27989. Re: 12. 05. 2024 - 20:40
Jířa (27975):
Ahoj, nic mazat se nebude, stejně než si to vše pročteš, Ti zabere více času. Ohledně spojky se jeden účastník diskuze vyjádřil, máš závodní auto, závodní spojku, tak na co si stěžuješ, že. Jinak se potížemi (chvění, vibrace, drnčení, hluk, vibrace řadicí páky apod.), pokud jsou to vůbec potíže, někteří účastníci píši, že je to normální, někteří jsou nespokojeni tím. Výrobce na chvění záruku nedává. Podle manuálů a instrukcí výrobce je zřejmé, že musí to být dobře složené, přimontované, čisté zdrsněné a hlavně vyváženy všechny komponenty spojky a to podle instrukcí výrobce. Na to máš odkazy, pokud si to už nečetl. Vyváženy. Někteří píši, že to vůbec nevěděli, že se to musí pro dokonalou funkci spojky udělat. Já jsem Ti shromáždil z webu některé věci k tématu a pak diskuzi s některých okruhů. Nejlepší bude si to vše pomalu prostudovat. Na různé problémy si stěžují majitelů camar, corvette, gto, chevelle, fordu i jiných. Vše se týká McLeod různých variant. Někdy je neuspokojila ani odpověď výrobce. Někteří psali, že to může být i spojením spojky a převodovky. Někteří nezjistili, čím to vůbec je a jak se dá to odstranit, pokud se to dá vůbec odstranit a není to zcela normální a je to spíše tvrdý a brutální a patří to ke sportovnímu/závodnímu autu. jeden, který má mcleoda a LS 7 napsal, že LS7 je bez těchto příznaků.
Takže se musíš prokousat tím sám a porovnat to.
Web a Instruction
Výrobce:
Před instalací nové spojky nebo setrvačníku McLeod je třeba některé kroky, které doporučujeme provést, abyste se ujistili, že máte správně fungující spojku. První je ujistit se, že je setrvačník znovu pokryt novým čistým povrchem s průběžným povrchem strukturou. Upozorňujeme na povrchovou úpravu zrnitostí 80 -120. Na setrvačníku byste měli vidět křížovou rýhu, kterou můžete byste mohli přejet nehtem a textura by se vám zachytila za nehet. Tím se zajistí správné usazení kotouče na setrvačníku a také zabrání chvění spojky. Ujistěte se, že pohon povrch setrvačníku byl před montáží čistý a suchý od jakéhokoli inhibitoru proti korozi. (Poznámka: Na chvění spojky NENÍ možné poskytnout záruku.)
Toto je kritický krok k ochraně před chvěním spojky. Doporučujeme velmi hrubou povrchovou strukturu z kamenné brusky.
Druhou věcí, kterou doporučujeme provést, je nechat setrvačník a novou spojkovou sestavu společně vyvážit. jako kompletní sestavu. Tento krok je dobrým postupem, který zajistí, že nedojde k problémům s vibracemi při otáčkách a je to stejný postup, jaký byste použili, pokud instalujete nová kola a pneumatiky nebo nový spojovací pedál. rotační sestavu motoru. Vše, co se otáčí při vysokých otáčkách, by mělo být vyváženo jako celek. Doporučujeme profesionální strojírenskou dílnu, která má znalosti o vyvažování rotujících sestav. McLeod
Všechny pouliční výkonné spojky McLeod vyžadují před jízdou s otevřeným plynem přestávkovou dobu 500-750 mil jízdy po silnici, typu stop and go. Tento počet kilometrů je nutný pro správné usazení kotouče s přítlačným talířem a setrvačníkem. Uvedený počet kilometrů zajistí přibližně 1200 cyklů sepnutí a rozepnutí spojky. NEDOPORUČUJTE, abyste vozidlo před úplným záběhem provozovali na dynamometru podvozku. Tento postup je nutný pro správné usazení kotouče s přítlačným talířem a setrvačníkem. Můžete ujet 750 mil po dálnici a nesešlápnout spojkový pedál. dostatečně často, aby se spojkový kotouč správně usadil. Před úplným záběhem vozidla neprovádějte dynamické testování podvozku. (Ztrácí platnost záruky)
Důležité: Během výkonnostní jízdy musí být vypnuty všechny kontroly trakce, jinak dojde k prokluzu spojky. dojde k poškození spojky!
Vzhledem k technologiím použitým v dnešních spojkových materiálech vyžaduje nová spojka určitý čas na zaběhnutí. Během záběhu může docházet k drobnému chvění nebo zápachu. Jakmile se zaběhne a pečlivě dodržíte postup zaběhnutí, je na silnici velmi přátelská.
„U našich spojek McLeod je nutná doba záběhu 500 mil," upozorňuje Scheid. "To je pravidelný jízdní režim stop-and-go, který v součtu představuje přibližně 900 cyklů spojky. S těmito novými výkonnými spojkami nemůžete jen tak naskočit na dálnici a projet celý stát. Je třeba sešlápnout a sešlápnout pedál, abyste dosáhli tepelných cyklů v materiálu spojky a z materiálu spojky."
