28002. Re: 15. 05. 2024 - 16:46
Jířa (27996):
Ahoj. Tak další info. Selektoval jsem to podle zkušeností s kity McLeoda. Další diskuze a odpovědí na problémy jsou v navazujících vláknech. Nejsi zřejmě asi sám, kdo s tím nějakým způsobem bojuje. Možná objevíš nějakou inspiraci tady nebo v dalších vláknech až to budeš podrobněji probírat.
Tak se měj a přeji at se dílo podaří.
xxxx
Od té doby, co jsem dokončil renovaci mého 66 SS, mám problém s chvěním spojky při couvání. Vždycky jsem se bál použít sériový železný setrvačník GM, protože jsem četl hororové příběhy o tom, jak se rozpadají. Proto jsem se rozhodl použít ocelový setrvačník s pouliční spojkou McLeod, když jsem auto dával dohromady. měl jsem nainstalované 3 různé spojky, všechny se stejným setrvačníkem a všechny vždycky drnčely jenom při zpátečce. Vpřed byl vždy hladký a perfektní. Od přestavby mám najeto jen asi 1500 km. Když jsem ho koupil, nejezdilo, takže jsem ho nikdy nezkoušel se sériovým nastavením spojky.
xxxx
Moje auto má mírnou 454, 12 šroubů 3:31 vzadu, s původní 4rychlostní Muncie. Protože na něm nejezdím, přemýšlel jsem, že bych přešel na sériový setrvačník GM a použil spojku McLeod, kterou v něm mám v současné době a která má najeto asi 500 mil. Bylo by v pořádku použít použitou spojku s novým setrvačníkem?. Auto používám hlavně na výstavy a pro volný čas. Občas ho vytočím, ale vůbec nic šíleného. Při jízdě po dálnici mám kolem 2500-3000 otáček a vždycky jsem se bál, že se setrvačník rozpadne podle jiných příspěvků a věcí, které jsem četl. Ale myslím, že se mě to netýká vzhledem ke způsobu jízdy a používání
http://www.chevelles.com/threads/reverse-clutch-chatter.1171521/ xxxx
Procházím stejnou situací se svým Chevelle SS 396 z roku 1970, 4 rychlosti Muncie M-20. Nedávno jsem nainstaloval druhou sadu, která se skládá z nové spojkové sestavy, letmého kola, pilotního ložiska, vyřazovacího ložiska atd. od firmy Centerforce. Auto jezdilo v pořádku 600 mil a pak se vrzání zpětné spojky vrátilo.
Xxxx
Možná máte problém se soustředným chodem/seřízením zvonové skříně. Níže uvedený odkaz vám ukáže, jak zkontrolovat souosost. Budu postupovat podle postupu seřízení, abych zjistil, zda je to můj problém.
xxxx
Poslední věc, kterou je třeba zkontrolovat. Za předpokladu, že máte vnitřně vyvážený motor, musí být váš setrvačník a harmonický vyvažovač neutrálně vyvážený, jinak by to mohl být také váš problém.
xxxx
Mám Chevelle SS 396 z roku 1967 s 12-ti šroubovou zadní nápravou (3:31 převody) s 6-ti rychlostní převodovkou Tremec T56, 3. 5" hnací hřídelí s 30lb setrvačníkem McLeod a nainstaloval jsem řadu typů spojky McLeod od McLeod RST Twin Disc přes McLeod Single Disc až nakonec po skladovou membránu LUK #04-020 (26 Spline Single Disc), kde jsem se ve všech případech stále setkával s chvěním zpětného chodu spojky alias hnací hřídel mírně naráží na podlahu při zpětném chodu, což zní jako chvění zpětné spojky.
xxxx
Oba dlouholetí členové Bob Tiley a Bill K vám dali vynikající radu, když vám doporučili, abyste vyměnili přední uložení motoru za přední uložení motoru typu Poly, které by mohlo vyřešit váš problém a které jsem udělal na svém Chevelle 1967. Doporučil bych držáky motoru BBC Prothane # 7-504-BL od společnosti Summit (zobrazené níže), které mají vestavěné kovové podpěrné desky oproti držákům motoru Energy, které mají oddělené kovové desky, které by mohly zvýšit výšku motoru (asi o 3/16" vyšší jako u Chevelle z let 1966 a 1967) s mechanickým ventilátorem motoru a zasahovat do ventilátoru motoru třením o plastovou obrubu ventilátoru chladiče.
