31. Re: 03. 08. 2022 - 14:02
Caddy (30): tu už mám dávno 😉 jsem multioborovej, takže mám nastesti z čeho vybírat 🙂privbox@seznam.cz tel: 603510691
30. Re: 30. 07. 2022 - 15:37
Mirek (29): rozjizdis elektropumpu? :)29. Re: 30. 07. 2022 - 09:50
cirus (23): ne, ne, já mám zase stop-stav :-) letos jsem udělal rekord, zbavil jsem se 4 aut a pokračuju, konečně se musím dostat k osobní výzvě ve svým (staro)novým oboru :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
28. Re: Kopání / cukání, rosení 18. 07. 2022 - 14:08
tomasbdrk (26):Chybí vakuum ?? To je ale zase jiný problém. Něco jako když to ztrácí kompresi, tak se úbytek výkonu nahání větším množstvím paliva. Zřejmě je uvnitř něco špatně. V tom případě toho asi moc nedoladíš. Nejsem od Prahy ani okolí. I kdyby, tak mám minimálně do půlky října plno. A přeskakovat nemůžu, to by mě kunčofti asi zabili. Nějakej rychloservis, tak na den, to si ještě mohu dovolit. Ale to není Tvůj případ.27. Re: Kopání / cukání, rosení 17. 07. 2022 - 07:48
Karel75 (22): Taky jsem koukal na ty vzorce, ale na Edelbrock AVS 2 650 se to podle měření vakua prý dusilo, tak musela přijít 750 :/Ford F-250 1981 5.8l 351m Ford Thunderbird 1970 7.0l 429 cui // Chevrolet K20 6.6l 1979
26. Re: Kopání / cukání, rosení 17. 07. 2022 - 07:30
Butterfly (21): No to přepákování právě mělo být na tenhle motor a stejně to tam nesedělo, tak se to muselo takhle upravit :/ Jinak jsem se ptal, proč jsme tam nacpali 750, že i já teda koukal teď na rovnice ohledně výpočtu velikost a zkoušeli jsme předtím Edelbrock AVS 2, myslím že to byla 650 nebo tak nějak a podle měření vakua se to prý dusilo, takže pak přišla na řadu 750. Nevím jak to je, bohužel se v tom fakt tolik nevyznám. Vzduchový filtr je taky malý, musel jsem tam dát dočasně větší starý, protože se to dusilo pořád, nejelo to a žralo jak ďas. Zkusil jsem včera u pák pořešit plyn aby se lépe vracel a zklidnila se i převodovka trochu, protože motor nebyl furt v otáčkách zbytečně. Asi bych potřeboval někoho, kdo by mi to celé doladil. Nejsi z Prahy / Příbramsko? :DFord F-250 1981 5.8l 351m Ford Thunderbird 1970 7.0l 429 cui // Chevrolet K20 6.6l 1979
25. Re: Kopání / cukání, rosení 16. 07. 2022 - 15:49
Butterfly (19): Přesně tohle jsem měl na mysli.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24. Re: Kopání / cukání, rosení 16. 07. 2022 - 15:48
Butterfly (18): Dyť to byla pointa. Sériovej dvoukomorák bude mít kolik, 350 cfm? 400 cfm? A sériová čtyřkomora tak těch 500-600 max.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
23. 16. 07. 2022 - 13:48
proc mam pocit ze Mirek si brzo poridi dalsi projekt?;-)22. Re: Kopání / cukání, rosení 16. 07. 2022 - 10:42
tomasbdrk (17):Podle mě je ta 750 na tenhle motor hooodně velká, to by bylo tak na big block. Vzoreček pro výpočet na internetu (CID x max.otáčky x účinnost) / 345621. Re: Kopání / cukání, rosení 16. 07. 2022 - 09:02