Jednou z největších chyb, které Scheid vidí, je, že někdo nainstaluje novou silniční nebo závodní spojku a rovnou dá auto na dynamo podvozku. "Harmonické charakteristiky podvozkového dynama zničí zcela novou spojku, aniž by se dodržel její program zaběhávání."
http://www.mcleodracing.com/product_images/mcleodracing/installation_instruction-instruction_file-28-v1.pdf http://www.mcleodracing.com/street-level/p10 http://www.dropbox.com/s/uag2nw8beglq8y1/I0004%20RST%20RXT%20Instructions.pdf?e=1&dl=0 http://www.mcleodracing.com/super-car-series/p41 http://www.mcleodracing.com/pro-series/p67 http://www.mcleodracing.com/blog/clutch-selection-confusion-clearing-the-air-with-help-from-mcleod/239 http://www.mcleodracing.com/product_images/mcleodracing/installation_instruction-instruction_file-39-v1.pdf http://www.mcleodracing.com/product_images/mcleodracing/installation_instruction-instruction_file-44-v1.pdf http://www.mcleodracing.com/news/tech-articles/4 http://motoiq.com/mcleod-mag-force-se-clutch-streetable-yet-high-torque-capacity-bmw-smg-compatible/ http://images.carid.com/mcleod/items/pdf/i0026-pressure-plate-installation-instructions.pdf http://www.phastekperformance.com/content/inst/McLeod_RST_wFlywheel_Inst.pdf http://d32vzsop7y1h3k.cloudfront.net/a63d813ad8814bf35d331ed80bb2be16.PDF http://d32vzsop7y1h3k.cloudfront.net/82f1173b83433da5ca871764ab824154.PDF http://www.streetdemonspeedshop.com/products/mcleod-rst-twin-clutch-kit-ford-modular-engine-164-tooth-rg-26-spline-input-shaft-w-steel-flywheel http://bangshift.com/bangshift1320/bangshift1320-spotlight/project-hay-hauler-we-install-the-new-engine-a-new-mcleod-rxt-twin-disc-clutch-and-prep-for-rocky-mountain-race-week/ http://www.grannasracing.com/products/2jz-budget-clutch-mcleod-street-supreme-stage-4-single-disc http://www.grannasracing.com/products/mcleod-rxt-twin-disc-2jz-clutch-for-t56-cd009-v160-r154-supra-is300 http://www.motortrend.com/how-to/1809-heres-how-to-install-a-mcleod-super-street-pro-clutch/ http://www.motortrend.com/how-to/1703-how-to-get-more-power-rear-wheels-advanced-mcleod-rxt-twin-disc-clutch/ http://www.montecarloss.com/community/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1062320 http://www.ls1gto.com/threads/mcleod-rst-twin-disk-clutch-install-2005-ls2.618233/ http://www.manualsdir.com/manuals/403422/mc-leod-rst_rxt-modular-clutch.html http://www.svtperformance.com/threads/mcleod-clutch-install-torque-specs.852910/ http://www.svtperformance.com/threads/mcleod-rst-install-problems.1075390/ http://www.svtperformance.com/threads/clutch-shudder-and-weird-noise.1154770/ http://lmr.com/item/MCL-691307/mustang-twin-disc-clutch-mcleod-rst-26-spline-8600-6913-07 http://ls1tech.com/forums/manual-transmission/1878189-mcleod-rxt-street-twin-install-question.html http://www.dragzine.com/tech-stories/drivetrain/tech-install-mcleods-rxt-twin-disk-street-clutch/ http://bangshift.com/bangshift1320/how-to-installing-a-mcleod-rxt-street-twin-clutch-on-rebeldryvers-blueprint-engines-400-small-block/ http://www.montmotorsports.com/10-15-camaro-ss/ http://www.americanmuscle.com/mcleod-rst-clutch-1113gt-manu-install.html http://www.grannasracing.com/products/2jz-budget-clutch-mcleod-street-supreme-stage-4-single-disc http://manticclutchusa.com/blogs/news/mantic-9000-twin-disc-clutch-vs-mcleod-rxt-rst http://www.motortrend.com/how-to/dual-disc-clutch-guide/ Diskuze:
Ahoj lidi, nedávno jsem do svého mustanga GT performance pack 2018 nainstaloval dvoukotoučovou spojku McLeod RST s hliníkovým letmým kolem. Spojka má najeto asi 600 mil a byla instalována prodejcem Ford, ale něco se mi na ní nezdá. Pokaždé, když se snažím zařadit zpátečku, auto prostě drsně vibruje. Nemůžu s ním ani zajet do garáže, aniž bych měl pocit, že se celé auto rozpadne. Zkoušel jsem přidat plyn, zkoušel jsem tolik nezapínat spojku a i při tom se vibrace určitě trochu zkrotí, ale je vidět, že spojku prostě smažím, protože když vylezu z auta, tak ji cítím. Nevím, jestli je to normální, ale rozhodně mi to tak nepřipadá. Jediný okamžik, kdy k vibracím nedochází, je, když se záběrový bod prostě chytne a na zlomek vteřiny je plynulý, a jakmile auto začne trochu nabírat rychlost, ať dělám, co dělám, vibrace se objeví. Pokud někdo něco víte nebo máte zkušenosti se stejnou věcí, uvítám jakoukoliv pomoc.
