba na 300C forum....... 5W20 je preferovaný olej.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
56. Re: 04. 01. 2017 - 15:20
Barrichello (53):ja chapu ze pokud jsi mel 2,7l tak je pro tebe otazka oleju mocni mura...ale muzes mi verit priteli ze zrovna Hemi zmlsa temer kazdej olej . Navic je to ponekud ,,neamerickej,, motor a chutnaj mu i ty vase lechkobezny sintetiky a naopak nechutna mu nizkooktanovej benzin.55. Re: 04. 01. 2017 - 15:18
Butterfly (50):prave na olej je Hemi prd citliva,co ji ale vadi je benzin...nesnasi ten levnej,coz je ponekud problem protoze v USA je citelne nejlevnejsi a ten drazssi tam americany nemapadne davat. Hemi je drzak nicmene pokazi se i on,bezne to ale neni54. Re: 04. 01. 2017 - 15:13
Barrichello (53):Ty si fakt ,,talent,,!53. Re: 04. 01. 2017 - 09:14
Butterfly (50): tak do 5,7 patří výhradně 5W20 kvůli správné funkci MDS (vypínání válců). A špatnej olej dokáže zlikvidovat každej motor, jen někde to jde rychleji a někde to trvá dýlCamaro IV 3,8 V6 - for sale
52. Re: 03. 01. 2017 - 18:57
robin 65 (49):Sákra, fastback se nevidí ani dnes často, tehdy to muselo být zjevení i pro fajnšmekry a provokace vládnoucí třídy :)Lincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
51. Re: 03. 01. 2017 - 18:21
robin 65 (49):Ta fotka je dobře přes 20let stará. Myslel jsem , že M.B. už nežije. Moraváci mají tuhý kořínek ! Jeden z mála dobrodruhú z té staré gardy. Z těch prvních. Asi ho popadla nějaká nostalgie nebo co.50. Re: 03. 01. 2017 - 18:15
Barrichello (48):Měl jsem rozdělaný dva 5.7Hemi. Problém byl s ventilama. Vesměs podpálený. Těžko se hledala příčina. V D se těch motorů také pár válí. Tak jsem hledal info po světě. Ve Státech se ten problém také vyskytl. Snad údajně i některé pružiny praskaly. Doporučení bylo, nahradit je pružinami z 6.4. Prý jsou kvalitnější. Tak jsem tak také učinil. Motory dodnes jezdí. Tak asi dobrý, no. Mám podezření na olej. Auta byla z D a ti skopčáci tam do toho lejou kde co, jen ne to, co do toho patří. A o nějaký výměnný lhůty se také moc nestarají.49. 03. 01. 2017 - 16:15
48. Re: 03. 01. 2017 - 10:35
Butterfly (43): neznam nikoho kdo byl měl u HEMI (2003-novější) problém s vnetilama, a že těch lidií co maj ten motor v 300C, Chargeru, Magnumu či RAMce znam docela dostCamaro IV 3,8 V6 - for sale
47. Re: 28. 12. 2016 - 18:04
Bob Ash (46): :DLincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
46. Re: 28. 12. 2016 - 17:57
stajgr (40): tak to by ti seděl Ecoboost nebo elektromotor, ty jsou na kroutak nejlepší :)))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
45. Re: 28. 12. 2016 - 17:07
Butterfly (42):Ty jsi zase extrémista ;), ne každý potřebuje ke štěstí Caterpillar v12 marine diesel ;)Lincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
44. Re: 28. 12. 2016 - 09:10
Bob Ash (41): Se pouštíš do soubojů s grafomany toeretiky?Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
43. Re: 27. 12. 2016 - 17:29
Bob Ash (41):Když mě ty nový už netáhnou. A litinový verze pro truck, jsou jenom bloky. Hlavy mají z toho hliníkbláta. U sedmilitru je problém s těmi titanovými vrentily a šestdva se zase trhají písty. 5.7Hemi má problém s ventiama(pružinama). Tak to si nevybereš. Čím novší, tím větší dreck.42. Re: 27. 12. 2016 - 17:21
stajgr (40):No, tak to si nakroutíš leda u něčeho dlouhozdvihovýho. A nejlépe v naftě.41. Re: 27. 12. 2016 - 14:04
Butterfly (39): Chrysler už OHC V8 nemá, 4.7 V8 se přestala dělat nějakou dobu zpátky, s příchodem 3.6 V6 Pentastar ztratila smysl. Mají jen Hemi (5.7, 6.4 a 6.2 Supercharged alias Hellcat). A sedmilitr od Chevy je taky LS, konkrétně to má označení tuším LS7. A mám pocit, že už ani ten se nedělá - byl v minulý Corvette Z06, dneska je v C7 Z06 kompresorem přeplňovaná 6.2.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)