Příspěvky od počátku až do noci 29. září 2002
20. Re: Opravy prevodovych skrini - dosavadni zavery 29. 09. 2002 - 00:08
Hele Beabcaku zkus se podívat na ty disky s 5-ti dírama u Havelky v Dolních Břeanech, tam je určitě má já sem se tam na ně díval. No on tan Havelka není z nejlevnějích, ale snad se sním dohodne. MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
19. Re: Opravy prevodovych skrini - dosavadni zavery 27. 09. 2002 - 16:41
Zdravicko pratele, jak koukam, forum se nam pekne rozrostlo a zda se, ze o info na tema prevodova skrin je vic nez zadane. Ale co nam z dosavadni diskuze vyplyva: - profi servis se zdaji byt Chrousti (zustava otazka serioznosti) - cena opravy takove skrine se pohybuje od 40 do 50.000,-Kc - jsou mezi nami vyznavaci original servisu v zamori A jake otazky zustavaji? - pro ty, kteri chteji nechat opravit vuz v CR, nalezt alternativu ke Chroustum - posoudit cinnost dalsich cinnych servisu, napr. BOKL Servis, nebo FREKO Servis (ikdyz tam maji po srpnovych povodnich asi jine starosti? - a nerikam to rad) A do rubriky ostatni bychom mohli zahrnout dalsi problemy, s nimiz se majitel US vozu v CR potyka. Mezi jinymi: - vyrobce laku, ktere se aspon malicko podobaji tem ze zamori - lakyrnik, ktery snad umi vuz i nalakovat - nejen ulepit - a jine??? Vsak by se jiste jeste par horkych temat naslo, ne? Brabcak - Tomas P.S. Jenda otazka pro Vas - mozna spis do rubriky inzerce. Nemate nekdo k dispozici plechovy disk kol - s 5 dirama na vuz Buick Century - roztece bych event. dokazal zjistit - neni problem.18. 27. 09. 2002 - 12:32
No tak to je trochu drsný... A chtít za převodovku 350 tis..... no to je dobrá zlodějna. Holt VW...17. 27. 09. 2002 - 10:18
Přátelé, pro někoho to můe vyznít, e automatická převodovka v US vozech je něco velmi poruchové a přináí pouze starosti. Podotýkám, e pokud má převodovka sluné zacházení a není s ní "praseno" ve stylu řazení manuální převodovkou při couvacích manévrech atd., přeije často i motor, který, jak tady vichi víme, má potenci od čtyř litrů zdvihového objemu a více, dosáhnout mety miliónu kilometrů bez nutnosti generálních oprav a podobných záleitostí. Zcela objektivně podotýkám jetě to, e jsem byl svědkem dvou Audi S8 a A6, obě r.v. 00, u nich slavná převodovka klekla na 100 a 130 tisících kilometrech a její výměna se pohybovala v cenách od dvou set do třísetpadesáti tisíc. To jen pro dokreslení.1968 GTO Convertible - WEEEH-HAAAH
16. No tak dalí spokojení zákazníci 25. 09. 2002 - 21:46
No tak je to fakt pravda, e to u chroustů chodí, e kdy mají zrovna dobrou náladu tak vás neobloí, firenmí politika tvorby cen podle ksichtu, je u nich na prvním místě. Také jsem se osobně nesetkal s člověkem kterého by neobloili. Vřele vám vak doporučuji podívat se na jejich servis, vypadá vskutku monstrozně a honosně. Mimochodem měl bych mít schůzku s člověkem , který v Ustavu pro výzkum motorových vozidel dělal ve vývoji automatických skříní, tak se snad dozvíme něco nového. MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