http://www.mustang6g.com/forums/threads/mcloed-rst-clutch-hard-vibration-while-reversing.180982/ To, co prožíváte, je pravděpodobně zcela normální. Sekundárně je třeba myslet na proležení spojky (nebo na období záběhu). Většina výrobců spojky má pro svou spojku stanovenou dobu záběhu, během které nechtějí, abyste ji příliš intenzivně používali. K chvění spojky dochází pouze za studena a po 20-30 minutách jízdy zmizí. Po úplném zahřátí je téměř nemožné, aby spojka drnčela - ve skutečnosti se zastaví dříve, než začne drnčet. Spojka se začne chvět, když pružiny, které přebírají nerovnoměrné otáčky motoru (vibrace), ochabnou. Neznamená to, že už nemůžete jet, jen se třese při rozjezdu. K opravě je třeba, abyste převodovku sundali. V případě, že je spojka poškozena, je nutné ji vyjmout.
Vyměnil jsem původní spojku za McLeod RXT (včetně jejich setrvačníku) a zpočátku bylo vše v pořádku, pocitově skvělé a mnohem lepší než sériové. Nedlouho po dokončení jimi uváděného záběrového postupu to začalo při rozjezdu z místa opět drnčet/otřásat. Je to normální? Je to nejotravnější věc na autě, přičemž kvílení převodovky po přechodu na 3,55 je druhá nejotravnější věc. Zdá se, že nejhorší je to při prokluzování, které stačí k tomu, aby se auto při jízdě z místa rozjelo. Pokud dostatečně zvýším otáčky, většinou to nehučí, ale nedokážu si představit, že je to pro spojku dobré, ale také ji nemůžu jen tak zahodit pokaždé, když se potřebuji rozjet lol Co se týče toho divného zvuku, tak při vyřazené převodovce a puštěné spojce při běžícím kompresoru klimatizace vydává buď převodovka nebo spojka velmi divný zvuk. Jakmile sešlápnu spojku, tak to zmizí. Cože?! Netuším, co by to mohlo způsobit. Nějaké návrhy?
http://www.svtperformance.com/threads/clutch-shudder-and-weird-noise.1154770/ http://www.svtperformance.com/threads/mcleod-rst-problems.867999/ U RXT se objeví drnčení. Je to dáno povahou konstrukce. Měli byste být schopni jej dostatečně proklouznout, abyste minimalizovali chvění. Možná vám bude chvíli trvat, než se naučíte s RXT jezdit. Co se týče hluku při jízdě přirozenou rychlostí. Pokud se hluk ozývá pouze při zapnuté klimatizaci, pak není problém v spojce, ale v něčem jiném, co budete muset vysledovat. Pokud jde o převody, je to více než pravděpodobné, že jde o chybu instalace. Jakmile se začne špatně opotřebovávat, bude pravděpodobně potřeba nová sada, aby se kvílení vyřešilo. Podívejte se na přechod na FRPP 4.10s.
S mým RXT jsou vibrace a chvění mým novým "normálem".
S ohledem na to dvakrát zkontrolujte výztuhu převodovky. Moje šrouby nebyly řádně dotažené a ztratily se dva na straně řidiče, čímž se chvění, vibrace, nepříjemnost mnohem, mnohem zhoršily. Většinou ráno a v noci jezdím v režimu stop-&-go a auto tím přišlo o spoustu "zábavy". Nechápejte mě špatně, RXT je kvalitní výrobek, ale možná není vhodný pro mé použití (DD a 3xRoad Course/rok). Jsem si jistý, že kluci na stripu ho milují... když se zahákne, je to působivé. Jen by mě zajímal váš problém s vibracemi. Můj RXT vibruje přibližně při 1700-2000 otáčkách. Problém s kmitáním však nemám. Stává se mi to při rozjezdu z klidu. Obvykle píská. Při rozjezdu z místa se mi vibrace objeví každé 2-3 krát. Pumpování spojky pomáhá, ale není to optimální způsob jízdy. Na rychlostních stupních 2-6 žádný problém.
RXT v mém roce 2008 dělá totéž, ale pokud trochu přidáte plyn, není to patrné (jak jste si všimli). Podle mého názoru je to spojka, která dokáže udržet spoustu výkonu a vyměnit klid za to s malým chrastěním je férový obchod. RXT je lepší spojka než RST. Dokonce ani RST není dokonalá. Pro gt500 opravdu chcete spojku, která dokáže udržet výkon a tq, které tato auta dávají. RST s lehkými šrouby je snadno maximalizována. Pro tvé použití jako DD bys možná udělal lépe, kdybys měl spojku a setrvačník z 13-14 gt500.
Tu a tam můžeš dostat sadu špatných převodů a vím, že byla malá série frpp 3.73, která měla nějaké problémy. O problémech s 3.55 jsem neslyšel. Nemáš náhodou horní rameno řídicí páky z aftermarketu? Pokud ano, tak ty jsou známé tím, že přenášejí více NVH, což způsobuje, že to zní jako kvílení převodovky. Roush vyrábí lépe fungující horní rameno řídicí páky než sériové, které udržuje nízké NVH.