tomasbdrk (20):Promiň, ale jak vidím stříbrný spray na roury od kamen a oranžovou silikonovou patlámu, tak se mě otevírá kudla v kapse !! Když to pominu, tak pokud je kolega fanda do Edelbrocku, tak má jistě i jejich katalog a když už nakoupil i takové zbytečnosti, jako chrom dress( kterej stejně za rok zkoroduje, je to levná čína), tak mohl pořídit i přepákování a konzole od nich, ,přesně pro tento motor. Takhle se to tváří akorát silně diletantsky. Nahoře huj, dole fuj ! Ta cívka na motoru, to je její hrob ! Nesnáší totiž horko a vibrace !! Tak ji dej někde třeba na firewall nebo podběh a hned bude prostor, pro komponenty pro ovládání klapky. Pokud tedy ovládání karburátoru úspěšně pořešíš, snad to půjde sladit, aby to nějak normálně chodilo. Ale nepojede to nikdy tak dobře, jak s nějakým 450-500 cfm !! Méně je někdy více ! Takhle Ti to bude akorát víc papat, ale víc to nepojede.20. Re: Kopání / cukání, rosení 16. 07. 2022 - 07:15
Butterfly (19): Abych to uvedl na pravou míru, já tomu tolik nerozumím. Kamarád co auta dělá mi to vše takhle doporučil, protože s tím ci tam bylo dřív ( sériový 2bbl Motorcraft) to auto nejelo, chcípalo atd. Emisní systémy jsou pryč a rozdělovač je nový elektronický. Na motoru se ale žádný modifikace v podobě ventily, hlavy, vačka atd nedělaly no. Nechal jsem si poradit od lidí co si auta staví a tam jsem důvěřoval, že to je vše OK.Ford F-250 1981 5.8l 351m Ford Thunderbird 1970 7.0l 429 cui // Chevrolet K20 6.6l 1979
19. Re: Kopání / cukání, rosení 16. 07. 2022 - 02:58
tomasbdrk (17): Já nerozporuji nějaké tabulky a ani tu 750ku. Jistě je možné ji na takovém motoru použít, ale ne v základní konfiguraci. To sériový motor nepobere. Vždyť do toho cpeš skoro dvojnásobek toho, na co je ten motor postaven a nastaven. On je na tu velikost karburátoru celkem jednoduchý vzorec na výpočet. Někde to mám založený a teď nahonem to nenajdu ve svý literatuře. Ale na netu to jistě bude dohledatelný. Ty tabulky Ti řekly, že tam tu 750ku můžeš nasadit. OK. Ale už neřeknou, že potřebuješ jinou vačku, event. jiný hlavy s většími ventily apod. To jsi jen nakoukl na začátek, ale dál jsi už nepostoupil. Na to navazují zase další tabulky. Nelze říci "A" aniž by nenásledovalo to "B". A těch "B" je zatraceně mnoho variant !18. Re: Kopání / cukání, rosení 16. 07. 2022 - 02:24
Bob Ash (16):Dvoubarrel nebo čtyrbarrel není problém. V sérii fungují oba stejně. Jde o to, že cpát na sériový motor větší karburátor jaksi postrádá smyslu. Jen do toho teče víc paliva, který ten motor neumí zpracovat. Pokud to nějak nastavíš( a už jsem napsal, že takto máš daleko menší prostor s tím něco udělat), tak to stejně nejde uspokojivě a motoru spíše škodíš. Nespálené palivo končí v oleji. Už jsem měl na opravu pár motorů, který měly díky takovéto eskapádě chycený ojnice nebo dokonce protočený šály. Nebo téměř doslovně tekl benzín z výfuku. Pokud se nemýlím, tak je řeč o 351 od Fordu. Ta 390 tam také bývala. Záleželo na specifikaci. Blbě laditelný to není. Respektive, pokud se pouštíš do nějaké výkonnostní úpravy, vždy je něco za něco. Jde o to co očekáváš a jak daleko chceš zajít. Pokud to chceš více krmit, musíš také počítat, že to víc nabrané musí jít někudy ven a také to musí umět uvnitř motor zpracovat. Pokud chceš aby to letělo nahoře, ztrácíš spodek a rovnoměrný volnoběh. Vždy je to o nějakém kompromisu.17. Re: Kopání / cukání, rosení 15. 07. 2022 - 22:34