xxxx
tak jsem právě vytáhl můj 07 GT500 z výtahu, poté, co strávil celý den uvedení do McLeod RXT dvoukotoučové spojky / setup setrvačník. Spojku jsem už pumpoval asi pětkrát nebo šestkrát. Auto se rozjede na jakýkoliv rychlostní stupeň, a když je spojka dole, tak se ani nehne. Ale je extrémně těžké zařadit jedničku a se zapnutým motorem nejde zařadit zpátečka. záběr začne, jakmile začnu sotva pouštět spojku. možná 1 palec. Také, když zařadím jedničku s běžícím motorem, mírně to cukne. ale jen když jede na jedničku. jakmile jede, tak se ani nehne, se spojkou na podlaze.
xxxx
Pokud jste již provedli veškeré odvzdušnění hydrauliky, pak vám bohužel nerad říkám, že se bude muset předělat. Vím to, protože když jsem to dělal poprvé, dělalo to přesně to, co popisuješ, a je to tím, že mezera vnitřního kotouče s plovákem je příliš těsná, a proto nedovolí spojce úplně se vypnout, když je přítlačný talíř stlačený. Nepokoušejte se to takhle používat, protože si zničíte nejen spojku, ale možná i synchrony převodovky. Při zpětné montáži spojky dbejte na to, abyste nepřekročili utahovací momenty udávané společností McLeod, a zkuste změřit mezeru vnitřního kotouče s plovákem, musí být mezi 0,20 až 0,25. Jakékoli dotazy mi dejte vědět, právě jsem (před 2 dny) přeinstaloval svou, kterou jsem nechal přestavět od McLeoda a funguje jako po másle, jsem v období přestávky kolem 500 městských mil nejhorší část nové spojky, ale z dlouhodobého hlediska to stojí za to.
xxxx
Tak jsem dneska jel s autem po okolí a doslova asi po jednom nebo dvou blocích se spojka začala cítit měkčí, jak lidé popisují, že RXT má být měkčí, a pak začala mnohem snadněji přecházet mezi rychlostními stupni. Dneska jsem s ním ujel asi 50 mil a zdálo se, že se cítí skoro tak, jak by mělo, ale pořád se mu opravdu nelíbí zařazení zpátečky. Jako by to strašně skřípalo, když to začnu řadit. Musím rychle zabouchnout, abych zařadil, a celé auto se třese. Je možné, že je v rozvodech ještě nějaký vzduch? A existuje nějaká kapalina, kterou někdo použil a která je považována za lepší než všechny ostatní?
xxxx
Možná budete potřebovat podložku za výhozové ložisko, abyste zvýšili předpětí a házivost a přítlačný talíř se plně uvolnil. Myslím, že RAM vyrábí pro tuto aplikaci podložku o tloušťce 0,089, která by měla stačit k zajištění plného uvolnění. Vyhledejte si na Googlu, je tam několik souvisejících příběhů o tom, jak změřit, zda máte dostatečné házení. Pro správnou funkci a životnost této spojky je naprosto zásadní její zaběhnutí. Měl jsem zákazníka, který ji za dva dny roztrhal na kusy. Na druhou stranu mám 5 let... 30 tisíc mil... A 350+ průjezdů, protože byla řádně zajetá. Spojka není nic jiného než velká kotoučová brzda. 500 mil je pravidlo, protože se předpokládá, že spojku budeš hodně používat. 500 v městském provozu a máš vystaráno. Totéž na cestě po silnici 500 mil a to není ani zdaleka dost.