Právě jsem vyměnil svou sériovou spojku za novou dvoukotoučovou pouliční spojku McLeod dimenzovanou na 1000 koní. Jinak je auto sériové. Chvění spojky je proti sériovému stavu šílené. Tak moc, že musím neustále startovat při 3-4 tisících – včetně zastavení a rozjezdu – abych se vyhnul silnému chvění hnacího ústrojí. Spojka byla instalována místním prodejcem Ford a namontována na starý setrvačník, který podle prodejce potřeboval jen velmi drobné vylepšení. V pátek jsem s ním nechal jezdit kamaráda – poloprofesionálního závodníka. Říkal, že je to v pohodě – jakmile si člověk zvykne startovat ve vyšších otáčkách.
Je tedy normální, že je třeba startovat v mnohem vyšších otáčkách než u sériového vozu? Zlepší se to časem? Jezdím s tím denně a trochu mě štve, že to musím v provozu tolik vytáčet – upřímně řečeno, připadám si trochu jako idiot. Záběr této spojky je prostě neuvěřitelný oproti sériovému stavu. Pozitivní je, že spojkový pedál je mnohem lehčí než u OEM spojky. Zatím mám s novou spojkou najeto asi 400 km...
Mám spojku RXT (bez pružiny) a chvění je stále přítomno (i když po 1000 km je to lepší) Mám také hliníkový setrvačník a první převodový stupeň 2,66. Kvůli hliníkovému setrvačníku musím točit víc než dřív, ale všiml jsem si, že chvění je spíš záležitost polohy pedálu, což znamená, že nezáleží na tom, v jakých otáčkách jste, spíš na tom, jak dlouho zůstanete v tom místě, kde se chvění objevuje.
Můj rxt drnčí, jen když něco pokazím a pustím spojku příliš prudce. Prvních asi 100 mil to trochu drnčelo. Ale při běžné každodenní jízdě se neozývá vůbec nic. Instalace je však u těchto spojů velmi důležitá. Každý aftermarketový dvojitý kotouč bude během záběhu trochu drnčet, je to prostě něco, čemu se opravdu nevyhnete, bohužel některé jsou hlasitější než jiné, jak jsem řekl dříve, dejte mu asi 500 až 1000 mil a neměl by drnčet vůbec.
Právě jsem si nainstaloval RST do auta s McLeodovým ocelovým setrvačníkem a hliníkovým hnacím hřídelem Dynotech. Zdá se, že k chvění dochází mezi 1500-2000 ot./min., většinou při nižších rychlostech. Nejlépe, co mohu popsat, je to, že chvění je podobné hluku hnacího ústrojí, který uslyšíte, když motor při rozjezdu zaseknete, až na to, že je trochu hlasitější. Prohledejte si na YouTube chatování McLeoda, vzpomínám si, že jsem tam viděl video. Hluk pro mě není špatný a dá se to vydržet. Nestává se to tak často, aby to bylo považováno za otravné. Jednou za čas při jízdě ve městě zajedu na 5. místo a brnkám, zvednu otáčky a vrátím se na 4., drnčení je pryč.
U dvoukotoučových spojek je to docela normální. Zejména pod 2000 ot./min při velkém zatížení. Opravdu záleží na tom, jak řídíte, jestli uslyšíte hluk.
Pokud rádi jezdíte na dálnici rychlostí 1800 ot./min a nepodřazujete, uslyšíte pořádné drnčení. Pokud jedete na 6. a nižší řazení na 4., abyste někoho minuli, nikdy to neuslyšíte.
Vypadá to, že jsem si měl před koupí celé sestavy udělat průzkum trochu lépe. 90% mé jízdy je v rozsahu 1500-2000 otáček za minutu s občasnými zátahy WOT. Nemyslím si, že budu ztrácet čas s instalací, abych ji neustále slyšel chrastit/rachotit. Hádám, že brzy zveřejním na prodej šrouby BNIB McLeod RST w/ FW a ARP FW, lol.
http://www.svtperformance.com/threads/mcleod-rst-rxt-clutch-chatter.1028467/ Četl jsem, že spousta kluků má s tímto kolem 1500 ot./min vibrace, hluk nebo bzučení, zvláště ve 4. otáčkách. Právě jsem nainstaloval svůj do GT 2005, hliníkový setrvačník Mcleod, hliníkový hnací hřídel shaftmasters a URČITĚ tu atmosféru mám.
I když je spojka docela úžasná, z čeho to sakra vychází? Opravdu to někdo ví? Někteří lidé říkají, že je to součástí dvojitého disku, ale jsem si jistý, že ani sériové dvojité disky GT500 nevydávaly takový hluk. Musím říct, že je to dost trapné a nerad všude nadávám kolem 2000 ot./min.
Takže si myslím, že mramorová plechovka T-3650 se právě zvětšuje kvůli nedostatku odpruženého náboje. Také proč je 5. rychlostní stupeň tak bez vibrací a žádný hluk při žádných otáčkách nebo poloze plynu. Zajímalo by mě, jestli mají kluci z TR-6060 stejný hluk? Ozvěte se, pokud máte nějaký přehled.
http://www.s197forum.com/threads/mcleod-rst-rxt-vibration-rattle.73722/ 4. rychlostní stupeň při 1700 ot./min. Měl jsem to s 3650 a 6060, ale 6060 není tak hlasitý. Je to chrastítko dvou disků.