Butterfly (15): S kamarádem jsme to dělali a podle nějakých tabulek na tu 5.8 sedí 750 když je prý 4 komora. Měnili jsme i sání samozřejmě atd. Jako není to furt seřízený pocitově a to vč. předstihu. Žere a nejede :-D Musí se to doladit, trochu mě to sere. Může být problém i ve vakuu, ale to by mělo být dle měření v pořádku.Ford F-250 1981 5.8l 351m Ford Thunderbird 1970 7.0l 429 cui // Chevrolet K20 6.6l 1979
16. Re: Kopání / cukání, rosení 15. 07. 2022 - 13:13
Butterfly (15): Standard na pickupový 390 byla dokonce dvoukomora, ne? Já to měl v Galaxii právě s dvoukomorou a když jsem řešil nějaký ladění, tak z toho vycházelo, že než by začalo dávat smysl na to dávat i jen šestistovku, tak by se v tom motoru musela poměnit děsivá spousta věcí, protože zrovna 390 (kterou bych v tý F-250) čekal je hrozně blbě "laditelná".Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
15. Re: Kopání / cukání, rosení 15. 07. 2022 - 07:12
tomasbdrk (14):OK. Jen mě zaráží ten karburátor. 750ka je poměrně už na hraně, pro sérii. To z toho děláš už průtokáč. Pokud tedy nemáš nějaké úpravy, které by odůvodňovaly tak velký karburátor. A notně si tím zůžuješ prostor pro nějaké optimální naladění.Standart je kolem 400-500cfm. Jen aby pumpa stíhala krmit. Ale i tak ten příděl motor jen stěží plně zužitkuje. Pak mohou být problémy někde úplně jinde. Motor a převodovka jsou spojené nádoby. Jak jedno nejede optimálně, tak hapruje i druhé.14. Re: Kopání / cukání, rosení 14. 07. 2022 - 09:38
Butterfly (13): Musím zajet na diagnostiku no. Jinak karbec mám nový Edelbrock 750 cfm s veškerým pákováním, ale ten plyn na 351m je chycenej blbě k bloku a musí se to předělat, ale to je v plánu 😄 Teď by tam byl na volno a chycený jen na páku na karbecu.Ford F-250 1981 5.8l 351m Ford Thunderbird 1970 7.0l 429 cui // Chevrolet K20 6.6l 1979
13. Re: Kopání / cukání, rosení 12. 07. 2022 - 07:51
tomasbdrk (9):Tak, pokud tu almaru sundáš, tak není o čem debatovat. Repase. Po těch letech jí to jen prospěje. S hydrákama to není zase taková trága, jak píše Cirus, i když svou pravdu také má. Stát se to může, že natrefíš na shit. Ale to by se pak nemohlo raději dělat nic, s takovým přístupem. Také občas kápnu na nepodarek nového dílu. Almaru svěř odborníkovi.12. Re: Kopání / cukání, rosení 11. 07. 2022 - 21:44
cirus (10): kardan mám úplně novej vč. křížů. Vibrací nebo tak jsem si nevšimnul za jízdy. Přijde mi to v pohodě. Jinak co se týče těch otáček, tam ještě řeším na karbecu že se mi nevrací úplně 100% plyn občas, nevrátí se úplně, tak to může dělat i tohle. Když přidám plyn na karburátoru a vrátím to ručně tak je to v pohodě. Musím to tam přepákovat. Je to alchymie no😄Ford F-250 1981 5.8l 351m Ford Thunderbird 1970 7.0l 429 cui // Chevrolet K20 6.6l 1979
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)