xxxx
Mám 08 GT500 s 25 tisíci, kterému byl právě namontován dvojitý kotouč Mcleod RXT s novým pomocným válcem a pilotním ložiskem. Do převodovky jsem také nechal dát Amsoil ATF. Ve dnech jako dnes bylo 50°F plus venku tranďák řadí většinou hladce a mám nulový prokluz spojky (skvělá spojka BTW, díky Lethal Performance a všem doporučením zde!). Tuhle ráno jsem šel odjet, když bylo 28°F a abych dostal auto na zpátečku bez drncání, jedu z 1. na 2. na 3. . Nešlo to ani na jedničku. Je to jako by řadící páka narazila na zeď. Pak když už konečně auto zařadíte, tak většinou přes čtyřku narazí na zub nebo dva mezi převody. Abyste se tomu vyhnuli, musíte vyřadit na neutrál a na vteřinu zastavit a pak dokončit řazení, abyste se vyhnuli ostrému řazení. Vůz má Bartonovu řadicí páku s krátkým chodem nastavenou na 35 %. Moje otázka zní, co by to mohlo způsobovat. Vzal jsem auto zpět do servisu, kde byla práce provedena, a zdá se, že si nejsou jisti, co by mohlo tento problém způsobit. Po opětovném odvzdušnění spojkového vedení mi řekli, že to může být pravděpodobně krátkým řazením. Zní to správně? Jak už jsem ale řekl, pokud je venku teplo, zdá se, že řadí skvěle a nemám prakticky žádné problémy, kromě občasného vrzavého řazení. V servisu, kde mi to dělali, mi také řekli, že to může být špatný podřazovací válec. Objednal jsem úplně nový OEM, takže podle mého názoru je to velmi nepravděpodobné.
xxxx
Měl jsem stejné problémy s první spojkou, kterou jsem nasadil, dokud jsem ji nepostavil na podložku. V poslední sestavě jsem měl rxt. I když to mělo být na šrouby, stejně jsem musel přidělat podložku. Nikdy se mi nestalo, že by spojka z aftermarketu měla perfektní uložení. Tady je odkaz na měření slave. 07 GT500, plně sešroubované auto, jezdí výborně, nicméně po dosažení plné provozní teploty vyžaduje trochu více tahu, aby se auto rozjelo na jedničku z klidu a někdy na dvojku po lehké akceleraci na první rychlostní stupeň.
xxxx
Když je shelber studený, řadí jako po másle, ve chvíli, kdy se zahřeje, jde to ztuha, můžu 15krát sešlápnout pedál a trochu to pomůže, ale problém to neřeší. Někdy to po zahřátí nedělá vůbec, pak to dělá o 2 zastávky později.
xxxx
Auto mi taky láme kotlety když potřebuju použít zpátečku, musím auto vypnout, hodit zpátečku a pak znovu nastartovat, protože to při rozjezdu skřípe a ano dělám 1-6 an to stejně nepomáhá.
xxxx
Vidím TSB pro sériovou spojku, ale jedná se o McLeod RXT ... Instaloval ji prodejce ford. Musí se to odvzdušnit nebo je tam ještě něco jiného ? Díky
xxxx
Myslím, že by to mohl být problém s roztečí plováku na dvojitém disku McLeod. Už se o tom mluvilo dříve, pokud rozteč plováku není správná, nedojde k řádnému odpojení, a proto je velmi těžké zařadit. Stalo se mi to při první instalaci, bohužel jediný způsob, jak to opravit, je rozebrat a znovu sestavit, přičemž je třeba velmi pečlivě zkontrolovat rozteč plováku se spodním diskem, spodní disk by měl být schopen pohybu s nainstalovaným plovákem. Doufám, že to pomůže, pokud budete potřebovat, myslím, že v mají papírový návod na instalaci McLeod RXT.
xxxx
Nedávno jsem si vyzvedl následující položky:
-Barton držák + přehazovačka
-Shaftmasters DS
-McLeod RST + McLeod Alum. Flywheel
-Mosazné podložky řazení
Vše jsem nechal nainstalovat v místním uznávaném obchodě s převodovkami a teď mám problémy. Když je auto studené, je téměř nemožné zařadit jedničku, zpátečku nebo dvojku, a když je zahřáté, je to velmi obtížné. Mám pocit, jako bych se snažil protlačit zdí, a vyžaduje to značné úsilí. Trojka, čtyřka a pětka jsou lepší, ale pořád jsou vroubkované.
