Příspěvky od odpoledne 25. října 2002 až do dopoledne 10. ledna 2003
51. Re: HELP 10. 01. 2003 - 11:16
V annoncich je inz: Náhr. díly: os. vozy zahr. - nabídka Pontiac firebird 5, 7l 94, motor, prevodovka 6kv, atd z havarovaneho vozu.50. Re: HELP 03. 01. 2003 - 10:46
iroczinoz: Dekuji, uz jse mi povedlo najit reseni, tak cekam na jaro az ho budu moci vyzkouset. Mi chybi prave to zlute VSS, uz mam dokonce i kde ho sebrat, jen at uz je teplo :-))
Jo jinac s tim ze chces 5.7L tak to se dosti blbe shani. Ja jsem rad ze jsem natrefil, sice to neni uplne idealni, ale alespon je co delat na aute. :-))
RRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
49. Re: HELP 03. 01. 2003 - 08:25
dajcik: Stym problemem co mas z VSS podivej se tady http://www.thirdgen.org/techbb2/showthread.php?s=&threadid=150976&highlight=vss jestli trosku umys Anglicky tak ty to pomuze najit vadu. To zluty v obrazku je VSS kdys tak napis a zkusim ti poradit. Michal48. Re: Varovaky u Pontyho FB '92 20. 11. 2002 - 19:30
Jo aha, tak prd no.47. Re: Varovaky u Pontyho FB '92 20. 11. 2002 - 18:45
ace2: upřesním - tahat jde i bez hrubé síly, ale po hladkém vytaení se nic nevypne...Rubas nema kapsy...
46. Re: Varovaky u Pontyho FB '92 20. 11. 2002 - 17:36
vladyk: Hmm ono to chce při vytahování trochu hrubého nasilí...Jak hodně za to musí zabrat ? Nebo to váně nejde vůbec ?45. Re: Varovaky u Pontyho FB '92 20. 11. 2002 - 17:31
ace2: hochu zlatej, já u to měl rozebraný asi 5x... zamáčknutí funguje sqěle a pak můu tahat za obvod jak chci. Blikám furtumfurt :-(Rubas nema kapsy...
44. Re: Varovaky u Pontyho FB '92 20. 11. 2002 - 17:21
Jo jasně znám. Předpokládám, e je na slouku řizení takovej punt, e ? Kdy ho zamáčkne tak ti blikají, kdy ho vezme za obvod a zatahne tak se ti vypnou. Pokud ti to jde extrémně ztuha, tak se podívej do prostřed. Středem toho čudlíku prochází roub, kdy je moc otáhnutej tak s čudlíkem nejde manipulovat, zkus ho mírně povolovat a najde to správnou mez. Nesmí ti zase vypadnou pochopitelně... :)
43. Varovaky u Pontyho FB '92 20. 11. 2002 - 16:59
Mám poměrně krutej problém s (doufám, e) původním spínačem - kdy varováky pustím, vypínám je asi tak půl hodiny, ne uspěju (jednou jsem dokonce neuspěl a musel jsem odpojit baterku, ne jsem u vydatného oběda sebral síly na druhej pokus... :-( ...) Klasickej KNITTER by tam asi vypadal dost blbě, originální přepínač mi připadá hoooodně nepraktickej...Rubas nema kapsy...
42. Mustang 20. 11. 2002 - 14:32
U někdo z vás viděl Mustanga to se ted objevil v inzerátech ? Musel narazit do stromu, nebo podle deformace to vypadá na billboard co jsou umístěny ikovně co nejblíe k silnici.41. HELP 06. 11. 2002 - 10:47
Nepotkal se nekdy negdo se zavadou tachometru co ma el. nahon VSS?
Mi nefunguje a netusim jak je to zapojene, kam to vede z VSS atd. Jen vim ze tam je negde nejakej Buffer kterej prevadi signaly z VSS cidla na pohyb speedometru.Ma to dokonce prochazet pres ridici jednotku.Nevite negdo jak je to cele zapojene?
PLEASE HELP
RRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
40. Re: Lakyrnici, klempiri, retuse 04. 11. 2002 - 10:30
No tak abych pravdu řekl, lakýrníků a klempířů známe hodně, ale větinou kdy se opravuje klempířina v určitém místě na dílu, třeba na spodní části blatníku aj. tak se vdy stříká celý díl, to kvůli tomu aby ses netrápil s rozstřikem na ji zmíněném díle, protoe vyjma světlích barev jeko je např. bílá tak na ostatních je rozstřik skoro vdy patrný a je tedy nesmysl etřit a dostříknout celý díl za 1. je to méně pracnějí ne rozleovat a lapovat rozstřik a za 2 je to vneposlední řadě levnějí kvůli zdlouhavosti práce. MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
39. Re: Lakyrnici, klempiri, retuse 01. 11. 2002 - 14:40
U jsem Ti odpovídal v jiný rubrice :-)Rubas nema kapsy...
38. Re: Lakyrnici, klempiri, retuse 01. 11. 2002 - 09:16
Panove, mate nekdo dobreho lakyrnika - znameho osvedceneho - po ruce? Nekoho, kdo dokaze s bravurou profesionolovi vlastni zaretusovat a proti korozi zajistit klempirem opravene casti karoserie - ani by vas nutil ke strikani celych dilu. Je to jednak zbytecny, druhak drahy a navic - ten lak stejne uz nebude co byl - tak pro to delat tak zvane "Z GRUNTU". Nebo jake jsou vase zkusenosti - dejte vedet. Diky, Tomas - Brabcak37. Re: Gará, čas, ruce, prachy... 28. 10. 2002 - 11:40
Já blbnout nebudu. Leda e bych couval :)36. Re: Gará, čas, ruce, prachy... 28. 10. 2002 - 11:29
S temi gumami ma ACE pravdu, jete, tak 2-3mm vzorku za 500Kc je uplne pohoda, gumovacka na srazy atd :-))
No mi ted zustanou 4gumy s 2,5mm vzorku co je mam obute ted, na leto musim koupit nejake nove a ty 4budou na gumovacky na srazech a letisti :-))))
RRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
35. Re: Gará, čas, ruce, prachy... 27. 10. 2002 - 17:02
Tak si kup jetý na blbnutí. Za kadý mm dá tak 150-170 kč. Take tak 2 mm dá 4 kila max a můe je spálit a pohoda :) Mám v Praze dva oblíbené bazary na pneumatiky... nejsou sice velcí, ale nael jsem tam vdy pěkné gumy pro sebe. V létě jsem koupil 2 pneu kdy jsem je kupoval tak to byla snad uplně novota. Podle mě najeto tak 2 tis km. No a koupil jsem kadou tuím za litr. Nová jedna by mě stála nejméně bůra (215/60/15)34. Re: Gará, čas, ruce, prachy... 27. 10. 2002 - 02:05
Já občas taky (omylem :-)) zagumuju, ale mám jen jedny gumy... :-)))Rubas nema kapsy...
33. Re: Vláčky 27. 10. 2002 - 02:04
Thx.Rubas nema kapsy...
32. Re: Gará, čas, ruce, prachy... 25. 10. 2002 - 15:30
To Vladyk: Gumovat se da uplne v pohode, se podivej na http://dajcik.d2.cz mam tam video jak jsem gumoval s 2.8FirebirdemRRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)