15. Re: Kvalita servisu 24. 09. 2002 - 23:50
Jo no, já s Markusem sem se byl podíval na jedno Camaro. A majitel říkal dával jsem tam novou převodovku. A Markus na to. Jo ? A kdes ji nechal dělat ? U Chroustů. Markus. A viděl jsi tu starou ? Majitel, ne, prý jí Chroust vyhodil :) No take novou nemá ! Taky platil kolem 40. Myslím, e 48 tis. Nicméně on říkal, e mu řadí dobře.14. Re: Kvalita servisu 24. 09. 2002 - 23:40
Ahoj, mam Transsport 3.1 r.v. 92. Nechaval jsem si v r. 00 generalkovat prevodovku u Chroustu a mam s nimi ty nejhorsi zkusenosti. Oprava stala cca 43kKc a nakonec jsem to musel nechat predelat jinde. Do prevodovky naladovali pouzite dily, nektere dokonce nefunkcni Napr. u menice mi mr. Chroust sdelil, ze ho ZAPOMELI vymenit! - na fakture jsem ho samozrejme mel (jako Converter)- na coz jsem Chrousta musel upozornit, kdyz se mi snazil vnutit, ze si budu muset koupit novy a zaplatit novou opravu. Prevodovku jsem reklamoval 3x, pokazde mi Chroust rikal neco jineho, vylozene si protirecil, na zarucni opravy mi nevystavil zadny doklad apod. Proste ta nejhorsi hruza. Podobne zkusenosti mi potvrdila i jedna moje zakaznice, ktera ma servis na ameriky (nedelaji prevodovky) a u Chroustu se ji taktez stalo, ze do opravovane prevodovky dali pouzite dily. Takze, mohu -li poradit ostatnim - dale od chroustu dale. Smejte se, Tomas.13. Re: Kvalita servisu 24. 09. 2002 - 13:50
No jasně ikonku udělej klidně orientační fyzicky jiného auta. jen typ dodr. Jo a velikost by měla být 160*60. Nebo o trochu mení. Větí ani o pixel nejde a kdy bude výrazně mení tak bude asimetrická k těm co ji tady jsou.12. Re: Kvalita servisu 24. 09. 2002 - 12:39
Na ty stolici = to uz jsou machri...Jestli to umi, tak to pujdu snad zejtra kuchnout... Ono se to ale stejne pak musi seridit na aute...Zkusim mu zavolat.
Tu ikonku mam udelat jak? A myslis, ze tam mam dat ten svuj wrak, nebo muzu hodit ilustracni foto...?
11. Re: Kvalita servisu 24. 09. 2002 - 11:59
No co vím, tak musí karbec vyndat a on ho pak ladí na testovací stolici. Normálně Markusovi zavolej.
Tel. číslo na na své kartě. Stačí kdy klikne na jeho jméno nad ikonkou.
Jo a jetě, udělej si taky ikonku. Nejlépe svého auta.
10. Re: Kvalita servisu 24. 09. 2002 - 08:56
Sem s nim, rad bych to nechal seridit, nez to prevezu do garaze. Pokud by to slo, dovezu toho cloveka k autu a necham ho kouzlit...9. Re: Kvalita servisu 24. 09. 2002 - 08:55
Tappaja: Markus má nějakéo borce na seřízení karbeců.8. Re: Kvalita servisu 24. 09. 2002 - 08:25
To mas pravdu:o) Ja se byl v tu sobotu po 5. mesicich podivat do garaze na Caprice a same dobre zpravy. Auto tam porad je, shodil sem mu sytic, kterej visel, takze uz z vejfuku nestrika benzin:o)) Co me trapi, je neserizenej karbec. Do pul plynu reaguje pekne, ale kdyz zkusim podlahu, tak to zasyci a chcipne... A ten karbec se nam nepodarilo identifikovat, opsal jsem z nej vsechny cisla a nic. Je to Rochester Quadrajet, ale nejaka podivna modifikace ci co...