xxxx
Nemyslím si, že je to řadicí pákou. Je to problém spojky. Problém, který mě opravdu trápí, je ten, že auto má problémy se zařazením dvojky a občas vyskočí nebo se zadře. Je to problém pouze s dvojkou. Převodovka je ve skvělém stavu. Nejsou žádné problémy s žádnými vnitřními díly. Synchronizace 2. převodového stupně není v žádném případě ohrožena. Dokonce i sériové plastové podložky řazení jsou nepoškozené a bez poškození.
xxxx
Píše se to přímo v návodu. Pokud je trochu těžké zařadit 1. a 2. rychlost, je to pravděpodobně dáno povahou řadicí páky. Pokud je VELMI obtížné zařadit 2. stupeň, pak je třeba zevnitř vozu povolit rukojeť (v místě, kde je závit na kličku) (imbusový šroub) a otočit ji o 180*. Podařilo se mi to udělat bez uvolnění držáku řadicí páky, ale je velká šance, že se vám podaří šroub s imbusovou hlavou zakulatit, takže bych doporučil ztrátou ukončit držák řadicí páky a sundat krátký přehazovač, abyste to mohli udělat.
xxxx
Rozhodl jsem se nechat si u svého prodejce Ford nainstalovat do svého Bosse 12 setrvačník McLeod RST a ocelový setrvačník, abych vyřešil problém s blokováním vysokých otáček na okruzích. Použil nové výhozní ložisko a pilotní ložisko. Problém s blokováním při vysokých otáčkách zmizel, ale problém, který mám nyní, je při startování. Nastartuji na neutrál a auto nechce zařadit jedničku nebo zpátečku bez nucení. s vypnutým motorem zařadí jedničku nebo zpátečku plynule. Pokud nastartuji auto s řadicí pákou na zpátečku a spojkovým pedálem na podlaze, auto se plazí dozadu. Můj mechanik už třikrát odvzdušnil a znovu odvzdušnil systém, bez zlepšení. Nevíte, co teď dělat? Má někdo nějaký nápad, co je špatně?
http://www.svtperformance.com/threads/help-mcleod-rxt-installed-extremely-hard-to-get-into-gears.981826/ xxxx
Právě jsem tam dal novou spojku Mcleod, nepamatuji si jméno ani konkrétní model, ale pokaždé, když zařadím zpátečku, cítím spálenou spojku a většinou se mi špatně zařazuje zpátečka, někdy to prostě nejde V jiných rychlostech to problémy nemá!!!
xxxx
člověče, to je opravdu divné, že to dělá jen při zpátečce a žádné jiné rychlosti. Nepamatuji si, jakou měl, ale můj dobrý kamarád si nechal do své C5 Z06 namontovat spojku McLeod a trvalo několik pokusů, než ji správně nastavil. Když už to fungovalo správně, bylo to v pohodě, ale hodně si prošel, aby to zvládl. Myslím, že se nakonec musel přetrhnout a koupit si McLeod slave cylinder a myslím, že měli několik různých vyhazovacích ložisek... Myslím, že to měl rozebrané asi třikrát. Můžu se u něj podívat, co všechno nakonec dělali. Každopádně hodně štěstí a třeba ti někdo tady odpoví.
xxxx
Mám také dvoukotoučový Mcleod na mém Z. Souhlasím se "Z0fritz, s největší pravděpodobností hoří/zapáchá i na první rychlostní stupeň, jen je to jednodušší cítit, když auto jede vzad, než že by zápach odcházel ze zadní části na předních rychlostních stupních.
xxxx
Trvalo to několik tisíc kilometrů jízdy s autem (opravdový break-in), než se zápach snížil na minimum. jak jsem pochopil (mluvil jsem s techniky v Mcleod), tyto typy dvoukotoučových spojek budou mít nějaký kontinuální zápach, když kotouče prokluzují, budou také vydávat nějaký harmonický zvuk při prokluzu.
