Příspěvky od odpoledne 31. ledna 2017 až do rána 2. února 2017
109. Re: 02. 02. 2017 - 08:59
Skalik (101):Možná se jich pár najde, co vyzkouší ten dehtovej Jeep. O tom žádná. Ale jsem přesvědčen, že jim to pak hodně rychle hodí na hlavu zpátky. Nevím, kde se pořád bere ten pomatený nápad, do osobního auta narvat diesel.108. Re: 02. 02. 2017 - 08:53
Barrichello (100):No, to VM stejně neplní ty emise. Ani přiškrcený a už vúbec ne s těmi chcankami. Viz půltuna RAM s tím euro- nebo eko-dieselem. Akorát domrvili slušný auto. To Evropa umí. Do všecho nacpat nesmyslnej dehťák a tím vše pohřbít. Schizofrenie s přídomkem eko- , na druhou. Prostě se tady najde spousta "člověků" co něco takového koupí. Američani nejsou tak blbí, aby jezdili na dehet, v osobních autech. Proč si sr.. do vlastního hnízda a vytvářet problémy, tam kde nejsou.107. Re: 02. 02. 2017 - 08:44
robin 65 (103):Jde o to, nepřejíždět 6tis. mil na výměnu oleje a nelejt tam ty řídký sračky. Jinak tomu motoru( 3.7 a 4.7) nic není. Je dobré používat origo filtry. Jakože Mopar. Stalo se mě už, že třeba Fram se rozpadl a ucpal kanál, nebo jsem použil nějaký levný "no name" a tlak oleje očividně poklesl. Raději jsem tam dal Mopar a tlak oleje se vrátil k normálu. Takže nejen olej, ale také filtr. Je potřeba přemýšlet. Není filtr, jako filtr.106. Re: 01. 02. 2017 - 19:10
fandak (105): takže držák..., o tom 4.7 jsem moc pěknýho neslyšel, dva tu stáli nepojízdný, oba zaklepaly, ale budiž, třeba je to těma olejema, sám jsem to neměl, tak jsem zticha...privbox@seznam.cz tel: 603510691
105. Re: 01. 02. 2017 - 18:50
robin 65 (103): mám ten motor pod pojmem.Praskla lišta řetězu zbytek ucpal mazání a lehky kovář na klíče.Koupeno v AAA.Kdyby někdo něco potřeboval104. Re: 01. 02. 2017 - 17:04
Skalik (101):By mě zajímalo kdo to tam z amerikánců kupuje :)Chevrolet Blazer K5 Silverado 1986 5.7 L.
103. Re: 01. 02. 2017 - 15:45
Skalik (95):díky, pohlídám olej jak vypadá a další věci, není to pro mě102. Re: 01. 02. 2017 - 15:44
Butterfly (94):dík za info,101. Re: 01. 02. 2017 - 15:12
Butterfly (99): Takže plácáš nesmysly, neb jeep s naftovým motorem podle tebe není jeep a jak už psal Barrichello tak se jeepy v naftě prodávají i v usa.Kimber 1911, Jeep Wrangler
100. Re: 01. 02. 2017 - 14:24
Butterfly (99): Pozor, WK 07-09 se v USA prodával s tím naftovým 3,0 CRD od Mercedesu.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
99. Re: 01. 02. 2017 - 14:09
Skalik (96):Tak mě prosím ukaž nějakého Jeepa v naftě, vyrobenýho v USA. Nějak postrádám smysl. Pro amíky. Něco podobného jsou ty minivany od Chrysleru. Také není origo žádnej v naftě.Tedy nevšiml jsem si, žeby ve Státech někdo s něčím takovým jezdil. Nebo se to tam vyskytovalo. Amíci nejsou padlí na hlavu, aby si podobné typy aut mrvili naftou.98. Re: 01. 02. 2017 - 10:01
Barrichello (97): tak nějak bych řek, že se grand cherokee dělá v naftě od první generace (rok 1993) a nikdy u něj nafta nechyběla.Kimber 1911, Jeep Wrangler
97. Re: 01. 02. 2017 - 09:52
Skalik (96): Grrandčíro se v naftě dělá už několikátou generaci. Taky sem tu větu nepochopil.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
96. Re: 01. 02. 2017 - 09:45
Butterfly (92): Jazykem tvého kmene nehovořím. Bavíme se tu o naftovým Grand Cherokee a ty v první větě napíšeš, že se v naftě nevyrábí. A navíc se nebavíme o současné generaci.Kimber 1911, Jeep Wrangler
95. Re: 01. 02. 2017 - 09:42
robin 65 (93): 3,7 i 4,7 v pohodě, ale pozor na olej! Je ho tam poměrně málo a spousta těch motorů zdechla na klice!Kimber 1911, Jeep Wrangler
94. Re: 01. 02. 2017 - 08:06
robin 65 (93):Jo, tos trefil. Librty je takový babský auto. Něco jsko P/T od Chrysleru. Jinak 3,7V6 je dobrej motor. Takovej svižnej(OHC). Je to taková , o dva válce zkrácená, 4.7V8. Kabina je taková vzdušnější díky výš položené střeše. Příjemně se s tím jezdí. Trápí ho ale koroze( klasika u všech Jeepů). Kufr to skoro nemá a pokud do toho nějaký magor ještě narve plyn, tak už žádný kufr není. Jiné místo pro nádrž LPG není. Víc mě na tom vadí blbě umístěné spodní svislé čepy. Místo aby je auto zatěžovalo(tlačilo na ně vahou), tak je mají opačně. Takže se je trorzky snaží vytrhnout z ramene. Je potřeba je častěji kontrolovat a obvykle při 60tis. km vyměnit. Jak vznikne větší vůle, tak hrozí vytržení čepu. Potom je potřeba pohlídat horní uložení zadní nápravy( obvyklý bumerang s jedním čepem). Na jízdu je to příjemné autíčko, automat je normálně spolehlivej a AWD také. Při pozorné údržbě spolehlivý koník. Ale jak říkám, spíše pro babu.93. 01. 02. 2017 - 07:03
jeep liberty motor 3.7 benzín taky špatná volba? je to sice prcek ale 4x4,92. Re: 31. 01. 2017 - 16:45
Skalik (88):Granda jsem bral všeobecně, neb se v naftě nevyrábí. A číro vlastně také ne. Jedině snad ta zoufalá 2.8 , co se zadírá na klice. Ale to je chudák Liberty a wrangler. Dehet od mercedesu je stejnej krám, jak ten stabilák z kompresoru.91. Re: 31. 01. 2017 - 15:56
Mirek (90): není to vyloženě průser, ale je to relativně moderní nafta, takže prostě složitý motor a případné opravy jsou drahé. No a to nemluvím o tom, že třeba 5 vstřik z auta prostě nedostaneš jinak než spolu s demontáží motoru.Kimber 1911, Jeep Wrangler
90. Re: 31. 01. 2017 - 15:16
Skalik (89): s tou 2.7 naftou jsem měl zkušenost a dělala na mě dojem, že když dostává základní údržbu, tak že dokáže i docela dobře sloužit. Měli jsme to půjčený v Gruzii od známých, bylo to kupovaný v Čechách z druhý ruky, pak to jezdilo tam, zcela určitě to tam nadměrnou péči nemělo a vzhledem k tomu, jak dlouho to tam jezdilo a po návratu cca po 5ti letech odtamtud po ose do Čech to tu jezdí dodnes, tak to na mě špatnej dojem neudělalo.privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)