Příspěvky od odpoledne 30. září 2018 až do večera 18. května 2020
2006. Re: 18. 05. 2020 - 22:45
Butterfly (2005):Božínku . . . . . .2005. Re: 18. 05. 2020 - 07:50
pitrs (2003):Jen aby to nemělo nějaký skrytý význam :-).2004. Re: 18. 05. 2020 - 07:49
Spitfire (1998):VSS a jeho kolečko je na excentru. Je to plast, tak opatrně. Kolečko i protikus na hřídeli převodovky jsou vždy v páru(podle barvy). Patrně nedosedají zuby dostatečně nebo se někde "vytvořila" mezera. Zkus natočit víčko VSS aby měla kolečka lepší dotyk. Může falírovat i budík. Rovněž i budík teploty(zase tomu tak nevěř). ECM bere parametr z jiného sensoru, jak budík. Tady napoví více diagnostika.Postup nastavení klapky znáš. TPS se nastavuje samostatně. Zase lépe přes diagnostiku. ISC ventil může chodit skokově, ne plynule a pak zrovna v té nejdůležitější fázi může mít problém. Každopádně by měl reagovat na zátěž, t.j. servo řízení, A/C kompresor, brake pedal. Už zbývá jen kontrola O2 sensoru a katu. I to může ovlivnit chod motoru. Bez napojení na skener se faktu nedobereš.2003. Re: 17. 05. 2020 - 20:24
Spitfire (2001):Vozím je v autě na všechny srazy.Když bude Run-Cajs V8 v Sobotce,tak tam budu a můžu Tě napíchnout.2002. Re: 17. 05. 2020 - 20:23
Spitfire (2001): aha, no nemělo by to udělat nic, ale más pravdu, že v tom návodě chybí pokyn pro odstranění té propojky. Zkrátka před nastartovaním by se měla propojka odstranit, ano.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
2001. Re: 17. 05. 2020 - 19:25
OndraS (2000):2000. Re: 17. 05. 2020 - 17:10
Spitfire (1998):1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
1999. Re: 17. 05. 2020 - 16:46
Spitfire (1998): Tohle by bylo fajn nechat přečíst na diagnostice, jinak to bude střelba od boku :( Tím teplotním čidlem by to chtělo si bý jistý. Taky to může začít dělat MAF nebo MAP senzor, potažmo zanesená váha vzduchu.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
1998. 17. 05. 2020 - 14:12
Jelikož nechci spamovat údržbu a opravu, hodím to sem.1997. Re: 20. 04. 2020 - 07:50
RosaV8 (1996):Hlasitost se odvíjí také od úrovně naplnění ozvučnice. Problém nastane, když není slyšet vůbec :-).1996. Re: 19. 04. 2020 - 19:01
OndraS (1995): Díky! Co jsem poslouchal špatný čerpadla ze záznamů na youtubech, tak bylo slyšet všelijaký kvílení a nic takovýho naštěstí v autě neslyším. Vnímám to víc asi hlavně proto, že se na ten zvuk už automaticky soustředím. Jsem se bál, jestli není špatně už to, že je vůbec slyšet.1995. Re: 19. 04. 2020 - 17:28
RosaV8 (1994): u V6 Camara, když bylo starý čerpadlo, tak to bylo jak kdyby tam byla pumpa na sekundarní okruh chlazení elektrárny :) Nový čerpadlo se slyšet jenom když je auto na volnoběhu, vyplý rádio a clověk se zaposlouchá. U kamošovyho V6 je čerpadlo slyšet jenom když zapneš klíček, to samy u mé V8 TPI.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
1994. 19. 04. 2020 - 17:16
Mám otázku na majitele trojkových a čtyřkových F-bodies - slyšíte v kabině při nastartovaným motoru bzučet palivový čerpadlo?1993. Re: 08. 10. 2018 - 09:13
Mirek (1991):ty jo tak já skoro nepiju ale vidím i tak dvojmo1992. Re: 08. 10. 2018 - 09:06
Mirek (1991):Dvojčátka :-)1992 Cadillac Eldorado - Dory
1991. 07. 10. 2018 - 23:06
privbox@seznam.cz tel: 603510691
1990. Re: Tak nějaká změna, 02. 10. 2018 - 12:50
Já si myslím, že bude nejlíp nechat to na vkusu majitele. Přiznám se, že se mi ty kola, zapadlý v blatnících, vůbec nelíbily (asi tak, jako když před mnoha lety někdo posadil emkovou karoserii na podvozek užovky). Možná se to dalo řešit podložkama, ovšem ty disky samotný nejsou v dobrým stavu (hlavně dosedací plocha patky pneumatiky). K pozičkám - je to Švýcar, takže už tam byly, ty úplně vpředu už jsou eliminovaný, na boku asi zůstanou.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
1989. Re: Tak nějaká změna, 02. 10. 2018 - 12:37
petrklm (1960): to jsou ale kola z trojkove generace, ja nevim, mne se to puvodni asi libilo vice - kulaty design an aute i kolech, takto je to divne namichane...a nejhorsi je, ze to nejak cumi z blatniku...1988. Re: 30. 09. 2018 - 16:15
DCharger (1983):Mě se tedy 15mm vysokej vzorek na Subu neohejbal nikdy. A na Vanu ani zimáky. V zimě je zima a i ty nejměkčí zimáky dost tuhnou. A stačí jedna, dvě sezóny a už tak zůstanou.1987. Re: Tak nějaká změna, 30. 09. 2018 - 16:11
petrklm (1986):Osobácký coopery neznám, resp. jsem nejezdil. Pro Trucks jsou docela schopný a bezproblémový. Ale je to takovej střední průměr. Na Hankook a Kumho mě rupnul také kord. A gumy byly do rohlíku. To ježděno na G20 a na B250. Šiděj to dnes všichni. Kamoš jezdí "C"čka , ale to je hrozná jízda. Velká setrvačnost a odstředivá síla a je to strašně tvrdý a uskákaný. Jezdit na tom je utrpení. Ale on jezdí stále naloženej, tak se mu to oplatí na životnosti.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)