Příspěvky od odpoledne 5. listopadu 2019 až do večera 6. listopadu 2019
40. Re: 06. 11. 2019 - 21:42
Caprice79 (37):39. Re: 06. 11. 2019 - 17:51
hurkar (31): my měli 105L 1977 a v zadu byla příprava na 3 bodový pásy. Ale standartně byli snad až od eMka (jestli nekecám)1992 Cadillac Eldorado - Dory
38. Re: 06. 11. 2019 - 17:47
OndraS (17): A když náhodou jedu autem po městě a sedačku nemám tak je taky šupnu na sedadlo a dám jim horní pás za záda a nechám jen spodní. A se Škodovkou jsme jezdili vůbec bez pásů, jelikož tam ani nebyly. Naštěstí teda když jedeme dál, tak v obou autech mám třibodový.1992 Cadillac Eldorado - Dory
37. Re: 06. 11. 2019 - 08:17
FrantaPMJ (1):cau. Roman byl zminovanej takze to napise jak to mel a ma. Jojo, ani ja v stw jsem nemel vzadu tribod. Z porodnice v predu ve vajcku. Pak autosedacka o5 v predu a po case koupeni lepsi a vetsi autosedacky vozeni vzadu ale az po namontovani tribodu. Koupeny z bejvaleho bobash caprice predni a namontovany ke me dozadu. Projistotu mam 2 tunovou kurtou stahnutou celou autosedacku k zadnimu operadlu a dokoupen este jeden pas takze Honzik je v 4 bodovem upevneni vzadu a myslim ze spokojenostCHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
36. Re: 06. 11. 2019 - 00:11
trewis (34): Ha! V tom případě by to podle toho mohlo jít dodělat i do staršího, i když to bude asi mega vomrd.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
35. Multimac 05. 11. 2019 - 22:54
Pro více dětí jsem jako nejvíc bezpečný kompromis ve starém autě, vyhodnotil sedačku z UK Multimac. Drží za speciální pásy uchycené do původní díry pro 2 bodové pásy a ještě má opěrné přední body do podlahy. Tím drží fakt dobře zaražená do sedačky a jsou tím k dispozici 3bodové pásy pro děti i ve starém autě.34. Re: 05. 11. 2019 - 22:37
Bob Ash (32): od 89 byly vzadu 3body. Dokonce jsem to na jednom autě viděl u nás na srazu.33. Re: 05. 11. 2019 - 22:37
Bob Ash (32): to neviem ani ja ako to bolo v B-body, MB1000 ich asi tiež nemalo v zadu, len ma to napadlo že keď uzákonili bezpečnostné pásy tak v Boleslavi už na to boli pripravení. Ale opakujem že nie som si istý či to zahŕňalo aj zadné sedadlá32. Re: 05. 11. 2019 - 22:32
hurkar (31): No o tom právě pochybuju kvůli tomu, že hranatý B-body nemělo tříbody vzadu nikdy, pokud vím.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
31. Re: 05. 11. 2019 - 21:30
Bob Ash (30): možno má predprípravu, pamätám že otec kúpil Š1000MB po fejslifte, skelet Š100 a mala navarené skrutky na inštaláciu 3B. pásov. Tedy v predu určite. Neviem v ktorom roku uzákonili 3-bodové pásy a šli normálne namontovať.30. Re: 05. 11. 2019 - 21:21
tom.r (29): Myslím, že nepůjdou. Hranatý B-body myslím nikdy nemělo tříbodový pásy vzadu (můj Caprice z konce výroby měl dvoubody), tedy nebude existovat způsob, jak je tam rozumně uchytit. A někam to nahrubo vařit taky nebude ideální...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
29. Re: 05. 11. 2019 - 21:08
FrantaPMJ (1): a nejdou tam namontovat tříbodové? Já jsem to takto řešil, dokoupil jsem tříbodove pásy a mám je teď i vzadu místo těch pouze přes břicho...28. Re: 05. 11. 2019 - 20:37
FrantaPMJ (27): ještě to má pár vedlejších efektů. Především, děcka chcou vidět ven. Takže někdy je na tom bobku vezu, aby seděly vejš, no tyká se to hlavně té menší holky. Jenomže zase, když ma třeba v zimě kabátek, tak když sedí na tom bobku, tak je ten pás zase krátkej a nejde vůbec zapnout.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
27. Re: 05. 11. 2019 - 18:17
OndraS (17):26. Re: 05. 11. 2019 - 18:13
Bob Ash (5):25. Re: 05. 11. 2019 - 16:25
Skalik (22): Emoční rovinu rozmazávám v reakci na Mírovo "vždyť je to jedno".Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24. Re: 05. 11. 2019 - 16:08
Skalik (22): V souvislosti s tím mě už jen vyvstalo následující..... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
23. Re: 05. 11. 2019 - 15:46
Mira9 (8): Jeden z mých nejlepších zážitků při cestě noční dálnicí po DDR s W353 !22. Re: 05. 11. 2019 - 15:24
Bob Ash (18): Mě hlavně sere, jak tady rozmazáváš tu emoční rovinu jako hovno po zdi.Kimber 1911, Jeep Wrangler
21. Re: 05. 11. 2019 - 15:21
ska-p (16): Opět je to riziko, který vnímáš a kalkuluješ, taky jsem jezdil na pohodlný motorce s ABS a vyměnil jsem jí za kousavou svini. Ale věděl jsem, že do toho jdu a to riziko tam je (a že jsem se do tý nemocnice nakonec podíval :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)