xxxx
Pokud jde o zařazení zpátečky, měl jsem stejný problém po výměně spojky. V mém případě šlo o špatné seřízení táhla řazení. To je velmi typické po demontáži hnacího ústrojí při výměně spojky. Postup pro odstranění tohoto problému naleznete zde:
http://rpmtransmissions.com/files/c5shiftlinkageadjustment.pdf http://www.z06vette.com/threads/clutch-smell-every-tim-i-go-in-reverse-new-mcleod-clutch-wtf.120845/ xxxx
Continuation of this thread -
http://www.mustang6g.com/forums/showthread.php?p=1427877#post1427877 Nedávno jsem si nechal do svého GT z roku 15 nainstalovat kombinaci McLeod RXT/ocelový setrvačník. Jakmile jsem vozidlo převzal, všiml jsem si, že řazení jedničky a dvojky je extrémně obtížné. Někdy se mi vozidlo dokonce zablokovalo. Všechny ostatní rychlostní stupně byly naprosto normální. Také jsem si všiml, že se řadicí páka nepohybuje volně doleva (1./2.), stejně jako doprava (5./6.). Zkrátka a dobře – včera večer jsem vozidlo odvezl zpět k mechanikovi a před pár minutami jsem volal na kontrolu a bylo mi řečeno, že spojka se prostě musí rozchodit. Řekl, že přítlačné talíře jsou příliš utažené nebo něco v tom smyslu. Jednotka přišla v jednom kuse od Lethal Performance. Podle něj spojka táhne na první a druhý rychlostní stupeň a měl bych počkat sekundu na neutrál, než podřadím nebo zařadím tyto rychlostní stupně. Říkal, že zkusil znovu odvzdušnit systém a všechno proběhlo v pořádku. Řekl jsem mu, že pokud se to nezlepší, přivezu auto za pár set kilometrů, a tehdy mi řekl, že to není chyba montéra a že mám kontaktovat výrobce, pokud problém přetrvává. Teď jsem uvízl mezi kamenem a tvrdým místem. Nechci si zničit drahé nové nastavení spojky, ale podle mého mechanika musím s autem víc jezdit, aby se to zlepšilo. *Edit – Pro informaci, auto mi blokovalo řazení, když mi odešla OEM spojka. Skoro se mi to zdá znovu, když odmítá mou volbu rychlostních stupňů.
xxxx
Řeknu to, když jsem udělal můj RXT, trvalo nějakou dobu, než se prolomil. Prvních pár set kilometrů mi hodně drnčelo, pak se to začalo uklidňovat. Po tom a nějakém týrání to jezdí lépe než ut se sériovým. Ve vší spravedlnosti jsem také udělal MGW řadicí páku ve stejné době a nezažil jsem žádné zablokování v žádném okamžiku.
xxxx
Podívejte se na webové stránky S/C, například Whipple, Paxton a Procharger, kde najdete autorizované prodejce v okolí vašeho poštovního směrovacího čísla. Pak jim zavolejte a zeptejte se, zda mají s instalací McLeod RXT do Mustangů velké zkušenosti, a pak si k jednomu z nich zajděte pro druhý názor. Možná si naúčtují pár hodin práce, ale bude to stát za to.
xxxx
Šel jsem na webové stránky společnosti McLeod a všiml jsem si, že mají sekci s názvem - "Co může způsobit špatné řazení?" a zřejmě se jedná o běžné problémy:
1.Řadicí páka je nesprávně nainstalována nebo je nesprávně seřízena či poškozena.
2. Špatně seřízená převodovka.
3.Použití nesprávného typu kapaliny v převodovce.
4.Opotřebované díly převodovky, tj. synchronní převody a/nebo ohnutá vidlice řazení.
5.Opotřebované nebo váznoucí pilotní pouzdro na vstupním hřídeli.