Chtěl bych vyjádřit své zklamání s nastavením disku Mcleod RST Twin v mé 78 s T56 6speed. 2 věci, ze kterých jsem zklamaný.1 hluk a 2 hluk. S vyřazeným autem a spojkou uvolnil chrastění dvojitého kotouče a při akceleraci se také ozývá hluk při 2500 ot./min. Mluvil jsem s Mcleodem a řekli, že je to proto, že disk (twin setup) nemá pružiny (v disku), které by absorbovaly harmonické složky převodovky a motoru. U některých vozů hluk neslyšíte a u jiných s menšími zvukovými bariérami mezi převodovkou a karoserií hluk uslyšíte. Stává se to na každém rychlostním stupni 1.-4. při 2500 ot./min., když libovolně zrychlujete. 5. ani 6. jsem netestoval. Myslím, že jsem se měl podívat na google o špatném nastavení většiny dvojitých disků. Šel jsem s dvojčetem, abych měl pocit lehkého pedálu. Co se týče práce spojky, pedál je příjemný a lehký, řazení je velmi plynulé. Bod záběru je vyšší, než se mi líbí ve srovnání s původním jediným diskem, ale nevybral bych si dvojitý disk Mcleod, kdybych věděl o možných problémech s hlukem.
http://www.corvetteforum.com/forums/c3-tech-performance/3823932-my-experience-disappointment-with-mcleod-rst-twin-disc.html Ahoj všichni, mám velmi přitěžující problém, který nemohu vyřešit. Můj mechanik nainstaloval novou spojku mcleod street pro a nový setrvačník mcleod. Každopádně po instalaci slyším nějaké zvuky, které by tam být neměly! Některé spojky McLeod dělají trochu hluk, ale podle mcleoda by tato konkrétní neměla. Drnčí docela dobře a někdy je docela hlasitá! Zní to jako naftový motor, když sešlápnete plyn s vysunutou spojkou. Drnčení vychází ze spojky určitě. Zatlačte spojku a dejte jí plyn, zvuk zmizí. Tohle je, když je zaparkované. mcleod řekl, že to není dostatečná vůle mezi prsty a ložiskem a aby můj mechanik odtáhl ložisko od prstů, poskytovalo dostatečnou vůli. No, odklopili jsme kapotu a provedli úpravy, teď je moje lanko spojky pekelně poddajné a rachotí skrz přístrojovou desku! Kabel je nyní uvolněný, protože některé věci couval a můj pedál se zdá být méně tuhý a více poddajný. Stále mám ten pitomý zvuk házecího ložiska na prstech, i když byla provedena úprava. Když vycouvám spojkový pedál a lanko jsou poddajné Zvuk vyhazovacího ložiska je trochu tišší s nastavením, ale nezmizel úplně a kabel a pedál jsou poddajné, zdá se, že nemůžu vyhrát. Snad mi s tím někdo pomůže. Můj mechanik je dobrý, ale evidentně by neměl dělat spojky, pokud neví, co podělal a prostě to nechce říct.
http://stangnet.com/mustang-forums/threads/rattling-throwout-bearing-noise-from-brand-new-mcleid-street-pro-clutch.918628/ Můj McLeod Street Level dva dny vydával různé cinkavé zvuky a pak to zmizelo. V té době velmi zvláštní.
Nevím, jestli víte, co přesně myslím? Chci říct, že tohle auto na volnoběh, když stojím zvenčí a dívám se na něj, bude docela tiché, pak začne hlasitě klepat a chrastit, pak odejde a zase se zapne a vypne. Je to zvláštní! Nedělalo to před montáží spojky a setrvačníku. Určitě to souvisí s vyhazováním ložiska. Jak jsem řekl, McLeod řekl, že mezi ložiskem a prsty není dostatečná vůle, ale tento zvuk je přehnaný. Zajímalo by mě, jestli mám špatné vyhazovací ložisko z mcleodu? Dělá to od začátku. Pokud to můj mechanik nenainstaloval správně a teď je vyhazovací ložisko špatně.
Za to, co stojí za to, jsem vždy četl POUZE používat vyhazovací ložisko Ford Racing...všechny ostatní aftermarket se zdají být nespolehlivé.
Minulý víkend jsem při jízdě nasadil spojku McLeod RST a při přidávání výkonu mezi 1000-1500 otáčkami za minutu na jakémkoli převodovém stupni kromě 5. se ozve opravdu nezdravý zvuk. Zvuk je jako klepání kovového ozubeného kola a opravdu zní špatně. Čím více výkonu je přidáno, tím hlasitější je hluk. Nad 1500 ot./min. hluk úplně zmizí. Spojka se zabírá hladce a je velmi pevná bez hluku/vibrací 1500-6000 ot./min při jakékoli úrovni výkonu až do WOT. Hluk se objevuje, když je spojka plně sepnutá (pedál nahoru), a nezdá se, že by souvisel s hydraulickou vyhazovací jednotkou (lehký tlak na pedál nemění zvuk). Hluk vychází z oblasti skříně převodového zvonu a zesiluje na maximum při přibližně 1300 ot./min, poté se zužuje na nulu při 1500 na každém rychlostním stupni kromě 5.Instalace zahrnovala nové pilotní ložisko, nový ocelový OEM setrvačník a novou hydraulickou vyhazovací jednotku. McLeod RST přišel plně smontovaný, takže se zdálo snadné jej správně nainstalovat. Indexové značky na plováku a přítlačné desce byly zarovnány a vše bylo řádně utaženo. Dalším problémem je nízkofrekvenční zvuk bubnování, který jakoby rezonuje s převodovým tunelem nebo karoserií vozu nad 70 mph. Zní to jako nízký tón v subwooferu. Zdá se, že to souvisí s hnacím hřídelem. Při montáži spojky jsem označil a indexoval hnací hřídel, takže jsem si jistý, že se vrátil přesně stejným způsobem, jakým vyšel (dnes to znovu zkontroluji). Hnací hřídel jsem měl předtím venku a žádný takový hluk z toho nevyplývá (sériová spojka). Tyto zvuky jsou pro mě záhadou a tohle jsem od McLeod RST rozhodně nečekal. Volal jsem McLeodovi, ale zatím žádné volání zpět.
