436. Re: 25. 07. 2023 - 14:45
Bob Ash (435): To je pravda, ale asi měl na mysli ocelové. Nedovedu si představit, jak bych ty ocelové tvaroval. Jsem rád, že tam mám ty měděné.435. Re: 25. 06. 2023 - 22:44
cirus (433): Jen taková technická, měděný jsou taky kovový ;)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
434. Re: 24. 06. 2023 - 00:32
cirus (433): chlapi,děkuji za vysvětlení. Ja tomu právě nerozumím, tak jsem se jen zeptal, jaký je rozdíl, protože to tam bylo níže zmíněno v jednom příspěvku to téma brzdovych trubek. Nevím vůbec, jake jsou normy,co je schválené, co není, vyhody,nevyhody... Mám teď nachystané v mědi nové kvalitní na zadek,tak si jen musím najít čas a natvarovat je co nejlépe a namontovat. Dotaz byl jen ze zvědavosti, protože jsem to tam viděl, tak proto jsem se ptal. A já se vždy rád něco nového dozvím.433. Re: 23. 06. 2023 - 20:23
Ewing (429):kovovy se pouzivaji kuli cene materialu... medeny jsou lepsi zcela pochopitelne...jen jsou drazssi432. Re: 23. 06. 2023 - 08:10
Ewing (429):Cu jsou lepší !!! Stačí ?431. Re: 23. 06. 2023 - 08:08
cirus (428):Částečně máš pravdu. Rád bych byl konzerva a u starýho postrku si pracovně i odpočinu. A rád nebo čím dál raději. Bohužel se musím neustále učit ty nový krámy pochopit a pracovat s nimi. Tak to chodí. Já Ti jen naznačil, abys nehledal kvalitu tam kde není( MB a CDI) !430. Re: 23. 06. 2023 - 08:01
xaler (420):Hele, já po sobě nepotřebuji práci předělávat( neustále) ! Já to dělám na první dobrou ! Jinak to ani neznám. Měděný trubky jsou pro brzdy schválený. Používám je, jelikož se mi s nimi lépe pracuje. Patrně netušíš, že existuje něco jako druhovýroba, jinak by jsi asi třeba stěží sehnal originální hadici chladiče k Š100. Originál z gumární Púchov asi neseženeš. Tak pak nemá smysl Tvoje věta o nějaké originalitě, že. Další snůšku blábolů z Tvé strany raději ani nebudu komentovat. Ono je legrační si Tvůj příspěvek vůbec přečíst.429. Re: 23. 06. 2023 - 00:36
xaler (420): Muzu se zeptat ohledně těch brzdovych trubicek? V čem jsou ty medene horší? Vím,že treba na Volvech jsou medene s nějakým přidáním niklu a prý jsou trvanlivejsi než ocelové.428. Re: 22. 06. 2023 - 23:32
xaler (420):taky bych ho nenazval fuserem...pouze je konzervativnejsi nez Trump v konzerve;-) Neochota ucit se novy veci je neco co taky chapu...pokud chce zustat v minulym tisicileti tak to i beru...jen by pak nemel radit ohledne CDI ;-)427. Re: 22. 06. 2023 - 23:21
Ewing (424): bez zadnich brzd jsem jezdil do prace z Pardubic do Liverpoolu. A par americkejch SPZ koupis na kazdym srazu :)Go Fast... or Go Home!
426. Re: 22. 06. 2023 - 21:49
Bob Ash (425):to asi ještě ne, ale tři čtvrtky už by to bejt mohlyRubas nema kapsy...
425. Re: 22. 06. 2023 - 21:38
vladyk (422): … takže teď už se tomu milionu blíží :))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
424. Re: 22. 06. 2023 - 21:18
DCharger (423): Tak to nevím,jestli bys jezdil s demontovanyma zadnima brzdovyma trubkama.. a ještě bez papírů..423. Re: 22. 06. 2023 - 20:48
xaler (420): jako fuser mi Butterfly rozhodne neprijde, jen nektery veci zbytecne moc proziva. Ewing porad pise, ze s tim popojizdi do prujezdu a ven, a predek mu normalne brzdi. U me by to byl daily driver uz ted jak je :)Go Fast... or Go Home!
422. Re: 22. 06. 2023 - 18:39
Bob Ash (421):milion ne, já do Anči nastrkal asi čtyři sta jenom... je ovšem fakt, že pořád nebyla hotováRubas nema kapsy...
421. Re: 22. 06. 2023 - 18:15
xaler (420): Já neříkám, že si má koupit veterána a nechat ho zrenovovat za mega. Já právě říkám, že je to v případě tohohle auta blbost.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
420. Re: 22. 06. 2023 - 11:34
Butterfly (419):Mě přijde, že vy dva jste mimo realitu, koupit si veterána, nechat si ho za melouna zrestaurovat a pak s ním jezdit do práce. Kde teda jsou ty lidi co s nima jezdí já nikoho takového při ježdění do práce nepotkávám. Možná jen jezdím v blbej čas a lidí co jezdí každý den se špičkovým veteránem a pak ho parkují v bahně někde před fabrikou, nebo u teska je fůra. Vy máte vždycky pravdu. To že jsi fušer si myslím o tobě, přijde mi, že jsi zamrznul v době kdy jsi vycházel učňák. Já jsem samouk a díky tomu, že vím a umím hovno postupuji přesně podle pokynů výrobce, nebo i norem. Viz naše debata o brzdových trubičkách, ty bys tam naflákal měď, já tam mám ocel, protože tam byla a tím pádem tam patří a jsem k tomu nekompromisní. Narozdíl od servisu jsem ochotný po sobě práci i několikrát předělat aby to bylo tak jak to má být. Auta po lidech jako jsi ty právě končí u mě s počmáranejma rozvodama fixou a nabastlenýma věcma co do nich nepatří. Já se učím dělat práci pořádně, ale bohužel je málo učitelů, nebo jsou jako ty. Když se vetřu někam do servisu tak zjistím třeba, že nepoužívají lepidlo na šrouby, kde to výrobce nařizuje, nepoužívaj momentový klíče, atd. Při odborné renovaci veteránů zjistím, že na korozi foukaj přímo plnič. Od lidí jako jsi ty se nemám co učit, větší smysl mi dávají manuály, školení ytb apod. Pro mě je vlastně čest to co jsi napsal.419. Re: 22. 06. 2023 - 07:16
xaler (414):Víš, já to mám tak, že práce se dělá pořádně a tak aby vše fungovalo, jak má. Když kouknu po všech Tvých příspěvcích, tak bych to co děláš s auty Ty, nazval fušeřina. Možná pro Tebe dobrý, i když ve své hlouposti nebo diletantismu asi ani netušíš, co činíš. Budiž, hazarduj se svým životem někde doma na zahradě, ale nelez na veřejný komunikace. Tam už jde o životy druhých. Pokud se nenaučíš dělat práci pořádně, tak nikdy nic umět nebudeš. Vše jen tak napůl.418. Re: 21. 06. 2023 - 23:34
xaler (417): To já třeba taky. Ale já s nima taky chci jezdit, ne je opravovat :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
417. 21. 06. 2023 - 23:00
Já mám ve zvyku auty jezdit a ne se jen dívat.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)