Spojil jsem se také s jiným mechanikem (doporučeným přes místního majitele GT), který mi řekl, ať to zítra přivezu a on se s tím projede a uvidí, jestli si všimne něčeho zvláštního. Odvezl jsem ho do jiného servisu a ten mi řekl, že si sice problému všiml, ale že by to mohlo být něco tak jednoduchého, jako že v prvním servisu použili nesprávnou převodovou kapalinu. Poznamenal, že spojkový pedál a všechno ostatní je skvělé. Řekl, že ji mám prostě roztrhnout a že 250 mil stačí na to, aby se rozjela. Jeho logika se zdá být taková, že určité zneužití vše srovná. Nejsem si jistý, jestli s tím souhlasím. Ani se mi nechce vyhazovat dalších 1300 dolarů za náhradní spojkovou sadu. Takže jsem auto odvezl zpět ke svému mechanikovi a po diskuzi. Souhlasil, že to znovu otevře a podívá se na to, ale trval na tom, že je to problém spojky a ne instalace. Podle něj při výměně spojky nevypustili žádnou převodovou kapalinu. Nejsem si jistý, jak to funguje, když je otevřená, nebude kapalina odkapávat sama? Také říkal, že přítlačné lamely jsou na spojkových kotoučích příliš těsné (nemohou se úplně zasunout), protože spojkové kotouče jsou příliš tlusté, a že se to časem samo vyléčí, až se to zaběhne. To se mi také nezdá. Když jsem ho požádal, aby přítlačný talíř jen trochu povolil, trval na tom, že spojka nebude fungovat vůbec. Na rovinu mi znovu řekl, že spojka táhne, že je to normální a že se to časem zlepší. Nezdá se mi, že by to tak bylo.
http://www.mustang6g.com/forums/threads/mcleod-rxt-clutch-drag-due-to-installer-error.61356/ http://ls1tech.com/forums/manual-transmission/1793768-new-clutch-no-reverse-when-engine-running.html xxxx
Nová repase, nová spojka McLeod, přítlačný talíř a ložisko TO. Má také zcela nový ocelový setrvačník. Za ním je Muncie M21. Auto je schopné startovat ze 3. rychlostního stupně, zřejmě něco neseřízeného. Jak je to seřízené? Také zvláštní problém, teprve po zahřátí auta a jízdě mám velký problém zařadit zpátečku, aniž by to skřípalo. Jakákoliv pomoc nebo zkušenost v této oblasti je velmi vítána.
http://www.chevelles.com/threads/mcleod-clutch-muncie-4spd-issues.90788/ xxxx
Nikdy byste neměli řadit převodovku dopředu před zařazením zpátečky, abyste zabránili "skřípání převodovky".
xxxx
Správně nastavená hnací soustava umožňuje přeřadit z neutrálu na zpátečku (když vozidlo není v pohybu!) bez skřípání převodů při mírném volnoběhu. Je možné, že potřebujete seřídit spojkovou tyč nebo máte špatně seřízenou převodovku. Vsadil bych se, že je to problém se seřízením převodovky. Uvedl jste, že zpětný chod skřípe poté, co se hnací ústrojí zahřeje na provozní teplotu.
xxxx
Náš jednoduchý test na problémy se seřízením nebo seřízením spojky je následující:
1.) Ujeďte s vozidlem asi 10 km, aby se dostalo do provozní teploty.
2.) Najděte vhodné parkovací místo, vyřaďte převodovku do neutrálu a zatáhněte parkovací brzdu.
3.) Nechte vozidlo běžet na volnoběh asi 10 sekund.
4.) Sešlápněte spojkový pedál až na podlahu a po 5 sekundách zařaďte zpátečku.
5.) Pokud se ozve zaskřípání zpátečky, máte problém!
6.) Pokud spojka zabírá 2" nad podlahou...... , máte pravděpodobně problém se seřízením.
