Příspěvky od večera 27. června 2019 až do odpoledne 29. června 2019
40. Re: 29. 06. 2019 - 16:41
Butterfly (38): Neříkám že potřebuješ koukat kdo prosperuje a krachuje. Ale to, že automobilky, který podle tebe vyrábí strašný krámy, prosperujou, a naopak ty, co vyrábí auta, co se ti líbí, spíš ne, něco vypovídá o tom, jak je tvoje představa auta vzdálená představě normálních lidí.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
39. Re: 29. 06. 2019 - 16:39
Butterfly (37): Takže jsi spotřeboval půlstránkovej text na to, že jsi napsal to, co už jsem psal já před tebou - prostě máš rád starý auta a chceš aby byly jednoduchý, protože si je sám opravuješ. Chápu. Nic z toho ale není argument proti Škodovce - z tvýho pohledu je úplně stejně špatně Škoda Kodiaq a Chevrolet Equinox, protože oboje je to moc moderní a tak.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
38. Re: 29. 06. 2019 - 09:27
Bob Ash (35):To je tak. Mám rád svobodu v tom co chci a jaký auto si chci koupit. Mě auta zatím ještě baví, tak se nepotřebuji koukat, kdo prosperuje a kdo zrovna krachuje. Tak jak mám averzi k mainstreamu, tak ale také nepotřebuji na tomtéž profitovat. :-)37. Re: 29. 06. 2019 - 09:19
Bob Ash (34):Tak nějak. Nikdy jsem neplynul s mainstreamem. Mám vůči všemu takovému averzi. Zcela jistě je to jeden z rozhodujících podnětů, proč nevyhledávám soužití s takovým produktem. Jsem spíše ze zásady reakcionář a neřekl bych že jsem hrdej na svoji nekonformnost. Jsem spíše podezřívavý, až krajně kritický.36. Re: 29. 06. 2019 - 01:55
Bob Ash (35):tak nejak,opravdu dobry auto nebude nikdy ,,lidovej vuz,, alespon u vas ne. Je to logicky,o skodu strach nemam...ostatne vy mate skodu,mi mame Forda...a jak s oblibou rikam ,,akcie kupuji od Forda ale auto od GM,, ;-)35. Re: 28. 06. 2019 - 16:59
cirus (32): Elektrický auta začínají příští rok, to jde do výroby sériová podoba konceptu Vision iV, v rámci nástupu elektrickejch aut u všech značek VW. Bude to elektrický SUV se dvěma motorama (předek/zadek), 300 koněma a dojezdem 500 km podle WLTP, se schopností nabít se na 80% za půl hodiny.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
34. Re: 28. 06. 2019 - 16:55
Butterfly (33): Máš pravdu v tom, že v Česku jsou Škodovky typický služební auta a typická volba lidí, který si to kupujou prostě proto, že je to "naše česká značka". Vlastně i chápu tvůj odpor k tý značce - jako člověk, kterej je očividně docela hrdej na svou "nekonformnost" a to, že si jde vlastní cestou, musíš v Čechách naprosto logicky cítit odpor ke značce, kterou tu má každej. Ostatně já bych si novou Škodovku přesně z tohohle důvodu taky nekoupil, alespoň pokud bych žil tady.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
33. Re: 28. 06. 2019 - 16:30
Bob Ash (28):Nezapomni, že škodovky se fasují !! Privátních je minimum. Netvrdím, že je VW před krachem, i když .... Mezi 105S a kokodaq je samozřejmě rozdíl. To nepopírám. Jedna má motor vzadu a druhá vepředu. To je ten zásadní :-). Vůbec nikomu nenutím, jaký má mít představy o správným autě. Každýho věc. A prachy. Mě to bývalý AZNP nemělo, nemá a nebude mít co nabídnout. Ani celý VW. Upřímně, nevím, co na tom ty zájemci vidí(pokud to není do firmy holobyt). A za ty prachy. Klidně ať čekaj třeba 5 let. Taková paralela. Dřív se také čekalo( na ty 105S). Také nestíhali vyrábět. Pro mě je to taková úsměvná značka a zájemci. Jsem shovívavý ..... :-)32. 28. 06. 2019 - 15:44
