Příspěvky od odpoledne 1. března 2017 až do odpoledne 4. března 2017
199. Re: 04. 03. 2017 - 14:54
Mirek (197):tady vrtulniky myjou vysoke napeti nekolikrat do roka...jako maj koule ti co to delaj...masakr198. Re: 04. 03. 2017 - 14:24
Mirek (197): No právě, od těch 50 let zpět, doteď, se udály takové dost zásadní přešlapy. A nejde jen o přípojky k barákům, to je kapitola sama pro sebe. Dnes skoro nikdo neví, co v zemi je. Spousta toho neodpovídá projektové dokumentaci. Páteřový sítě je druhá věc. Už tady myslím Joe psal o problémech s rázovými nárůsty z venku. Vysokokapacitní kondenzátory také nejsou žádná prča a něco to stojí. Třeba to ty vrtulníky zachrání ....197. Re: 04. 03. 2017 - 11:18
Butterfly (196): zaspals tak 50 let, pokud současnou rozvodnou síť vidíš takhle. Rozlišuj přípojky k barákům s elektroinstalací ze 70 let (a že jich je a eletrika v nich dokonce funguje) a páteřový sítě VVN. Ty maj takovej význam, že kdyby jedna taková zkolabovala, tak z toho bude mezinárodní konflikt... Mě tady jedna taková páteř vede a ne bezdůvodně podél poměrně často prováděj inspekci z vrtulníkuprivbox@seznam.cz tel: 603510691
196. Re: 04. 03. 2017 - 08:36
Joe (194):No, asi tak, hoši od E-on nebo jak se to teď jmenuje asi vědí své. Nezapomeň, že převážná část sítě je z dob minulých, tzv. divokého socialistického budování a zmatků. Kdy se preferovala kvantita nad kvalitou. Kvalitní a normou dokonce předepsané materiály, se nahrazovaly méně kvalitními( třeba měď se nahrazovala hliníkem a pod.). A do toho se to ještě rozkrádalo. Různé kolapsy a výpadky dnes, jsou toho důsledkem. Proto mám notnou dávku nedůvěry ve schopnosti zdejší rozvodné sítě. Za tři roky nebo tak nějak, končí dotace z EU a zatím se ty peníze prošustrovaly převážně za nekvalitní práci nebo hovadiny jen kvůli čerpání nebo přímo rozkradly( jak příznačné !). Je to dáno také samozřejmě nekonceptností a diletantstvím eráru a tlaku lobistů( třeba řepka a pod., že). Motá se to tady stále v kruhu, proto je výsledek víc než tristní. Malé, nízké a ubohé, je to , co tady vládnoucí garnitura předvádí. Všechno se vším souvisí, i ty, zdánlivě nesouvisející elektroauta a jejich potřeby a zázemí.195. Další nehoda 03. 03. 2017 - 09:29
http://www.autorevue.cz/autopilot-tesly-opet-selhal-model-s-naboural-do-betonove-barieryCamaro IV 3,8 V6 - for sale
194. Re: 02. 03. 2017 - 13:03
Butterfly (192):nevím kde bereš ty informace o tom jak je na tom naše přenosová soustava špatně. Já naopak četl o tom že naše přenosová soustava je na tom v porovnání s okolními státy docela dobře. Jediné co je problém a řeší se to výstavbou dalšího potřebného zařízení jsou velké výkyvy při distribuci el. energie ze zahraničí. Tedy například když se roztočí Německé větrníky a elektrika jde do Rakouska přes naše území. Ono třeba zrovna to Německo si svým protijaderným přístupem docela zadělává přidělává problémy.Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
193. Re: 02. 03. 2017 - 09:10
Mirek (164):Jezdím denně autem, který nemá ani lambdy, TPS, EGR a milion dalších věcí, který nepotřebuje a na TK není problém. Chápu, že to bereš obrazně. Ono to elektroauto bude mít zase jiná kurvítka, neboj. Není důvod bláhově se domnívat, že bude sloužit bez problémů třeba 10let. To by ty fabriky zkrachovaly a lidi by neměli co žrát. Bude to udělaný tak na hranici zase, tak jak dnešní auta. S baterkou dojede celý auto. Jinak by se jim to nerentovalo. Oni to vychytají, to načasování. To je dnes jedinej problém vývoje(čehokoli).192. Re: 02. 03. 2017 - 08:59
cirus (171):Norsko je dost specifické. Většina el. energie je z vodních elektráren a ostatní věci dotují z těžby ropy. No, jako příklad zrovna Norsko vhodné není. Potřebnou kapacitu přenosu zvýšeného množství el. energie, vybudují z peněz za ropu. Pak mohou lehce krmit ta elektroauta. V CR nepoužitelný příklad. Nemáme, resp. za asi 5let nebudeme el. soběstační, dost el. energie, pro stávající stav spotřeby.O nějakém nárůstu pro el. auta ani nemluvě. No a ty dráty, co tady máme, už mají problém s přenosem teď, natož aby byly schopny pokrýt potřeby rozvoje el. aut. Jak už jsem psal, v okolních státech to není o nic lepší.191. Re: 02. 03. 2017 - 07:27