http://www.moddedmustangs.com/threads/problems-with-mcleod-rst-clutch.239954/ http://trackmustangsonline.com/threads/for-those-with-mcleod-rst-rxt.12055/ http://ls1tech.com/forums/manual-transmission/1871386-mcleod-rst-rattle-1500rpm-under-load.html http://www.fordgt500.com/threads/mcleod-rxt-chatter.201171/ http://www.mustang6g.com/forums/threads/mcleod-clutch-problems.92938/ http://www.ctsvowners.com/threads/debate-with-mcleod-over-clutch-break-in-opinions-please.30292/ http://stangnet.com/mustang-forums/threads/new-clutch-sudder-and-vibration.910023/ Nainstaloval jsem RXT do svého Camara. Zatím mám najeto asi 250 lehkých kilometrů. Spojka se hodně chvěje při snadném rozjezdu z mrtvého bodu. Otřese to celým autem. Žádné problémy při řazení. Vím, že je navržený tak, aby udržel hodně výkonu, ale každá recenze, kterou jsem četl, říkala, že jezdí jako sklad. Máte někdo tento problém? Zlepší se to časem?
http://www.camaro5.com/forums/showthread.php?t=169769 V Chevy55, když jsem jej poprvé postavil, jsem zažil silné chvění spojky. První spojka byla náhrada oe z RAM. Když jsem vytáhl spojku z auta, viditelně jsem viděl, že přítlačný kotouč a setrvačník mají na 1/3 kontaktní plochy horká místa, což ukazuje na nestejný tlak pružiny přítlačného kotouče. Kontaktoval jsem Summit a oni souhlasili s vrácením nákladů na spojku a koupil jsem membránovou spojku McLeod Pro Street #75225 k instalaci. Během let jsem neměl s vybavením McLeod žádný problém. Můj původní setrvačník se 168 zuby byl povrchově upraven a vyvážen před instalací první spojky. Nyní žádné drnčení, žádné nadměrné úsilí na pedály a hladký záběr.
http://www.trifivechevys.com/showthread.php/4572-Clutch-chatter-what-s-that-slap-sound Nainstaloval jsem dvojitý disk McLeod na můj Gen III Hemi, sestavení T56 Magnum a je to hlučné jako čert. Nová převodovka, nový pilot, provedl seřízení zvonu, nový setrvačník McLeod, nechal místní dílnu vyvážit montáž atd atd... takže pokud mohu říct, provedl jsem instalaci na místě... Když je převodovka v neutrálu a spojka je vypnutá, klepe to jako blázen.... nejlepší srovnání, které mohu udělat, je, že to zní jako klepání na tyč..... sešlápněte spojku...naprosto ticho. Mluvil jsem s kluky z Bowler... společností, přes kterou jsem to koupil....poslal jim video a jejich zpětná vazba je, že měli několik zvuků McLeod dvojčete přesně takhle.... zákazník přivezl auta zpět, myslel si, že něco bylo taky špatně..... takže zřejmě je to "normální" pro tyto sestavy..... WTH... v podstatě mají pocit, že jsou hluční, ale fungují dobře Přišly nějaké další věci a stejně jsem musel vytáhnout motor a převodovku, takže je to teď všechno z auta a vizuálně to vypadá normálně. Vůz byl objet blok jen několikrát, takže nastavení má najeto méně než 3-5 mil.
Zavolám McLeodovi a dostanu tam vstup, ale hledám nějaké nezaujaté názory z reálného světa... myšlenky?
http://lateral-g.net/forums/showthread.php?t=58665 Zdejší místní chlápek má T56 Magnum a měl lehký setrvačník a myslím, že spojku Mcleod, jeho měl zvuk broušení skály a pak přešel na těžší setrvačník a jeho problémy zmizely.
