Příspěvky od podvečera 14. října 2004 až do podvečera 15. října 2004
165. 15. 10. 2004 - 18:39
poncho1964: Mant je tady straně málo a Monzy jsou drahý. Jinak souhlas, zvlá Manta A (kterejch je tady jetě míň) je takový roztomilý malý Camárko :o))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
164. 15. 10. 2004 - 18:37
cirus: já znám minimálně dva týpky, co maj v Cortině Mk I dvoulitr Sierru ... Jinak e je Taunus a Granada stejný auto jsem netvrdil ani omylem. Taunus a Cortina je stejný auto - předchůdce Sierry. A o geniálních jízdních vlastnotech Granady u jsem taky hodně slyel ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
163. 15. 10. 2004 - 18:23
Cavalier: Jo jeste ti nikdo nenabizel Opel Manta a Opel Monza, Monzu v 3,0 jsem mel a musim rict skvely a nenarocny auto. Manty uz delali tusim ze od 1,6 l. Jinak i kdyz je to japoncik, tak stara Celica (konec 70tych let) taky nevypada blbe.OITH Oldtimer In Teufels Hand - in Kustom we trust! Save a tree - eat a beaver
162. 15. 10. 2004 - 14:24
Cavalier: Na tempo, taurus a tyhle malý mrdky se vyser. Kup něco do roku 80, co má klasický tvary ameriky, hodně chromu a tak. Ten mercura je fakt dobrej, je to vlatně předchůdce malýho marquise a ta cena je legrační.161. 15. 10. 2004 - 12:05
Mirek: jo jo McPerson....cortina,taunus...dokonce naslednik Granady - Scorpio samej McPerson....a to posouva tyhle auta nekde uplne jinde.... Pokud jde o zatizeni naprav tak v zime jsem s tim autem(Granada) predvadel u nas v horach veci primo neskutecne...Kdo nevidel Granadu na snehu nepochopi o cem mluvim.Granada je na snehu kral!Ale neni to jen o snehu..No s taunusem jsem se nekdy nerozjel ani na rovince:-( Jinak do granady se zaclo jako do prvniho auta montovat degresivne servo a to prave kuli jizdnim vlasnostem.On jsi totiz majitel tohodle auta rychle zvyknul na to ze s nim muze udelat UPLNE VSECHNO a to auto mu to promine.Proto nekdy v roce 82 dostala upravu na servo abi ty lidy nedelali az tak hrozne veci zejmena na dalnici:-)160. 15. 10. 2004 - 08:55
cirus: Taunus měl MCPerson? Toho jsem teda neměl. Jinak rozloení zatíení náprav je u Granady excelentní, na to nostalgicky vzpomínám..privbox@seznam.cz tel: 603510691
159. 15. 10. 2004 - 02:27
Bob Ash:Pouzit do cortiny 1200 motor 1300 a novsi je problem.Krom jineho ma vyfukovy svody na opacne strane a neni tam za bo....kde nacpat vyfuk na druhou stranu.Jinak Taunus a Granada jsou uplne jiny auta.Minimalne pro dve veci bych preferoval Granadu.Za 1.rozlozeni vahy na napravy Taunus 20 na 80% a Granada 50 na 50%. za 2. Predni naprava,nejde srovnavat napravnice a McPerson.Jinak nejlepsi motor 2.3L V6 po roce 82.158. 14. 10. 2004 - 19:45
Cavalier: mě lo hlavně o to, jestli jse spí na sporáky nebo pohodlí. Pokud touí po 'Cudě, tak je jí jednoznačně nejblí Cortina nebo Taunus mkIII. Zvlá kdybys nael dvoudvéřák, tak to je skoro 'Cuda ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
157. 14. 10. 2004 - 19:32
Bob Ash: Takovou Simcu má jeden můj známý. Je to dobré auto, ale já bych chtěl něco novějího a hranatějího. Nemám úplnou představu... Kdybych měl hodně peněz, tak asi 70tku Cudu (Plymouth)...RICE KILLER
156. 14. 10. 2004 - 19:28
Cavalier: Kromě Granady, Taunuse/Cortiny, Capri, Chryse 180 a Simky 1301/1501 u asi nic. Koukal ses někde na tu Simku (to, co mám na ikonce)? Na první pohled to je sice nazajímavý, ale je to překvapivě blízká americe. Na druhou stranu u to je hodně starý a má to dost s tím spjatejch nevýhod ... Jakou ty bys vlastně chtěl ameriku, kdyby jsi na ní měl? Muscle car? Fullsize sedan?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
155. 14. 10. 2004 - 19:18
Bob Ash: Jsou jetě nejaké podobné auta? O evropu jsem se moc nezajímal...RICE KILLER
154. 14. 10. 2004 - 19:16
Cavalier: o Granadu MkI se nezajímej, tu toti neseene.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
153. 14. 10. 2004 - 19:11
Bob Ash: Granada MkI. měla pěkný zadek, ale předek je "out"...RICE KILLER
152. 14. 10. 2004 - 19:02
Cavalier: to na tom obrázku je Cortina/Taunus MkIV. Potom je jetě Mk V, ale tu od čtyřky větina lidí nepozná - ale je troku oklivějí ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
151. 14. 10. 2004 - 18:56
Bob Ash: ...vlastně není! Na netu se překlepli. U vím, jak vypadá MkIII!RICE KILLER
150. 14. 10. 2004 - 18:52
Bob Ash: http://cortina-mk3.webzdarma.cz/temp/DSCI0057.JPG ...toto je MkIII?RICE KILLER
149. 14. 10. 2004 - 18:45
Cavalier: lze jen doporučit. Oba maj klasickou koncepci jako Americky a jsou vcelku nezničitelný. O Granadě se tady u mluvilo, na pohodlný cestování bomba, nezničitelný, veliký. Zeptej se Mirka, ten jich měl asi 40 :o) Taunus IV (ten co vypadá jako Granada) má výhodu e je levnej a nevýhodu e není moc hezkej. Teď zrovna je v annonci jeden dvoulitr, co by moh bejt slunej, za 13, bohuel ale I4. Z motorů bych doporučil dvoulitr čtyřválec, pokud netouí po estiválci. Ideální kombinace je papíry 1.6 a motor 2.0 (nejdou skoro poznat). Dvoulitr seene na kadým vrakáči, je to stejný se Sierrou. Taunus III (1971-1976) je draí, technicky shodnej, ale vypadá jako malej muscle car ... Jinak vechno, co platí pro Taunuse, platí i pro Cortiny. '71-'76 se troku liej plechama (Cortina má výraznějí prohnutí blatníků), pak u jsou stejný. Jedna docela hezká Cortina MkIII (ta co vypadá jako Charger) s 1.3 je v Pcích na prodej za 21.000 - ten motor by se dal levně prohodit za toho dvoulitra. Zásadní výhoda vech starejch Fordů je, e maj levný a vzájemně zaměnitelný díly - není např. absolutně ádnej probém libovolně mezi sebou prohazovat motory od Cortiny '64 1200ccm po Scorpio 2.9i ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
148. 14. 10. 2004 - 18:31
A co Ford Taunus/Granada?RICE KILLER
147. Re: 1111 14. 10. 2004 - 18:24
Martin_531: ...to byla legrace!RICE KILLER
146. 14. 10. 2004 - 18:23
Ve středu (včera) jsem viděl hezkou 180. Zlatou s vinylovou střechou. Byla hodně v pohodě...RICE KILLER
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)