Příspěvky od rána 13. ledna 2018 až do noci 23. ledna 2018
208. Re: F150-5,8l. 88 23. 01. 2018 - 02:15
Sally (207): Nemáš tam štítek ? Tam to obvykle bývá uvedeno.207. Re: F150-5,8l. 88 22. 01. 2018 - 21:54
Kluci, kolik nastavit stupnu predstihu pri volnobehu?Proc treba nemuzou byt v parlamentu novi nacisti, kdyz jsou tam novi komunisti,kdyz ideologie komunismu ma za sebou daleko vice mrtvych?To se mi libi
206. Re: F150-5,8l. 88 22. 01. 2018 - 15:19
hanes (205):Uz jsem to nasel, ale diky za snahu.Proc treba nemuzou byt v parlamentu novi nacisti, kdyz jsou tam novi komunisti,kdyz ideologie komunismu ma za sebou daleko vice mrtvych?To se mi libi
205. Re: F150-5,8l. 88 22. 01. 2018 - 13:20
Sally (203): TPs zde http://www.rockauto.com/en/catalog/ford,1988,f-150,5.8l+351cid+v8,1121791,fuel+&+air,throttle+position+sensor+(tps),51361954 Buick Special 2 door Sedan,
204. Re: F150-5,8l. 88 19. 01. 2018 - 14:02
Sally (203):Hledej TPS (throttle posicion sensor). Možná bych někde vyhrabal z Tauruse, ale ten je stejně jinej. Tenhle doma nemám.203. Re: F150-5,8l. 88 19. 01. 2018 - 10:04
Ford trochu zklamal, pri demontazi cidla skrt.klapky jsem ji musel celou demontovat, soudruzi tam zespodu dali stoubky na krizak, kde se s obtizi dostanes s klicem. Je spatna, proto me to strily pri pridani do vyfuku.Proc treba nemuzou byt v parlamentu novi nacisti, kdyz jsou tam novi komunisti,kdyz ideologie komunismu ma za sebou daleko vice mrtvych?To se mi libi
202. Re: F150-5,8l. 88 14. 01. 2018 - 09:18
DCharger (200): Tak spoustu těch motorů obsáhne FE344. Pro mladší nebo 4x4 je FE265. Pro ty 5.3 a 6.0 je pak FE371. Pro bi-fuel FE163 a pro Duramax(Isuzu) FE374. Je to také rozhozený podle jednotlivejch kódů motorů.201. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 22:01
custom1 (198): je to mozny, Malibu ma sice beznej GM zavit, ale mensi tesneni, temer shodny s Mopary a Fordy. Ale na filtr Mopar s tesninim velikosti V8 GM jsem zatim nenarazil.Go Fast... or Go Home!
200. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 21:54
Butterfly (196): primarne mi jde o 6.2D, ale i obecne o SBC a BBC od GM. Za predpokladu, ze se jezdi na mineraly 15W-40 API SF az 10W-30 API SLGo Fast... or Go Home!
199. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 21:31
BigTwin_Jirka (192): a to je presne to, co me zajima. Kdyz pominu motorky a zavodni auta, a prohlizim nabidky prodejcu pro beznou konfekci (305, 350SBC, 6.2DetroitDiesel), tak pro beznej provoz vidim hodnoty "25-30 micron", a nebo "3-8 micron rating". Mam to chapat jako rozptyl 3 az 30, nebo micron a micron rating je neco jinyho?Go Fast... or Go Home!
198. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 20:11
DCharger (195): Už jsem měl v Malibu Mopar filtr (protože jiný zrovna nebyl k mání) a bez problémů pasoval. Ale jinak normálně kupuji AC Delco.1996 Chevrolet Cavalier
197. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 17:50
Vanas (193): Ne. Reaguji na to, jaké parametry je při výběru filtru sledovat. Ale klidně mě můžeš i ignorovat, jako bych tady nebyl. Ostatně stačilo, dlouho jsem to tady nesledoval a změnilo se jenom to, že sem v podstatě přestali přispívat lidé, kteří měli co sdělit.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
196. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 16:48
DCharger (195):Na kterj motor to potřebuješ. Mám katalog od Mopar, tak Ti to pohledám. Jinak GM používá prvotně AC Delco.195. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 15:29
Butterfly (194): a do GM pouzivas jakou znacku filtru? Od Moparu tam nic nepasuje, a od Motorcraftu neco jo, ale to zas neni koser :)Go Fast... or Go Home!
194. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 14:05
DCharger (191):Ono jde hlavně asi o kvalitu uvnitř. Ono se tím na netu pár lidí už zabývalo a zabývá. Dlouhý léta jsem používal Fram. Do té doby, než se mě filtr nafoukl a motor nemazal. Tak jsem se začal zajímat o problémy s kvalitou různých výrobců a značek. Na více diskusích ve Státech to bylo také ventilováno. Nebudu to tady rozepisovat. Pár let používám Mopar filtry a jsem s kvalitou spokojen. Jak s čištěním oleje, tak s úrovní mazání motoru. Občas je dobré ten filtr kuchnout a podívat se dovnitř. Migruje mě tady víc aut, s různými nájezdy, tak jsem to začal více sledovat. Opravdu se najde celkem dost rozdílů. Jak v kvalitě toho papíru, schopnosti zachytávat nečistoty a v neposlední řadě jak to ovlivní tlak mazání. Mopar mě vychází zatím nejlépe. A pro fordy zase beru výhradně Motorcraft. Pro jistotu. Pokud si domrvím filtem svůj motor, tak je to moje hra, ale nemohu si dovolit riskovat něco s motory zákazníků. Teď to mám momentálně tak a už se mě nechce s něčím laborovat. Ale , pro mě, za mě, ať si dá každej do svýho motoru filtr jakej chce.193. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 10:40
BigTwin_Jirka (192):Četl jsi o kterých dvou motorech je tady řeč?2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
192. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 09:52
DCharger (191): U filtru přece nejde jenom o závit a rozměry, jde například o použité filtrační médium, které může mít například u HD až desetkrát jiné hodnoty propustnost (10 versus 100 mikrometrů). Je toho ale víc, jinak by stačilo pět univerzálních rozměrů.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
191. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 09:12
Butterfly (190): mohl bys to trochu rozvist? Dnes jsem to zkoumal, a vsechny parametry filtru pro ruzny modely i ruzny motory Mopar i Ford mi prijdou uplne stejny. Vsude stejnej zavit 3/4-16, stejny tesneni cca 2,5", ale i stejna prutocnost 7-9 GpM.Go Fast... or Go Home!
190. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 08:35
Vanas (186):Po jisté zkušenosti podotýkám, že není filtr jako filtr ! Byl bych opatrnější, při volbě správného filtru. Jedno to rozhodně není.189. Re: F150-5,8l. 88 13. 01. 2018 - 08:32
Sally (188):Před asi půlrokem se ty filtry tady už probíraly. Mopar jsou kvalitní filtry, ale do Fordky přece Motorcraft.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)