Mám dvoukotoučovou spojku Mcleod s NO tlumícími pružinami a setrvačníkem 22lb a ten můj vydává zvuky kolem 1800-2000 ot./min. Můj bratr má otáčky stupně IV nebo V 6 v zadní části své vety o výkonu 1200 koní a jeho zvuk zněl jako kameny i na volnoběh. RPM řekl, že se není čeho bát. Myslím, že to byl člen TC (5 rychlostí), který mluvil o převrácení převodovky. Věci jako hmotnost setrvačníku, pružiny spojky a harmonické složky motoru mohou hrát roli v hluku. 1971 Chevelle SS454, T56 Magnum 6 rychlostí, 3,31 Posi
http://www.chevelles.com/threads/tkx-problem.1160180/page-2 Dobrý den, minulý týden jsem měl novou sadu McLeod RXT se dvěma kotouči/keramickou spojkou, nové vyhazovací ložisko, nové vodicí ložisko nainstalované v mém SRT8 M6 2012 kvůli předčasnému vysypání spojky ze skladu. Zařazení je mnohem pevnější, nicméně mám problém zvládnout pomalé rozjezdy ze zastavení na jedničku nebo zpátečku, strašně klepu a auto sebou cuká, když se jen pokusím vzlet v nízkých otáčkách. Pokud dostanu otáčky nad 2 000, je to lepší, ale zdá se mi to přehnané, zejména v provozu typu stop-n-go. Volal jsem do obchodu a řekli, že je to normální vlastnost u sad keramických dvojitých disků během přestávky:
http://www.challengertalk.com/threads/mcleod-rxt-ceramic-disc-clutch-chatter.507370/ Zužuji svůj výběr na McLeod street extreme #75323 nebo spojku GM LS7. Uvažuji o McLeodovi, ale někteří, kteří mají jeden disk pro pouliční použití, říkají, že bude cvakat a někteří říkají, že ne. Mají nějaká další doporučení pro agresivní pouliční použití? Vůz je aktuálně skladem, ale brzy bude mít hlavy a vačku na skladovém bloku Právě jsem převzal dodávku 2018 wide body hellcat challenger, 1100 mil na autě. Vozidlo má balíček úrovně 2 od OST Dyno a některá další vylepšení. Spojka je dvouspojka McLeod. Když pustím spojkový pedál, při zařazování dalšího rychlostního stupně se ozve krátké pištění/skřípání a je velmi těžké udržet auto, aby se trochu nepohnulo bez ohledu na otáčky nebo na to, jak plynule či rychle pedál uvolňuji. Stává se to na prvních 4rychlostních stupních a jediný způsob, jak se tomu vyhnout, je uvolnit pedál OPRAVDU pomalu, téměř musíte sešlápnout spojku, abyste dosáhli jakéhokoli hladkého a nehlučného řazení. Pochopitelně to nevede k velmi rychlým přesunům nebo velmi rychlým průjezdům, když se nakonec dostanu na trať. Vzhledem k počtu najetých kilometrů na tomto voze, v čem by mohl být problém?
Výkonné auto s výkonnou spojkou a chcete plynulé řazení? Máte závodní dvoukotoučovou spojku navrženou pro výkon, ne plynulost. Pokud si myslíte, že je to nepříjemné, jednolamelová kovová spojka by byla mnohem horší. Překvapuje mě, že sis nestěžoval na chrastění spojky při volnoběhu. Pokud ji nemáte nyní, pravděpodobně budete mít, až se trochu opotřebuje.
.
https://community.cartalk.com/t/mcleod-clutch-squeak-squeal/163178
Potřebuji názor od někoho, kdo měl podobné problémy nebo o něčem podobném slyšel. Právě jsem nechal profesionálního mechanika nainstalovat jednu z nejlepších (nejdražších) manuálních převodovek Tick Performance (nejdražší) a dvoukotoučovou spojku Street Slayer a nyní je slyšet hlasitý zvuk, který se objevuje na 1. až 4. převodovém stupni, ale pouze při akceleraci. a pouze mezi 1700 až 2100 otáčkami za minutu. Je to hlasitý vibrační hluk, který je také cítit přes hlavici řadicí páky. Od dokončení práce jsem na autě najel zatím 250 mil. Začalo se to vyskytovat, jakmile bylo po dokončení práce vyjeto z výtahu a po ulici, a nepřestalo. Byla dodržena správná specifikace vůle spojky a také bylo instalováno nové vodicí ložisko a pomocný válec. Jen nevím, jestli tento zvuk vydává spojka nebo nová převodovka. Při chodu motoru na volnoběh se také ozve mírné chrastění v neutrálním režimu, ale není to moc hlasité, takže s tím můžu žít. Kromě hlasitého hluku, který se vyskytuje od 1900 do 2100 otáček za minutu, spojka Street Slayer funguje bezchybně. Pocit pedálu spojky je jen o něco tužší než u sériového vozidla a spojka od první minuty, kdy jsem s autem jel, vůbec neklepala. A dokonce i v silničním provozu je radost řídit. Žádné problémy. A výkonová převodovka Tick, řadí dobře. Je to prostě tento silný vibrační hluk, který je naprosto nepřijatelný, a to je téma tohoto vlákna. Potřebuji veškerou pomoc, kterou mohu získat, abych zúžil, která část to způsobuje.
http://www.ls1gto.com/threads/new-6sp-trans-new-twin-disc-clutch-rattling-noise.454741/ Včera jsem si všiml zvláštního hluku, který pochází pravděpodobně ze spojky.
Je to poměrně hlasitý rachotivý zvuk, který se občas objeví na 1. převodovém stupni nebo zpátečce, když začnu pouštět spojkový pedál. Pokud sešlápnu pedál, jakmile to uslyším, zařadím neutrál a znovu zařadím, nějakou dobu se znovu neobjeví. Pokud zůstanu na rychlostním stupni, když se objeví hluk, mohu to také provést uvolněním nebo sešlápnutím pedálu. Zní to jako špatné ložisko TO?