cirus (189):Nevim, jestli je to iluze, ale ze Sumperka do Olsan na firmu se da jet dvema na km stejnejma cestama. Jelikoz v zime mame mensi dojezd, tak nekdy uz s nulou na firmu dojizdime, tak v Sumpru vzdy zvazujeme podle dojezdu, kterou cestou pojedeme. Paradox je v tom, ze kdyz mame dost, tak jedem pres Bludov, kde kromne Bludov. mensiho kopce a mensi rekuperaci je to temer uz po rovine. Kdyz to mame na knot, tak jedeme pres Hrabenov-vlkeho kopce se serpentinami a dlouhe rekuperaci z kopce a opravdu nam to auto sezere min, jak po te rovine. Vtip je v tom,ze pri jizde po meste kolem 50km auto spotrebovova mene nez ma dojezd a pri vetri rychlosti naopak vice. Takze kdyz jedu to cestou po rovine, mam vetsi prumernou rychlost a jsem na firmne drive, tak pres kopec je tomu naopak a to je asi to vysvetleni-prumerna rychlost a lepsi rekuperace. Pri jizde na B-vetsi rekuperaci za cely den nekdy nepouzijes brzdu, jen pri zastavovani. Mame dokonce od sefa nerizeno, ze pred dojezdem na firmu mame auto poradne rozjet a poradne zabrzdit aby se nemusel divat na nove auto s rezavejma brzd. kotoucema.Myslim, ze by se pri zabrzdeni v poloze B mely rozsvitit brzdove svetla, protoze to zabrzdeni s rekuperaci je tak brutalni, ze na nas auta vzadu vytrubuji,ze nam nesviti brzdove svetla.Proc treba nemuzou byt v parlamentu novi nacisti, kdyz jsou tam novi komunisti,kdyz ideologie komunismu ma za sebou daleko vice mrtvych?To se mi libi
190. Re: 02. 03. 2017 - 03:01
cirus (189):a napada mne jeste jedna vec.Pocitac vychazi pri kaukulaci dojezdu ze dvou udaju a to je zasoba energe a jeji prumerovana spotreba.V pripade ze jede dluho z kopce tak nejde o spotrebu ale dobijeni a proto muze ukazovat narust dojezdu protoze ho ,,nenapadne,, ;-) ze z kopce nepojede porad;-)189. Re: 02. 03. 2017 - 01:48
petrklm (187):vysvetleni je jednoduche.Je to iluze ktera je danna tim ze cersve nabita baterie se ,,tvari,, jako vice nabita nez ve skutecnosti je.Takze na kratkej cas to muze ukazovat spatnej udaj188. Re: 01. 03. 2017 - 22:59
petrklm (187): možno ten zjazd na rekuperáciu je dlhší tak aj viac dobije, Sally mi to potvrdí alebo vyvráti187. Re: 01. 03. 2017 - 21:09
Sally (186):nějak se mi to nezdá, protože to znamená, že do kopce vyjedeš (například, jen teorie...) za 5kWh a ten stejnej kopec ti při rekuperaci dá třeba 6kWh? Fyziku jsem ukončil na vejšce v roce 70, ale nezdá se mi, že by se něco od tý doby změnilo...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
186. Re: 01. 03. 2017 - 18:45
cirus (175):Po skoro rocnim jezdenim s elektrikou musim jen souhlasit, ze elektromobil je uspornejsi ne na rovinach, ale v kopcich. Mam nekolikrat vyzkouseno- vyjezd do kopce 12km, zapsana spotreba pred vyjezdem a sjezd z kopce a po sjezdu navic 3km na dojezdu. Samozrejme, ze to neni perpetum mobile,ze z kopce jsem jel usporne, ne sportovne, ale kopce to jezdi opravdu uporne a zvyseje dojezd, takze se jakoby z kopce nabijes a pribudou ti km na dojezd. Naopak to nema rad stabilni jizdu nad 90, to se ti naopak dojezd snizuje, najedes min nez ti ukazuje, ze mas dojezd.Proc treba nemuzou byt v parlamentu novi nacisti, kdyz jsou tam novi komunisti,kdyz ideologie komunismu ma za sebou daleko vice mrtvych?To se mi libi
185. Re: 01. 03. 2017 - 18:34
Caddy (168): Radku, jasně jsem to napsal. Rano vyjedu, odjezdím si svejch 50 - 100 km a večer to zas postavím a strčím kabel do zásuvky. ráno se to opakuje. Nepotřebuju ani jednu dobíjecí stanici. A tak to dělá drtivá většina lidí.privbox@seznam.cz tel: 603510691
184. Re: 01. 03. 2017 - 18:05
cirus (175): na tom niečo bude, išiel som raz po diaľnici Marsej-Nice a dosť dlhú dobu sa na mňa lepila jedna Tesla, poctivo držala konštantnú vzdialenosť a kam ja tam aj Tesla (predbiehanie a zaredenie sa späť do pravého pruhu) dokedy nás nepredbehlo vyššie Iveco. Ja som išiel v budke-prvom Berlingu.183. Re: 01. 03. 2017 - 17:57
Mirek (164): Keď nebudem brať do úvahy že si to niekomu adresoval tak mám rovnaký názor. Vývoj sa nedá zastaviť182. Re: 01. 03. 2017 - 16:14
cirus (181): jako jsou pripady kdy cenu neresim. viz OLED thinkpad laptop. proc kupovat zastaraly LCD ktery nenabizi ani polovinu toho. kazdopadne vynechal jsem usporky a svitim zarovkama / 1 led lampou ktera ma taky slusne teple svetlo. ale nedelam si iluze o tom ze je to zdravejsi nez sedet u zarovky.181. Re: 01. 03. 2017 - 16:11
D2 (180):mam ledky o vlnove delce 4200 a maj prijemnejsi svetlo nez normalni zarovka...a ano je to o cene,dnes uz jen o cene180. Re: 01. 03. 2017 - 16:09
cirus (178): Problém LED diod je v tom, že jako základ obsahují diodu produkující modré světlo a jen jeho část je přeměněna luminoforem na světlo ostatních barev. ano vicemene se snazi toto prekonat a jsou drazsi ledky ktere jsou na tom lepe ale...Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)