Xxxx
Mám dvoukotoučovou spojku Mcleod RST nastavenou na mém 470 zdvihu, 23 spline tranny. Můj problém je v tom, že spojka nepouští úplně a zpátečka drtí a těžko se zařazuje na jedničku. Spojku jsem měl 3x vypnutou. Poprvé byl vyjmut, aby zkontroloval a zkontroloval montáž a dal ho zpět. Podruhé jsem zavolal Mcleodovi a řekli, že ho mám demontovat a udělat nějaký test spojky, vytlačením z auta. Vyhazovací ložisko mělo být stlačeno o 0,445 palce a poté by se mezi třecí desky měla vejít spárová měrka 0,020. Netřeba dodávat, že spároměr .020 se vešel mezi třecí desku převodovky a nešel by dovnitř třecí desky na straně motoru. Spojka byla odeslána zpět do mcleodu. přestavěli a poslali zpět. Zkoušel jsem znovu, tentokrát hmatadlo .020 pasovalo do třecí desky na straně motoru, ale bylo opravdu těsné. Zavolal jsem mcleodovi a řekli, že to tak má být. Znovu jsem namontoval spojku a stále to drtí zpátečku a je těžké zařadit. Zdá se, že vůle v třecí desce na straně motoru je těsná a táhne na vstupní hřídel. Boční deska převodovky (zadní) má velkou mezeru (velkou vůli) Měl někdo problémy se spojkou Mcleod RST a přetažením přední desky. Vyhazovací ložisko je upraveno z prstů asi 1/4 palce.... Jakýkoli vstup by byl velmi oceněn.... Předem díky.
http://www.forbbodiesonly.com/moparforum/threads/mcleod-rst-not-release.129206/ xxxx
Mám mustanga z roku 93, který má nejhorší chvění spojky, jaké jsem kdy měl. Je to do té míry, že s autem není zábava jezdit, pokud ho neškrtíte. Při pokusu nechat motor zpomalit při řazení i třeba na 5. rychlostní stupeň se začne třást. A zkuste na 2. rychlostní stupeň jet po mém okolí pěkně pomalu auto sebou škube víc než 12 letý kluk. Je to až trapné. Spojka je mcleoud dvoukotoučová RST, ocelový setrvačník, moderní hydraulické nastavení hnacího vedení spojky. Mám najeto možná jen 10 mil s novým motorem 410w/převodovkou/spojkou a vím, že McLeod říká, že chvění v období záběhu je normální, ale tohle není malé chvění. Pokud nebudete spojkovat, když se chvění objeví, zlomíte si vaz lol. Někteří říkali, že agresivní vačka to může udělat, ale když jsem koupil zakázkovou vačku od Bennet racing, vypadal, že je to přímá vačka a byla dělaná slušnou dobu. Přiložím kartu vačky. Doufám, že někdo řekne, že jo, že je to normální a že to po těch 500 km zmizí. Jestli o tom nikdo ještě neslyšel, tak se obávám, že to budu muset stáhnout, protože nestihnu 500 mil break in period. Auto v tuto chvíli není ani pojízdné.
http://www.corral.net/threads/tons-of-chatter-with-mcleod-rst-with-t56-magnum-hydraulic-clutch.2517478/ xxxx
Měl jsem stejný problém, Bylo to přesně tak, jak jsi řekl. Žádná legrace řídit... To samé s dalším mým přítelem, který jednoho má. Když jsem volal McLeodovi, řekli mi, abych použil vyšší otáčky než normálně a nechal spojku vybít rychleji, aby se minimalizovalo chvění, dokud se nerozbije. To opravdu pomohlo. Po asi 400 kilometrech jízdy po ulici to bylo jako normální spojka. to se nestane při plném nasazení. To se děje na samém konci záběru a dokud nepřidáte plyn a nepřekročíte řekněme 1500 otáček za minutu. Stává se to na 2. rychlostní stupeň jede pomalu asi 20-25 (dole obytné ulice), pak zpomaluje a zatáčí. Auto se topí, dokud nestlačíte spojku nebo neudržíte vyšší otáčky. Jindy se to stává, jako když vycouváte z garáže, necháte auto rozjet a pak ho zařadíte na 1. rychlostní stupeň a pokusíte se rozjet plynule jako normální spojka. Nemyslel jsem si, že je rozdíl mezi nakláněním a chvěním spojky, ale také se mi nikdy nestalo, že by mi automat dával jakýkoli typ kývání.
xxxx
Mám setrvačník GM (ocelový 168 zubů - #3991469) a hliníkovou skříň GM (#3899621), které byly na mém autě (L46 z roku 70) z výroby. Náhradní setrvačníky jsou snadno dostupné a zvonová skříň se používala na všech platformách Chevroletu, takže je tam spousta originálů.
http://www.corvetteforum.com/forums/c3-tech-performance/4416295-street-clutch-kit.html