Spojka je nová, setrvačník přebroušený, ložisko TO nové.. Když pojedu, spojkový pedál trochu zavibruje, bylo to ještě před generální opravou motoru. Řadicí páka má v sobě také nějaké vibrace.. stejně jako u staré spojky, ale nejsem si jistý, jestli je malé vibrování "normální". Možná budu muset upravit spojení spojky, ale nezdá se, že by ten hlasitý hluk, který jsem popsal, s tím druhým problémem nesouvisí. Dokud s autem jezdím na jakýkoli rychlostní stupeň, není absolutně žádný hluk, který tam nepatří.
Zjistil jsem, že v táhlu jsou nějaké pružiny, mohou občas způsobit takové chrastění? Možná, když něco dopadne na jaro? Nebo to může způsobit únik oleje? Zjistil jsem, že zadní olejová vana je trochu netěsná, ale dotahuji šrouby a teď to vypadá, že to dobře těsní. Jakýkoli nápad by byl oceněn! Zdá se, že vždy narážím na nové problémy, jakmile se vyřeší každý problém, o kterém vím, ale nemám ponětí, jak zjistit, co by mohlo způsobit toto chrastění.. zejména proto, že nemohu zjistit, co způsobuje, že se někdy objevuje a ne se objeví po celou dobu.
http://www.gtoforum.com/threads/strange-noise-from-clutch.46386/ Můj kamarád mechanik (velmi zkušený) a já jsme dali novou spojku McLeod. Jediný kotouč (organický/keramický), přítlačný kotouč a sochorový setrvačník, vše proběhlo v pořádku, ale spojka se úplně nerozepne. Spojka, kterou jsem vyměňoval, byla tovární s 80k. Nikdy jsem s tím neměl ani trochu problémy, dokud to ke konci neklouzalo. Pedál měl vždy skvělý pocit a zapínal/vypínal se nahoře. Po spoustě opakovaných vytáčení jsem se dostal k technikovi McLeoda a ten chlápek mě asi po deseti sekundách přerušil a řekl, že spojka master na těchto autech je haraburdí a že bych ji měl vyměnit za novou. Dále jsem se ho zeptal na přítlačnou desku a zeptal jsem se, jestli tam nejsou tužší pružiny nebo nějaký jiný důvod, proč to teď nejde uvolnit. Řekl, že jen natírají tovární přítlačné desky na červeno a v tom nebude problém (Zbláznil jsem se! Co to F , koupil bych si GM a ušetřil peníze, mám červenou barvu ve spreji....) Každopádně jeho rada byla vyměnit skladovou spojku master za novou GM, nebo objednat nastavitelnou.....objednal jsem nastavitelnou. Myslím, že je to svinstvo, nejen, že můj denní ovladač byl odložen na 2 týdny, ale když jsou mistři spojky GM takoví svinstvo, proč prostě nedoporučí ten nastavitelný? PS - Objednal jsem spojkový balíček PŮVODNĚ v místním speed shopu, který zavolal na technickou linku pro Mcleod, aby viděl, co doporučují! PS#2 - Objednal jsem si spojku SPEC nejprve od jiné společnosti, ale místo toho mi poslali jednu pro LS-1 a neměli LT-1 na skladě, aby mi poslali. Doufám, že to někomu pomůže!
http://www.camaroz28.com/forums/drivetrain-44/new-mcleod-clutch-problems-290838/ Nedávno jsem měl na svém Mustangu GT 2000 nainstalovanou spojku Mcleod Street Extreme spolu s ocelovým setrvačníkem Mcleod. Po instalaci jsem zaznamenal vibrace při 1500 ot./min. Žádné vibrace před nebo po hranici 1500 ot./min. Zavolal jsem Mcleodovi, než jsem zavolal do obchodu, který provedl instalaci, a Mcleod řekl, že potřebuji před instalací vyvážit spojku k setrvačníku a oni nabídli službu za 120 $. Neměl jsem tušení, že musím vyvážit spojku, neexistovala žádná literatura, která by to uváděla, a na webu American Muscle není nic, co by říkalo, že musím něco vyvážit. Musel si ještě někdo něčím takovým projít?
http://www.allfordmustangs.com/threads/mcleod-clutch-balancing.1099609/ Upřímně to vypadá jako setrvačník, protože vibrace se dějí v neutrálu se spojkou zasunutou nebo vytaženou. Je možné, že jejich setrvačník není v rovnováze?
No konečně jsem na to přišel. Musel jsem odmontovat spojku a setrvačník, poslat je do strojírny, která vyvážila díly motoru, aby se vyrovnaly, a pak zaplatit za přeinstalaci spojky za 1 800 $. Mcleod řekl, že jsem měl začít balancovat, a American Muscle řekl, ať to pošlete zpět a oni mi pošlou další. Ani jedna z těchto společností mi nedává moc důvěry. Proč spojka a setrvačník nejsou vyvážené jako celek? Každopádně doufám, že to někomu ušetří peníze na další montáž spojky.
http://www.allfordmustangs.com/threads/mcleod-clutch-balancing.1099609/