Příspěvky od dopoledne 2. února 2017 až do dopoledne 6. února 2017
129. Re: 06. 02. 2017 - 11:38
Butterfly (127):navic servis petrolejky je v USA velice specificka alezitost. A americani nemaj radi kdyz jim neco komplikuje zivot...128. Re: 06. 02. 2017 - 11:36
pbkarvina (126):co to meles? Kurva ze resi emise u trucku!127. Re: 06. 02. 2017 - 08:45
pbkarvina (126):Právě, že u toho RAMa 1/2ton, s tím eurodieselem to amíci řeší. A fiat narval ty chcanky také do Cumminsu. Nevím, co tím chtějí řešit. Na emise to má vliv akorát tak na volnoběh. Nic víc to neudělá. Připadá mě to jako systém : "Co můžeš, to urvi, co nemůžeš, to zkurvi".126. Re: 06. 02. 2017 - 07:56
Butterfly (125):emise se týkají jenom osobních aut, u trucků to neřeší125. Re: 06. 02. 2017 - 07:44
Bob Ash (124):No, stejně to má problém s emisemi, jsem někde četl. Moc bych si tím taháním nebyl tak jistej. Co vím, tak lidi, co to maj, si stěžovali, že to moc jet nechce a naložený je to úplná bída. Já jsem s tím tedy nejel. Četl jsem jen pár recenzí časáků z Kanady a USA. Benzínovej šestiválec, stejně jako tento dehťák, je v RAMu(1/2ton) kravina. To snad ještě Dakota, ta je menší. K těm emisím, že to neplní, se Fiat jaksi nechce vyjadřovat. Dělají mrtvýho brouka. Tak počítám, že jim to brzy skrouhnou. Ford riskuje reputaci řady F150 už delší dobu s těmi ecoboostery.124. Re: 05. 02. 2017 - 23:03
Butterfly (108): Ram Ecodiesel není evropská věc ani věc pro Evropu, u nás se nevyrábí ani neprodává a ani prodávat nebude (mimo šedý dovozy). Diesel se do toho dává proto, že je to úsporný a zároveň je to schopný třeba tahat, což benzínový šestiválce moc neumí.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
123. Re: 05. 02. 2017 - 20:09
Butterfly (121):Díky, snad se mi ho podaří sehnat. Dávám tam ten Fram PH8A je ten, který tam dávám. Kupuju ho normálně v krámě v Brně....Miten niin perkele!!!!!
122. Re: 05. 02. 2017 - 17:07
DCharger (118):Jo PH 5 , máš pravdu, je to starší číslování. Jinak PH 13. U moparu je pro tento motor FE344 nebo starší verze FE125. Problémy jsem měl kdysi s jedním Fram PH8A. Teď mě to naskočilo. Myslím, že to byl nějakej Ford. Ale s Fordem , jako takovým, bych ty trable nespojoval. Netvrdím, že všechny Fram jsou špatné. Co já vím ? Ale jedna zkušenost mě stačila. Navíc to nebylo moje auto, ale zákazníka. Tak si člověk příště raději dává pozor. Jestli máš vyzkoušeno, co nejlíp si myslíš, že tvýmu motoru vyhovuje, tak to používej. Já kdysi také dával ty Fram, do těch 6.2D. Jako, problém také tenkrát nebyl. Nebo jsem to asi ani tenkrát nesledoval. Jsa nevěda. Zkušenosti se nabývají těžce a dlouhodobě.121. Re: 05. 02. 2017 - 16:48
ska-p (117):Pro 1987 Ford mpotory 302 a 351 je Mopar FE148.120. Re: 05. 02. 2017 - 15:54
ska-p (117): ...ale kdyz vyrobni cislo toho Moparu protahnu RockAutem, tak mi to vyflusne nejaky zavodni filtry Fram a Hastigs, ktery maji zavit 3/4x16 a tesneni 2,4x2,8, coz jsou miry sedici na Tvuj 1987 Mercury G.Marq. 302 cui.Go Fast... or Go Home!
119. Re: 05. 02. 2017 - 15:31
ska-p (117): nasel jsem jen tenhle, ale z 302 cu.i. Fordů tam uvadeji jen Mustangy. A navic neni tam uvedenej rozmer zavitu ani tesneni, tak kdo vi...Go Fast... or Go Home!
