Příspěvky od podvečera 19. dubna 2005 až do odpoledne 4. května 2005
40. Re: 04. 05. 2005 - 14:53
Caddy: Bě s hořčicí ví kam....Nebo tu zase začne diskuze o rádle :o))))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
39. 04. 05. 2005 - 14:44
....doz mi pripomina, ze mam uplne skvelou dionskou horcici :)))38. Re: Re: 04. 05. 2005 - 14:41
Fractal: to uz je jak Celine Dion :)))37. Re: Re: 04. 05. 2005 - 11:43
Fractal: Reklama na Mercedes řady A, jak si ten chlapik vede na provázku to sele (prase) :o))))))))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
36. Re: Re: 04. 05. 2005 - 11:40
Barrichello: nevim o co jde35. Re: Re: 04. 05. 2005 - 11:36
Fractal: Aneb dvojice z reklamy na MB A :o))))))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
34. Re: Re: 04. 05. 2005 - 11:35
lenin: sele a Don33. Re: 04. 05. 2005 - 11:29
Fractal: seleadon...32. 04. 05. 2005 - 11:24
pak je tu jeste seladon, ale to je uz uplne neco jineho :))31. Re: Re: 04. 05. 2005 - 10:19
lenin: Kdepak, klasický solenoidy...Sele maje jen u MB a noida má Bílá :o)))))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
30. Re: Re: 04. 05. 2005 - 10:11
petrklm: u Chryslera mají pouze sele-noidy....29. Re: 04. 05. 2005 - 09:40
Martin0: Jo, komprese, tot důleitá věc...Camaro IV 3,8 V6 - for sale
28. Re: 04. 05. 2005 - 07:52
Martin0: solenoid bych prosil, SOLENOID... abychom věděli napřítě, o čem byla řeč :-)))Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
27. 03. 05. 2005 - 23:45
Elektrikář říkal , e to bude tou kompresí zkusím si nejdriv jětě změřit tlaky. Se vstřikama nic nedělal jen tam dával nový koncovky ale ty vstřiky normalně jdou sem to zkouel. jde to na vechny válce. Bez těch koncovek to vůbec nechytlo sem to koupil a za par dni se to nějak porouchalo. Mění se celý egr v případě kdy se opotřebuje najdnou. Ale tady byl jen selanoid vypálený. Klapka chodí.26. Re: 02. 05. 2005 - 15:25
Martin0: No podle manuálu výrobce doporučuje měnit ve komplet - solenoid i vlastní EGR. No Jestli to začalo zlobit po tom co se áhlo na vstřiky...tak to můe bejt tim. Otázkou je jak to tam udělal a jestli ty vstřiky u nejsou nějaký divný. Na diagnostice jsi byl? Ta by mohla udávat trochu přesnějí údaje. A víc by určitě věděl Markus odsud z fóra...Camaro IV 3,8 V6 - for sale
25. 02. 05. 2005 - 14:40
Měnil sem jen selanoid ten byl spálený jinak egr klapka funguje. Měl sem patný konektory na střikách dal sem to k elektrikáři a pak to začalo teprve dělat. Jinak ten selanid byl myslím spálený u dřív. Ale tím to nebude asi. Jde tam normalně podtlak přes selanoid klapka se normálně hýbe při vyích otáčkách, jene kdy rychle přidám tak se to dusí. A někdy to bere vic vzduchu a někdy míň se mi zdá.Ten elektikář taky zjioval tlaky na 4 valcích bylo mnohem míň atmosfer, ale to bylo asi tím, e netěsnilo tesnění u tý egr klapky. Krouky by se nemohly jen tak najednou zničit. A těsnění podhlavou sem měnil.24. Re: Hi 02. 05. 2005 - 11:27
Martin0: Master Repair kit - je tam ve potřebné pro běnou opravu převodovky - lamely, tesnění apod. Detaily nevím, FM by ti řekl - on to nedávno kupoval na svého Caprice..Na www.rockauto.com ho maj za 187,- USD. Je pro převodovky 40TE; 41TE a 41AE.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
23. Hi 29. 04. 2005 - 20:20
Co je ten repair kit? Jětě mám problém s tím duením motor se mi dusí ,kdy rychle přidám. Tím egr to není, jak mi někde poradily s ním je to jětě horí. Říkali mi ,e potřebuje motor přesný poměr vzduchu. Tak sem zacpal sání rukou a nechal sem malý otvor pak to fungovalo lépe. Neví čím to bude? Dík za případnou pomoc, ale u si s tím nevím rady.22. Re: 20. 04. 2005 - 15:21
Martin0: Čao...160 tisíc...Hm, to se odporoučely lamely docela brzo...Lamely jsou v pohodě, to stačí Master repair kit na pajsku. To není nic extra drahýho.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
21. 19. 04. 2005 - 18:05
Mam najeto asi 99 tis mil. Oprava prevodovky prej vypada na 20 tis, Ale da se sehnat za 15-17 klacanu. Jinak znamej opravar mi rikal, ze to jsdou jen lamelky. Jeste tam nemam egr snimac takze se motor dusi pri rychlem pridavani. Jinak mam i orig prirucku a je tam udrzba serva. jinak to servo je ve vnitr stejny,jako napr. u Oltcita a treba Audi a8 a jinejch aut. ja ho nemel rozebrany, ale v prirucce jsou fotky a jinny jsem rozebranny mel.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)