az se trh nasyti tak Skoda zacne delat elektricka auta s takovyma provoznimy naklady ze je budou chtit vsichni...a na dalsi dlouha leta vystarano31. Re: 28. 06. 2019 - 13:43
Skalik (27): Mzdový náklady ne. To by nebyl původní, asi rok starej, plán přesuout výrobu Superbu DO NĚMECKA, kde dělník na lince bere tak kilo měsíčně.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
30. Re: 28. 06. 2019 - 13:42
Bob Ash (29): Nech toho! V Mladém hlasateli psali, že to tak je a hotovo! :)CHEVROLET - The Heartbeat Of America
29. Re: 28. 06. 2019 - 13:39
pbkarvina (26): Je za tím přesně to, co píšu že za tím je. Nemají dost továren na to, aby vyrobili dost Škodovek, tak musej postavit další továrnu. Netřeba vytvářet konspirační teorie.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
28. Re: 28. 06. 2019 - 13:38
Butterfly (25): Nevycházíme. Ke Škodovce mám pracovně docela blízko a informace mám dostačující.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
27. Re: 28. 06. 2019 - 12:23
Bob Ash (20): já si myslím, že do toho vstupují i mzdové náklady a pracovní síla celkově, jinak by bylo logickým řešením vedle kvasin postavit ještě jednu fabriku, ne v tureckuKimber 1911, Jeep Wrangler
26. Re: 28. 06. 2019 - 09:19
Butterfly (25):však jo, mohou uvést jako důvod optimalizaci, ale kdo ví co je za tím.25. Re: 28. 06. 2019 - 07:25
pbkarvina (19):A Bob. Zase vycházíte z informačního kanálu, který podává ve svém smyslu, účelové informace. Dejme tomu, že je zatím pro vlastníka výhodné držet výrobu postrků v CR. Zatím. VW má a bude mít problémy. Zatím se tváří sebejistě, ale to je jen přetvářka. Každá mince má dvě strany.24. 28. 06. 2019 - 02:19
Já si určitě novou Škodofku nekoupím určitě. A ještě z Turecka? Mám, respektive manželka jezdí přes město s Tureckou Toyotou Corollou Versou 1,8 2006. Nemám ji moc rád ale rád ten motor vytočím. Jinak mi je jedno, kde se bude co vyrábět, dnes normální.Ford Explorer 4.0 - 1998, Toyota Sienna 3,5 - 2007, Ford Maverick 2,3 - 2004
23. Re: 27. 06. 2019 - 22:03
pbkarvina (21): Tak to je trochu jiná situace, než když se v rámci koncernu jen přesouvá, co kdo kde montuje. S výjimkou toho rozšíření o novou továrnu je jakákoliv takováhle změna prostě jen o tom, že ten týpek co loni montoval dveře na Superba, bude teď montovat dveře na Karoqa, nebo tak něco.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
22. Re: 27. 06. 2019 - 21:46
pbkarvina (19): I když ty mzdy poletí do nebes, tak budou furt nižší než v Německu, kde ty auta vyrábějí pořád, i když výplaty tam jsou tak trojnásobný. A jak už jsem psal, ještě nedávno se vážně uvažovalo o tom, že Superb se bude vyrábět ve Wolfsburgu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
21. Re: 27. 06. 2019 - 21:36
Bob Ash (20):u nás takhle optimalizovali pozinkovnu do Polska a ta nefunguje doteď, ale jo, nemčouři to zmaknou asi líp. Optimalizace výroby je základ pro snížení nákladů no a potom hned jsou ty mzdy :-)Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)