118. Re: 05. 02. 2017 - 11:04
Butterfly (116): dekuju! A co znamena to PH13, PH30? Ma to souvislost s viskozitou oleje? Vsechno co se mi nabizi a je vhodny pro denni poskakovani do zamestnani splnuje prave ten FRAM, ale maji oznaceni HM5, PH5, TG5 a jen jeden PH8 ale ten se mi nelibi paac je ze vsech nejmensi. Olej menim po 3 tis. km, tak snad se mi ten FRAM nestaci rozpadnout a ucpat kanaly :)Go Fast... or Go Home!
117. Re: 05. 02. 2017 - 09:34
Butterfly (116):Nevis prosim, takhle z hlavy jaky kod Mopar filtru pro Fordi 302 v aute z roku 1987? Uz roky davam Fram a chtel jsem ho dat zas, ale vyzkousel bych ten Mopar.Miten niin perkele!!!!!
116. Re: 05. 02. 2017 - 09:24
DCharger (111):No, koukám, že sis to nastudoval. Od Bosch už dost let raději nic nekupuji, nejen filtry. Pokud se Ti zdá, že na uvedené filtry je tlak vyrovnanější, tak asi budou vyhovovat. AC Delco jsem použil párkrát, ale delší zkušenost s tím nemám. Ono s těma značkama filtrů to bude podobné, jak se vším. Pár výrobců dělá nějakou škálu filtrů a akorát mají jinej potisk. Já jsem to začal sledovat, když jsem na nějakým fóru ve Státech( Dieselové motory ve Ford Trucks, výměnné lhůty, typy olejů a filtrů) prošel diskusi, z které vyplynulo, že Fram se uvnitř trhají a ucpávají. Sám jsem měl podobnou zkušenost kdysi dávno s jedním Fram filtrem. Tak jsem si to začal dávat do souvislostí, no. Před rokem jsem narazil na nějakou studii jednoho amíka, kterej ty filtry kuchal a sortýroval podle kvality a vlastností. Tuším, že to byla si deset let stará studie. jestli s tím pokračuje doteď, nevím. Já jsem to bral spíše způsobem, zkusím a uvidím, jak kterej funguje. Je to těžko posuzovat, když Ti migruje široká škála motorů. Každe je jinej a jinak ojetej. Ale za posledních cca 5let jsem se ustálil na filtrech Mopar. Netvrdím, že jsou nejlepší, ale u motorů staršího data a s najetým dost přes 400tis. se mě jeví, že drží vyšší tlak v mazacím systému. U framu jsem zaznamenal, na stejných agregátech jistý pokles. Roli hraje spousta vlivů, ale motory, u kterých si toho všímám mám jaksi osahané, používám stejný olej a mají zhruba stejný nájezd. Netvrdím, že Mopar je nej, budu zkoušet i jiné, ale zatím se mě tak jeví. Motorcraft jsou také velmi dobré filtry. To bych tak srovnal s tím Moparem.115. Re: 05. 02. 2017 - 08:46
cirus (114):Je točivej, no, OHC. S tou Heminou je to opravdu subjektivní, nějakej koník mu chybí. Ale není vůbec špatnej. Ta Hemina ho zastíníla trochu víc, než je realita.114. Re: 04. 02. 2017 - 15:48
nowex (112):takova divna OHC amerika,mam to ted v Ramu a hodne prekvapil...subjektivne lepsi nez Hemi.Nevim jestli to mnemam ciply nebo co...ale jede jako hovado.113. Re: 04. 02. 2017 - 15:46
nowex (112):Ano,jinak ponekud podivnej motor.112. Re: 04. 02. 2017 - 15:26
Butterfly (109):Dodge Ram 4.7 má stejnej motor jako jeep 4.7?suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
111. Re: 04. 02. 2017 - 12:58
Butterfly (107): mas nejaky zkusenosti s filtry Bosch?Go Fast... or Go Home!
110. Re: 02. 02. 2017 - 10:21
Butterfly (108): musí je to plnit, jinak by jim to neschálili do prodeje. otázka je smao, je jak pak plní reálně v provozu. V nabídce to je, to to asi někdo kupuje. Samozřejmě taky sem pro benzín, dehet bych nechtělCamaro IV 3,8 V6 - for sale
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)