A tady neco peknyho:http://www.nasty-playaz.de/ , odkaz 4 sale
7. Re: Kvalita servisu 23. 09. 2002 - 21:36
Tak prý jak je v Hloubětíně bazen. Tak tam někde sidlí frajer co je umí hodně dobře opravovat a to za hodne zajímavé peníze. Prý cca 20 tis Kč + - co s ní je a jak velký set je na to potřeba. No, ale jedinné co se musí je mu tu skříň přivest vymontovanou.6. Re: Kvalita servisu 23. 09. 2002 - 21:32
Z hostovaře u pár automatů opraveých jezdí a pokud vím tak jezdí dodnes, ato je pohádky konec. Jo mimichodem zkuební stolice na automatické převodovky byla v Ustavu pro výzkum motorových vozidel dříve UVMV nyní TUV na Praze 9 Lihovarské ulici. To si pamatuji jako malý kluk, protoe můj děda tam dělal v karosárně, ale jak to tam je dnas to u nevím ale tam dříve na automaty byly No. ONE. MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
5. Re: Kvalita servisu 23. 09. 2002 - 09:03
No a Caprice SW je snad mení ne taková Karosa ? :)4. Re: Kvalita servisu 23. 09. 2002 - 07:43
Obavam se, ze v Hostivari ti opravej leda tak prevodovku na autobus...3. ATF SERVICE 21. 09. 2002 - 22:06
Naprosto s BRABCAKEM souhlasím, e nás to nenapadlo zřídit něco o automatických skříních, protoe opravy těchto převodovek vyadují velké nároky (hlavně finanční) na majitela automobilu s automatem, tak hlavně nároky co vybavenosti servisu a zkuenosti personálu servisu. setrvis , který chce automatické převodovky opravovat by měl mít k dispozici zkuební stolici a neopravovat skříně metodou pokus a omyl, protoe vyměnit sjeté lamely umí i zkuený automechanik, paklie bude mít k dispozici speciální nářadí a přípravky na demontá. Pro upřesnění Chrousti v Horních Počernicích začínaly na Rohaňáku v hale a propracovali se. nyní se jmenuji ATST a v přítím příspěvku vám přinesu telefonní kontakt. Veobecně se o nich říká, e jsou dobří ale e si za práci nechají zaplatit, oprava automatické převodovky je závaná věc, ale ze zkueností uvádím záklednéí ceny. U vozidel s motorem V8 a klasickou převodovkou HYDRAMATIC se cena za vymontování a namontování skříně počítá kolem 5000,- základní set na repasy skříně stojí kolem 6000,- filtr oleje stojí kolem 500,- společně s těsněním. Olej je zcela jasná poloka, jedná se o oleje ATF DEXTRON 2 nebo 3 Podotýkám, e při výměně oleje ATF je vdy nutné vyměnit i filtr oleje který je zpravidla vdy uvnitř skříně, při výměně ATF je nutné zároveň pouít nové těsnění pod olejovou vanu. POZOR na pouívání těsnících silikonových nebo jakýchkoliv materiálů někdy mohou mít velice neblahý vliv na převodovku!! Výměnu ATF zvládne průměrně zručný mechanik. Jen pro zejímavost uvádím servisní interval výměny oleje ATF CADILLACU r.v.1990 kdy v servisní kníce je dán údaj výměny ATF na 100 000 km!! MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
2. Re: Kvalita servisu 21. 09. 2002 - 01:59
Velmi dobrý nápad. Já vím o třech servisech. První jsou Chrousti v Horních Počernicích, prý jsou dobří a viděl jsem jejich servis a je to váně luxus. Pravda nechají si za to také zaplatit.1. Kvalita servisu 20. 09. 2002 - 16:17
Drazi milovnici AMERIK, jiste jste se jiz setkali s potrebou opravy automaticke prevodovky vaseho vozu. V takovem okamziku kazdeho uzivatele vozu s automatickou prevodovou skrini napadne, kam s nim? A otazkek, ktere pri takove uvaze resi je cela rada. Cena, kvalita provedene prace, duveryhodnost servisu - neb prace je zpetne nekontrolovatelna, kvalita uzitych dilu - v pripade, ze je nedodava sam atd. atd. Mam dojem, ze vzhledem ke skutecnosti, ze opravy automatickych prevodovek jsou s ohledem na cenu tim nejvyraznejsim rozdilem v servisovani americkych vozu oproti drtive vetsine evropskych, ze by stalo hrich, vytvorit forum, kde by si jednotlivy uzivatele vymenovali informace o kvalite, cenach a serioznosti dostupnych servisu. Usetrime si cas, penize a mozna i nervy!! Co vy na to? TomasPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)